applemania Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Som dere vet, kjøpte jeg disse joggeskoene i rødt og sølv rundt desember tror jeg. Har dessverre brukt dem i vinter, så de er ikke akkurat i god stand. Har derfor tenkt å kjøpe meg noen nye, og ser at det har kommet andre farger. Hvilken farge bør jeg velge? http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=66&pid=4413 Endret 28. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har et belte som er farget rødt på kortsidene, og er på utkikk etter sko som matcher. Trenger et par stilige sorte sko med mørkerøde detaljer. De skal brukes til festligheter, men må ikke være for formelle. Har maks 2000,- til disposisjon. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Som dere vet, kjøpte jeg disse joggeskoene i rødt og sølv rundt desember tror jeg. Har dessverre brukt dem i vinter, så de er ikke akkurat i god stand. Har derfor tenkt å kjøpe meg noen nye, og ser at det har kommet andre farger. Hvilken farge bør jeg velge? http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=66&pid=4413 5829268[/snapback] Nr. 3 Har også Nike Show sko. Jeg har røde og hvite, men de er 8 mnd. og like fine. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 ananas, har en kompis som selger helt ubrukte "in the box" nike air max '90, men størrelsen er sikkert ikke riktig (med tanke på høyden din). Litt morsommere med et par oldschool-par enn nike shox'a. det er selvfølgelig smak og behag, de er jo gode å gå med... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sort bukse, brune sko i semsket skinn og brun jakke (så godt som samme farge som skoene), grei eller forferdelig kombinasjon? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sort bukse, brune sko i semsket skinn og brun jakke (så godt som samme farge som skoene), grei eller forferdelig kombinasjon? 5830324[/snapback] Skjorte under? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Noen som har erfaring med Converse -all strar? Jeg kjøpte et par røde i dag men vurderer å bytte dem fordi de 'gnager' litt på lilletåa (merket ikke dette i butikken). Vier de seg ut etterhvert, eller burde jeg gå å bytte dem i en større størrelse? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Som dere vet, kjøpte jeg disse joggeskoene i rødt og sølv rundt desember tror jeg. Har dessverre brukt dem i vinter, så de er ikke akkurat i god stand. Har derfor tenkt å kjøpe meg noen nye, og ser at det har kommet andre farger. Hvilken farge bør jeg velge? http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=66&pid=4413 5829268[/snapback] White/Metallic eller Black/Blue. Det går til alt. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Noen som har erfaring med Converse -all strar?Jeg kjøpte et par røde i dag men vurderer å bytte dem fordi de 'gnager' litt på lilletåa (merket ikke dette i butikken). Vier de seg ut etterhvert, eller burde jeg gå å bytte dem i en større størrelse? 5834456[/snapback] mine par har gått opp ca en halv str... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har også noen Converse allstar, og de vil vide seg ut. Her går det mest i Vans, Converse og Puma le Match på skofronten Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Som dere vet, kjøpte jeg disse joggeskoene i rødt og sølv rundt desember tror jeg. Har dessverre brukt dem i vinter, så de er ikke akkurat i god stand. Har derfor tenkt å kjøpe meg noen nye, og ser at det har kommet andre farger. Hvilken farge bør jeg velge? http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=66&pid=4413 5829268[/snapback] White/Metallic eller Black/Blue. Det går til alt. 5834774[/snapback] Er vel strengt tatt ikke så mye det skal gå til, annet enn treningstøy? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne disse skoene? (Nike Blazer Mid 73), de hvite med gull nike merke. Ser ut som om de ikke har der lengre. Edit: side 3!! Endret 29. mars 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heldig dere som kan velge og vrake i sko:P Forresten, noen som vet hvor jeg finner sko i størrelse 50? Valgmulighetene mine er litt små. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kvifor har denne joggeskomota kommet inn igjen? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kvifor har denne joggeskomota kommet inn igjen? 5834945[/snapback] Joggeskomote er jo helt greit da! Værste er joggeBUKSEmote som er kommet. *grøss* Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Veronica, sjekk om du finner Nike Vandals uten stropp, de er klin like og kommer i nevnte m.fl colourways. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Sneakerholic og HKoN: i vidden og /eller lengden? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Veronica, sjekk om du finner Nike Vandals uten stropp, de er klin like og kommer i nevnte m.fl colourways. 5834992[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) de utvider seg der det trengs det er derfor de utvider seg. veronica: viktig at du ser etter modellen som heter strapless, ikke at de med stropp er stygge, men de har et annet symønster, tror heller ikke at de kommer i den fargen Endret 29. mars 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå