boffeeen Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg bruker egentlig bare lyseblå og hvite skjorter, så jeg synes det er kjipest å kjøpe. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Både incotex og mabitex lager gode bukser, og kan ofte skaffes ganske rimelig. vet du hvor de er rimeligst på nett? så kan jeg ha de som nødløsning om ikke han jeg snakka med finner prl buskene. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 PRL burde vel være nødløsningen da jeg tror Incotex er ganske mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 kjenner til passformen på prl, i tillegg er de billigere, så det får bli slik for denne gang. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Skal på et seminar i helgen og på lørdag kveld er det en fest. På antrekk står det pent. Bør jeg ta dress eller en blazer med mindre formelle bukser? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Holder nok med blazer. I hvilken sammenheng er dette? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Chinos, skjorte og blazer, så kan du ha med deg et slips i kofferten om du føler deg underdressed. Endret 7. mars 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er så langt veldig fornøyd med mine rivet chinos fra Epaulet, og de skal du nok klare å få til Norge for under tusenlappen også. Har du mulighet til å legge ut fitpics av de du har fra Epaulet og hvilke det er? Har sett på en del av dem selv, men er usikker på størrelsen. Prøver igjen. Hadde vært fint om du hadde fitpics og kunne linket til buksen(e) du har Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Prøver igjen. Hadde vært fint om du hadde fitpics og kunne linket til buksen(e) du har Har lagt ut i bildetråden nå Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Sitter de lavt, eller har du lang overkropp? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 De sitter ganske "midt på", om det går an å si det. Tror vinkelen bildene er tatt i gir et litt urealistisk bilde av proporsjonene. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så det var litt snakk om Chinos, og må bare si at jeg er utrolig fornøyd med NN07 buksene mine. Har så og si sluttet med jeans nå. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Skal på et seminar i helgen og på lørdag kveld er det en fest. På antrekk står det pent. Bør jeg ta dress eller en blazer med mindre formelle bukser? Jeg ville hørt med noen som kjenner bedre til det seminaret enn MoV, som strengt tatt ikke aner hvor du skal. Eller spør arrangøren - "pent" er en ubrukelig kleskode. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så det var litt snakk om Chinos, og må bare si at jeg er utrolig fornøyd med NN07 buksene mine. Har så og si sluttet med jeans nå. NN07 sine chinos litt lave i livet, men ellers er de veldig gode! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 NN07 sine chinos litt lave i livet, men ellers er de veldig gode! Alt for lav til å ha skjorten i buksen. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg har på NN07-chinos nå, og det går helt greit, men de er litt for lave til at det er ideelt. Skulle gjerne funnet et alternativ jeg synes passer like bra. Endret 8. mars 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Alt for lav til å ha skjorten i buksen. De funker med skjorte nedi buksene hvis man har en litt lang skjorte og noe annet utenpå. Jeg er 170 selv, så kan forsåvidt hende de blir litt "lenger" i livet på meg, noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Men det går hvis man har genser over. Synes fargen lett falmer på NN07. Kommer til å bestille noen fra Epaulet. Ser ut som de sitter greit, bildene fra gard. å dømme. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Men det går hvis man har genser over. Synes fargen lett falmer på NN07. Kommer til å bestille noen fra Epaulet. Ser ut som de sitter greit, bildene fra gard. å dømme. Dette stemmer nok, min grønne er ikke like grønn som for 2 år siden, men samtidig syns jeg den nesten blir kulere når den er litt falmet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Men det går hvis man har genser over. Synes fargen lett falmer på NN07. Kommer til å bestille noen fra Epaulet. Ser ut som de sitter greit, bildene fra gard. å dømme. Mhm, Epaulet har også ganske gode bilder på hjemmesiden sin av ulike "rivet chinos". Prøvde forøvrig et par incotex chinos (eller noe lignende) i dag da Scabal Heritage har begynt å ta inn bukser derfra. De passet meg meget bra, pene farger. Ulemper; noe tynt stoff og høy pris (2000 kr). Fant ikke samme modell til så voldsomt mye lavere pris, laveste jeg fant var vel ca 900 kr, men med dyr frakt. Epaulet direkte fra siden deres varierer i pris fra ca 130$ til 165$ og 25$ i frakt. Dersom man ikke får mva-/tollkrav på den så kan man nok få buksen til ca 1-1100 kr. Angående Luxire så ville jeg bare tipse om at man kan kjøpe stoffprøver/"swatches" direkte fra de til 1$ stykket. Det er altså en stoffbit slik at man kan se og kjenne på de stoffene man er interessert i å lage skjorte av. Har selv ikke gjort det, men tenker meg det kunne vært interessant, da det ikke er så lett å se for seg hvordan stoffet er ut ifra bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå