Need44speed Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja, skal inrømme at mangelen på tegnsetting skyldes ren latskap. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Skal vi rette alle feil her inne, vil vi ha bruk for en egen tråd. Endret 22. mars 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Foreslår at noen oppretter en kommentartråd der man kan gå inn og rettte skrivefeil i alle de andre trådene. Så pass må det være, synes jeg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeez, noen som ser på Idol? Greve ser ut som tidenes douche. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeez, noen som ser på Idol? Greve ser ut som tidenes douche. Har en følelse av at det er on purpoze 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Er det noen som kan anbefale en frisør med rimelige priser i Oslo? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Dersom du bare skal ha håret kortere så er det ca. halvannen million frisører som klipper til 150-200,- i området Grønland-Tøyen-Grünerløkka-Sofienberg. Skal du ha litt mer fancy vet jeg ikke om noen rimelige. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Erfaringer etter å ha handlet med Suitsupply følger. I butikken hadde de nesten ikke noe av det jeg skulle ha, dvs svært lite utvalg av skjorter / knitwear i londonbutikken jeg var i. Bestilte resterende fra nettet. Ganske rask levering (i teorien). UPS er etter min mening ganske ubrukelige, da de presterer 2 ganger å prøve å levere til min hjemme-adresse til tross for at jeg har presisert at den skal leveres til meg på jobben da jeg ikke er hjemme på dag tid. Nok om det. Skjortene er i et usedvanlig tynt stoff, men kragene virker ok. Kjøpte en cardigan og en v-hals, synes kvaliteten virker veldig god til prisen. Alt kom pakket pent i plastikk. Cardiganen luktet noe helt forjævlig da den kom, akkuratt som den hadde ligget i et fuktig lager i mange måneder. Sendte mail til SS med denne infoen og de refunderte beløpet tvert. Så bra kundeservice vil jeg si de har. De har også vært svært raske til å svare meg på generelle henvendelser. Alt i alt, thumbs up om det er fler som vurderer å handle av Suit Supply Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Har noen klart å oppdrive cargobukser i Bergen? Var innom Retro, Lot333, Scabal Heritage og Vincci på jakt etter Wolsey sine, uten hell. Fant et par fra Jacob Cohen på Scabal Heritage, men det var ikke helt det jeg var ute etter. e: Kan noen legge ut fitpick av cargobuksene fra Wolsey? Endret 25. mars 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tips til mer sommerlige ytterjakker? Gjerne litt mottakelig for regn. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Fikk min første skjorte fra Luxire i dag, meget fornøyd med resultatet. Baserte målene på en av mine favoritter fra PRL (med noen endringer så klart) og det fungerte ganske bra. Må endre litt på ermelengde (sikkert en tomme) og vidde over albuen (type en halv tomme) på de neste skjortene, men ellers sitter denne som et skudd. Bestiller like så godt to til nå i forskjellige stoff/mønstre, muligens en med club collar. Endret 25. mars 2013 av Totenkopf Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tilfeldig. Fedex hadde vært på døra mi med pakke fra Luxire. Var seff ikke hjemme da.. Er spent på om min passer like bra som din. Skal bestille mer selv, om så er tilfelle. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har noen klart å oppdrive cargobukser i Bergen? Var innom Retro, Lot333, Scabal Heritage og Vincci på jakt etter Wolsey sine, uten hell. Fant et par fra Jacob Cohen på Scabal Heritage, men det var ikke helt det jeg var ute etter. e: Kan noen legge ut fitpick av cargobuksene fra Wolsey? Jeg har et par fra Nikolaj kjøpt på Retro i olivengrønn. Kvaliteten virker god og de er relativt slim. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jostein, vist du går på Scabal på kløverhuset eller lagunen har de vanligvis noen fra Morris tror jeg det var.. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er det noen som har noen anbefalinger til hvor butikker som har bra utvalg av shortser? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Spørs hvor du bor og hva slags shorts du vil ha.. Jeg handlet et par stykk på Volt ifjor.. helt enkle shorts som går akkurat ned til knærna ca. Shorts selger overalt når sesongen kommer. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 http://minmote.no/index.php/2013/01/slik-handterer-du-kleshandelen/ Blir litt trist av å tenke på at det faktisk er mange menn i Norge som trenger slike guider. Synes forøvrig denne var ganske crap, men er vel ikke annet å forvente fra den kanten. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Noen som har tips for hvor jeg bør handle klær for hverdags og fest? Kan ikke mye om klær og har vanligvis kjøpt på Solid og Jakc & Jones, men begynner å lure på om jeg begynner å bli for "gammel" for Jack & Jones, er 25 år. Edit: Kjøpte litt på J&J og litt på H&M, helt greit. Endret 30. mars 2013 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Er en god start å vite hvilken by du normalt handler i Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Prisklasse er jo også greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå