Need44speed Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Passformmessig ville jeg ha gått for 484-modellene om du ikke har fyldige lår. Kvalitetsmessig vet jeg ikke. Tror nok de er helt greie til prisen. vet du om noe med bedre "value" ? mer for penga, gjør ikke no om de er dyrere Endret 5. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Har hørt mye godt om UNIS. Har ikke prøvd dem selv. Edit: Og Incotex. Er ikke det chinosene som alle på SF forguder? Endret 5. mars 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nudie (da spesifikt Khaki Tight-modellen) og Polo Ralph Lauren har solide chinos. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 takk, men de var litt dyre egentlig. Under 100 hadde vært fint. Har dårlig tid, må ha de før påskeferien Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 mer for penga, gjør ikke no om de er dyrere takk, men de var litt dyre egentlig. Under 100 hadde vært fint. lol. Dockers Alpha skal være ganske bra value ut i fra hva jeg har lest. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 under 1000 såklart, lol. skal sjekke ut de dere nevnte. nudies har jeg dårlig erfaring med. thanks Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Du kan prøve deg på disse hvis budsjettet er trangt, solide chinos selv om prisen er latterlig lav. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 likte ikke fargen tbh, men takk for tipset. fikk lyst til å prøve bills khakis http://billskhakis.com/SKU/5048/Original-Twill-Pants-M2-Standard-Fit-Plain-Front.aspx?ParentPageID=31&CategoryID=12 er det noen sjanse i verden for at de kommer frem før påsken om jeg bruker proxy? andrevalg blir prl Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 For den prisen ville jeg heller prøvd Incotex. Navnet høres helt fucka ut, men de produserer for store merker som Borelli, Jil Sander, Zegna etc. http://www.styleforum.net/t/67410/what-is-incotex Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Synes ærlig alt ikke passformen på chinosene fra Bill's khakis var noe særlig flatterende. Du er ung og sprek, prøv å finne et par bukser som reflekterer det (selvølgelig uten å bikke helt over på åletrange bukser og lignende...) 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tenkte det samme når jeg så på fitpics nå, ville nok trengt en del skredderjobb. safer med PRL chinos pga dårlig tid, men takk for tips folkens. Har notert meg til senere. btw, er de amerikanske størrelsene like? har noen det står "preppy fit" inn som sitter bra på meg. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Etpar av tweedjakkene hans er ganske fete ja, men har sett et par antrekk fra ham som har vært ganske jævlige, typ oransje skjorter med sorte slips osv... Jeg må ærlig innrømme at jeg kun har sett han godt kledd, må bare si at jeg digger de tweed jakkene han har. Soon.jpeg Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Enig i det, et par av dem er jævlig fete! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er så langt veldig fornøyd med mine rivet chinos fra Epaulet, og de skal du nok klare å få til Norge for under tusenlappen også. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har du mulighet til å legge ut fitpics av de du har fra Epaulet og hvilke det er? Har sett på en del av dem selv, men er usikker på størrelsen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har allerede bestilt en preston vhino fra PRL, men sjekker ut epaulet neste gang. synes bukser er noe av det kjedligste å kjøpe, noen andre som føler det sånn? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Synes gensere er kjipest. Vanskelig å finne noe jeg liker. Nå sølte jeg selvfølgelig tunfiskolje på den jeg liker aller best. Stinker 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Jeg hørte av russepresidenten at ifjor så døde 8 personer av hjernehinnebetennelse som følge av russetiden. Kan være propaganda for å få oss til å ta den vaksinen. Det er vel kun én russ som noensinne har dødd av hjernehinnebetennelse? Synes for øvrig bukser er det verste å finne. Gensere lettest. Tror jeg har minst ti gensere jeg veksler mellom å bruke, men kun to-tre bukser. Endret 6. mars 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Både incotex og mabitex lager gode bukser, og kan ofte skaffes ganske rimelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå