LucarioX Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ja, men samme option på den amerikanske. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Denne mener du? Hadde faktisk oversett den. Er til og med mulig å velge Norge som land under checkout. Har de plutselig begynt å sende til oss, eller har det stått der lenge? Min har rød logo, men det ser ut som samme genser ja. Den siden sender bare til Tyskland og Østerrike, tror ikke at du kan bestille fra Norge på noen av nettbutikkene til Polo. Jeg har bestilt en del ting fra den amerikanske selv, men da via en tredjepart. "Momentan bieten wir den Versand von www.RalphLauren.de nach ganz Deutschland und Österreich an." Endret 12. mars 2013 av Totenkopf Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det var vel ikke det de skrev. Easy fit er ikke spesielt slim fit, men det er deres slim fit range. Nei, men de 5 genserene jeg har fra JS i easy-fit er en rimelig god indikasjon på størrelsene deres. De er slim fit. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Bransjen skulle hatt en tydeligere felles mal på størrelser. Vil selvsagt alltid være variasjoner, men føles unødvendig å ha bukser som varierer mellom alt fra XL til S, der sistnevnte ikke alltid er trangest. Min har rød logo, men det ser ut som samme genser ja. Den siden sender bare til Tyskland og Østerrike, tror ikke at du kan bestille fra Norge på noen av nettbutikkene til Polo. Jeg har bestilt en del ting fra den amerikanske selv, men da via en tredjepart. "Momentan bieten wir den Versand von www.RalphLauren.de nach ganz Deutschland und Österreich an." Samme gamle altså. Får undersøke om den finnes i Norge Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er jeg helt enig i, men bildeme i seg selv var jo latterlige. Fått svar. "Yes, that is a dark green in Epic's Solina range." Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Samme gamle altså. Får undersøke om den finnes i Norge Jepp, lite som skjer der i gården. Kjøpte min på Rolfsens trendavdeling i Stavanger i hvert fall. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Apropos PRL sine gensre så har jeg en i grå (100% merino-ull) som allerede (kjøpt januar 2012) er slitt hul i på ca albuen. Jeg er klar over at PRL, særlig hvor den er kjøpt i verdi gir lite for pengene, men er slik svikt ved en genser å forvente etter så kort tid, ca 1 år? (jeg trenger ikke hjelp med det juridiske, jeg er bare interessert i forventningene deres til holdbarhet på relativt dyre plagg) Er forøvrig litt usikker om jeg fant kvitteringen men ut ifra prisen så ser det ut som om jeg fant riktig kvittering. Apropos vester så kan en dunvest funke, men det er ikke mange som får det til. I SF-terminologi så er det nok noe man ser oftere på Streetwear & Denim (SW&D) enn Men's Clothing (MC). Mente jeg så en som postet et ganske OK casual antrekk med dunvest eller lignende i MC casual tråden - link. TV-kanalen FEM/VG-TV slår til igjen med Stylistene. I den nye serien Stylistene konkurrerer ti håpefulle om å bli landets neste superstylist. Sammen med programleder Charlotte Thorstvedt og fagjuryen bestående av minMote-leder Sonia Huanca Vold, stylist Storm Pedersen og stylistskole-gründer Helene Falk, følger vi deltakerne mens de får opplæring og veiledning av kjente profiler innen mote og styling. (mine uthevninger) Jadda, Storm Pedersen og minmote-dronningen skal altså være i juryen. Endret 12. mars 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har et par timer å slå i hjel i Oslo på Tirsdag. Hvor skal jeg gå for bra utvalg på quilted jakker? Samt noen spesielle butikker med gode tilbud for tiden? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Follestad Akersgaten har mye Barbour, der finner du nok noen quiltede jakker Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Noen som har nyeste update på om randomokoreandude blir stoppet i tollen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Mottok to pakker fra han for noen uker siden. Begge fikk forenklet tollgebyr/tollbehandling. Han brukte også et annet navn en før, men ble stoppet uansett. Sikkert flagget adressen hans, så hjelper ikke om han bruker et annen navn. Endret 13. mars 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 jeg bestilte noen skjorter fra han. Lurer nesten på om de har blitt stoppet i tollen ettersom usps er treg med å oppdatere trackingen. skal si ifra hvrdan det går når jeg får den Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Noen som har nyeste update på om randomokoreandude blir stoppet i tollen? Fikk en forsendelse fra ham i desember og en i slutten av februar, ingen problemer med tollen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jeg sendte han en melding i november eller desember hvor han sa at han hadde fått beskjed om at han var blitt plassert på en liste av tollvesenet. Brukte en annen proxy som var minst like bra. Endret 13. mars 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 haha, sjukt. Er proxying egentlig ulovlig? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det å bruke en proxy er nok ikke i seg selv ulovlig, men å be ham sende som gave eller sette ned verdien er jo det samme som å unndra avgifter, og det er fy. Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvordan er Liddesdale vs Liddesdale Heritage? Ser det er stort salg på Liddesdale på diverse nettsider nå så lurte på å gå for den i steden for Heritage. Hvordan er størrelsen? Hvor mange størrelser må man ned fra hvis man går for Liddesdale kontra Heritage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå