Anti LFC Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Carlings har et par helt enkle modeller uten masse dilldall som kontrastlommer osv. Ganske pene. Hvis du liker de med litt forskjellige detaljer har de det også Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Synes PRL sine er ganske fine, eneste problemet er jo prisen de ligger på i Norge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 synes ikke denim skjorter er så kule 4 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Synes PRL sine er ganske fine, eneste problemet er jo prisen de ligger på i Norge. Enig. PRL og Acne har pene denimskjorter. Prisen på de er nok fra omtrent 9-1100 kr. (kan variere litt fra butikk til butikk) Carlings er nok et OK alternativ hvis man ønsker noe billigere, evt H&M, Volt. Ser at Luxire har begynt med testskjorter til 35$ for å få på plass størrelsen. Luxire lager også en denimskjorte til 75$ (ca 430 kr + frakt) som ser OK ut. Endret 20. mars 2013 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Er ikke PRL og Acne på ca samme prisnivå? Synes Acne plutselig har blitt populært blant ungdommene, og folk kommer med kommentarer der det høres ut som at Acne er så jævla dyrt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Acne appellerer kanskje til en litt yngre målgruppe. Det er også flere jenter som kjøper det. Paradoksalt nok så opplever jeg betalingsviljen hos jenter som lavere enn hos gutter når det kommer til klær... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Enig. Det er stort sett Bik Bok, H&M, Cubus, Vero Moda og lignende det går i. Mitt inntrykk er at det stort sett bare er jenter som er veldig motebevisste (altså hakket over rosablogger-nivå) som legger mye penger i enkeltplagg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 For meg virker det som jentenes svar på PRL. Ser fler og fler gutter og jenter med det men mest jenter med noe skjerf eller lignende fra Acne. Ellers som dere sier så legger nok gutter mest penger i klær men tilbehør er det nok jentene som tar tilbake. Jenter handler mest fra H&M, Bil Bok og slik som sagt. Flere og flere rosabloggere med Acne forresten, som jeg synes har plutselig eksplodert, altså merket. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jenter følger ofte trender som får dem til å handle "billigere" enn gutta. Det er også smart å kjøpe fra billigkjedene som kopierer high-end designerne. Vi satser mer på "dyre" og kvalitetssikre plagg som varer lenge istedenfor å handle billige plagg jevnt og trutt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kanskje vanskelig å se ut ifra bilder. Hvem av disse ville dere valgt? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Må nesten se de på. Hvis jeg må velge, nr 2. Forøvrig: Hvilken, ikke hvem. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Vanskelig å se de sånn ja. Alle passer greit til ansiktet, det er bare valgets kval akkurat nå Endret 21. mars 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Nei, det er faktisk ikke whatever. Det er forbanna irriterende å lese "hvem bukser, briller, sko, hår, hund, hest, kondom, dildo" lær deg å bøye. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Nei, det er faktisk ikke whatever. Det er forbanna irriterende å lese "hvem bukser, briller, sko, hår, hund, hest, kondom, dildo" lær deg å bøye. Det var ikke whatever til det. Jeg svarte litt fort på det han sa, og så tenkte jeg at jeg ikke gidder å bruke en side og energi på å diskutere språk i denne tråden. Da skrev jeg whatever fram til jeg redigerte posten min ytterligere Je gkan jo bgynne å Skrive endel feil-så kann dere se hva somir iterer dere mest Endret 21. mars 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Må nesten se de på. Hvis jeg må velge, nr 2. Forøvrig: Hvilken, ikke hvem. For øvrig: For øvrig, ikke forøvrig. 4 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 For øvrig: For øvrig, ikke forøvrig. Jeg hadde tenkt å begynne selv Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 For øvrig: For øvrig, ikke forøvrig. Hehe. Dette går under sammenskriving, og er langt fra like grovt. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) hehe ingen bryr seg om skrivefeil altså Endret 21. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 hehe ingen bryr seg om skrivefeil altså Jo. Finnes det forresten komma og punktum på tastaturet ditt? Har lurt på det en stund. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå