Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Passformmessig ville jeg ha gått for 484-modellene om du ikke har fyldige lår. Kvalitetsmessig vet jeg ikke. Tror nok de er helt greie til prisen.

vet du om noe med bedre "value" ?

mer for penga, gjør ikke no om de er dyrere

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ærlig alt ikke passformen på chinosene fra Bill's khakis var noe særlig flatterende. Du er ung og sprek, prøv å finne et par bukser som reflekterer det (selvølgelig uten å bikke helt over på åletrange bukser og lignende...)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte det samme når jeg så på fitpics nå, ville nok trengt en del skredderjobb.

safer med PRL chinos pga dårlig tid, men takk for tips folkens. Har notert meg til senere.

btw, er de amerikanske størrelsene like? har noen det står "preppy fit" inn som sitter bra på meg.

Lenke til kommentar

Etpar av tweedjakkene hans er ganske fete ja, men har sett et par antrekk fra ham som har vært ganske jævlige, typ oransje skjorter med sorte slips osv...

Jeg må ærlig innrømme at jeg kun har sett han godt kledd, må bare si at jeg digger de tweed jakkene han har. Soon.jpeg

Lenke til kommentar

Jeg hørte av russepresidenten at ifjor så døde 8 personer av hjernehinnebetennelse som følge av russetiden. Kan være propaganda for å få oss til å ta den vaksinen.

Det er vel kun én russ som noensinne har dødd av hjernehinnebetennelse?

Synes for øvrig bukser er det verste å finne. Gensere lettest. Tror jeg har minst ti gensere jeg veksler mellom å bruke, men kun to-tre bukser.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...