Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erfaringer etter å ha handlet med Suitsupply følger.

I butikken hadde de nesten ikke noe av det jeg skulle ha, dvs svært lite utvalg av skjorter / knitwear i londonbutikken jeg var i.

Bestilte resterende fra nettet. Ganske rask levering (i teorien). UPS er etter min mening ganske ubrukelige, da de presterer 2 ganger å prøve å levere til min hjemme-adresse til tross for at jeg har presisert at den skal leveres til meg på jobben da jeg ikke er hjemme på dag tid. Nok om det.

Skjortene er i et usedvanlig tynt stoff, men kragene virker ok. Kjøpte en cardigan og en v-hals, synes kvaliteten virker veldig god til prisen.

Alt kom pakket pent i plastikk. Cardiganen luktet noe helt forjævlig da den kom, akkuratt som den hadde ligget i et fuktig lager i mange måneder. Sendte mail til SS med denne infoen og de refunderte beløpet tvert. Så bra kundeservice vil jeg si de har. De har også vært svært raske til å svare meg på generelle henvendelser.

Alt i alt, thumbs up om det er fler som vurderer å handle av Suit Supply

Lenke til kommentar

Har noen klart å oppdrive cargobukser i Bergen? Var innom Retro, Lot333, Scabal Heritage og Vincci på jakt etter Wolsey sine, uten hell. Fant et par fra Jacob Cohen på Scabal Heritage, men det var ikke helt det jeg var ute etter.

e: Kan noen legge ut fitpick av cargobuksene fra Wolsey?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Fikk min første skjorte fra Luxire i dag, meget fornøyd med resultatet. Baserte målene på en av mine favoritter fra PRL (med noen endringer så klart) og det fungerte ganske bra. Må endre litt på ermelengde (sikkert en tomme) og vidde over albuen (type en halv tomme) på de neste skjortene, men ellers sitter denne som et skudd. Bestiller like så godt to til nå i forskjellige stoff/mønstre, muligens en med club collar.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Har noen klart å oppdrive cargobukser i Bergen? Var innom Retro, Lot333, Scabal Heritage og Vincci på jakt etter Wolsey sine, uten hell. Fant et par fra Jacob Cohen på Scabal Heritage, men det var ikke helt det jeg var ute etter.

e: Kan noen legge ut fitpick av cargobuksene fra Wolsey?

Jeg har et par fra Nikolaj kjøpt på Retro i olivengrønn. Kvaliteten virker god og de er relativt slim.

Lenke til kommentar

Noen som har tips for hvor jeg bør handle klær for hverdags og fest? Kan ikke mye om klær og har vanligvis kjøpt på Solid og Jakc & Jones, men begynner å lure på om jeg begynner å bli for "gammel" for Jack & Jones, er 25 år.

Edit: Kjøpte litt på J&J og litt på H&M, helt greit.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...