fkm Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 joa har lest at de ikke anbefaler det, men har hørt om folk som har vaska voks jakker før. Tror det var en her på forumet som gjorde det en gang, men kanskje jeg blander. føles som det tar evigheter å slite den naturlig. Ja, det var meg. Den eneste grunnen til at jeg gjorde det var fordi den hadde ligget fuktig over vinteren, og det var umulig å fjerne lukten på andre måter. Jeg var klar over at det kom til å fjerne voksen, men jeg kunne ikke bruke jakken slik den luktet, så da gjorde jeg det uansett. Surprise Surprise, det fjernet all voksen akkurat som det står på vaskelappen. Ja, det tar en stund å slite den naturlig, men for guds skyld, ikke vær så idiotisk at du sliter den kunstig. Det er på nivå med å klippe hull i et par jeans med saks. Hvis du skal slite den kunstig kan du i alle fall gjøre det litt tradisjonelt. Kjør over den et par ganger med en Land Rover og skyt på den med hagle. 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Okei, skal prøve å misbruke den så mye som mulig Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Noen som har vært på de invitasjons kveldene til Louis Vuitton i Oslo? Får man sett noe spennende eller er det bare en klynge med masse randoms? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kan jeg spørre hvorfor du vil ha av voksen på en voksjakke...? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Noen som har vært på de invitasjons kveldene til Louis Vuitton i Oslo? Får man sett noe spennende eller er det bare en klynge med masse randoms? Du får sett mye spennende. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvorfor ikke bare bruke jakken mye så får du utviklet slitemønster etter ditt bruk samt at du har jakke i evigheter? Synes det er litt teit å 'slite' den med overlegg, det vil jo redusere levetiden på jakken. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er grenser for hvor mye den kan bli slitt av å gå rundt da. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvorfor kjøpte du ikke bare en brukt jakke? Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ville sjekket ut PRLs offisielle nettbutikk for Frankrike. Jeg vil tro at prisene der er sånn ca hva man kan finne i butikk, men det er bare gjetting. Takk! Da er det litt å spare, men er usikker på om jeg skal gidde egentlig.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Apropos chinos, så kjøpte jeg to par på H&M til tilsammen 450 kr. Kvaliteten er nok ikke all verdens, men grei passform og lav pris gjorde at jeg slo til. Kan nok anbefales til de fleste på budsjett. Vurderer fortsatt et par fra Epaulet da, men det blir nok på et senere tidspunkt. Endret 19. mars 2013 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvorfor kjøpte du ikke bare en brukt jakke? flere grunner Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) flere grunner Gode grunner! Bra svar, utrolig interessant. Endret 19. mars 2013 av Jostein K. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) hysterisk prøvde den i London, og da den passa kjøpte jeg den. Har ikke funnet den i størrelse 34 brukt noe sted. Var rett og slett lettest sånn. Endret 19. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Noen som har sett en lignende jakke noe sted? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det der er ikke seersucker (eller krepp, som det heter på norsk). Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Søk på seersucker Seersucker ser mer ut som en pysjamas. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Noen som vet om noen kule jeans skjorter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå