Shwett Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Bildet til venstre ser en smule mørke grønnere ut enn de andre. Sendte Luxire en mail og spurte om det faktisk er mørke grønn. Skal dog ikke skryte på meg et spesielt trenet øye når det kommer til å skille farger fra hverandre. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er jeg helt enig i, men bildeme i seg selv var jo latterlige. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Er det noen her som har erfaring med proper cloth? Endret 12. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nå som solen begynner å varme litt, Er vester yay or nay? Isåfall noen tips til noen fine? Nå som solen begynner å varme litt, Er vester yay or nay? Isåfall noen tips til noen fine? ville droppa det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kilde: http://24.media.tumb...natgko1_500.jpg Noen som har noen formening om hvor man kan finne en genser som dette? (Nettbutikk eller Oslo omegn) Navy, slim fit, og til sommerlig bruk. Burde være verdens enkleste oppgave, men alt jeg finner er enten veldig baggy, eller så er det ull. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 johnsmedley, og john smedley outlet. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 http://www.johnsmedley.com/europe/mens/shop-by/view-all/ss13-lyndhurst-in-navy Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Takk, akkurat hva jeg er ute etter Eneste er at det står "easy fit", tilsvarer det slim, eller er det løsere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nei det vet jeg ikke. Kjør på med xs, så burde den bli slim nok 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Mens Easy Fit - This style is our classic fit allowing more volume through the body and sleeve. This style is slightly longer, looser and a more relaxed fit than our Slim Fit. Our sizes represent the following chest measurements in Inches Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Easy fit er rimelig slim altså. Hvis du er relativt normalt bygget i alle fall. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det var vel ikke det de skrev. Easy fit er ikke spesielt slim fit, men det er deres slim fit range. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nei det vet jeg ikke. Kjør på med xs, så burde den bli slim nok Hehe. Ser dessverre nå at sizeguide har et avsnitt med "This style is slightly longer, looser and a more relaxed fit than our Slim Fit." Lurer på hvor disse slim fit klærne deres er, alt jeg har gått gjennom av gensere til nå har vært easy. Urettferdig når de lager så pene klær! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Alle målene er oppgitt på siden uansett, så er ikke akkurat rakettforskning å finne ut. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Takk, akkurat hva jeg er ute etter Eneste er at det står "easy fit", tilsvarer det slim, eller er det løsere? Hvis du bor i Oslo kan du sjekke Sten & Strøm, de selger John Smedley gensere. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Takker for rask og god respons, folkens! Alle målene er oppgitt på siden uansett, så er ikke akkurat rakettforskning å finne ut. Nei, men min erfaring er at dersom det er en litt "løs" fit, sitter ikke genseren like bra på selv om målene stemmer. Er nok ganske normalt bygd, men slim fit sitter helt klart best Hvis du bor i Oslo kan du sjekke Sten & Strøm, de selger John Smedley gensere. Var der en tur i februar uten å finne noe, men får kanskje prøve igjen og se mer spesifikt etter John Smedley. Er vel ikke tilfeldigvis det merket man ser på bildet jeg postet? Jeg mener, siden alle her anbefaler det samtidig Endret 12. mars 2013 av LucarioX Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Polo Ralph Lauren har en tilsvarende genser i Slim Fit, er sikkert å få kjøpt på Geddon i Oslo. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 prl er overprisa i norge, just sayin. 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Polo Ralph Lauren har en tilsvarende genser i Slim Fit, er sikkert å få kjøpt på Geddon i Oslo. Denne mener du? Hadde faktisk oversett den. Er til og med mulig å velge Norge som land under checkout. Har de plutselig begynt å sende til oss, eller har det stått der lenge? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 det er den tyske siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå