Jørgen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 H&M. Det finnes ingen måte å kombinere den stygge buksa med noe fint. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Russebukse + skjorte og crewneck genser + Litchfield's Tidenes combo! Tror jeg skal kjøpe et par ensfargede hettegensere fra HM eller noe og Converse eller lignende på beina de dagene jeg går med russebukse. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvor "nazi" skal folket her være med bruken av buksa? Hver dag fra frem til 17. Mai eller? Kan ikke si det frister.. Når begynner man forresten å bruke russebuksa? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Kommer sikkert til å bruke den noe, men det blir vel jeans og chinos mesteparten av dagene. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Andre som skal på landstreffet? Så kan vi ha konkurranse i MoV-spotting. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Blir Lillehammer og Tryvann. Ser dog mest frem til Lillehammer. Hørt stemningen skal være utrolig god. Litt mer festivalliknende med grilling og kos. Tryvann er vel grøftefyll døgnet rundt Håper på konge vær! Endret 4. mars 2013 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Skal bare til Kongeparken, jeg. Bor 19 minutt unna. +1 på godt vær. Hørte fra bror min i fjor at de nærmest frøs i hjel, snødde jo faktisk... Endret 4. mars 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Blir Lillehammer og Tryvann. Ser dog mest frem til Lillehammer. Hørt stemningen skal være utrolig god. Litt mer festivalliknende med grilling og kos. Tryvann er vel grøftefyll døgnet rundt Håper på konge vær! Hørt at Lillehammer er noe dritt hvis du ikke er på buss. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Buss gidder jeg ikke, så da får jeg vel bare kjede meg. Neida. Skal nok klare å ha det gøy uansett For min del har været utrolig mye å si. Ikke mye moro med regn og lave temperaturer. Endret 4. mars 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Om man trenger buss for å ha det moro når man har 3 i promille så ja .. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Blir så koselig å se russ i gatene igjen. #sunnnorskungdom #patriot #tradisjoner. Neida. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvor får jeg kjøpt sløyfe på denne intarwebben? Type sort, som jeg knytter selv. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvor får jeg kjøpt sløyfe på denne intarwebben? Type sort, som jeg knytter selv. Kent Wang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva planlegger forresten folk å bruke til russebukser Man kombinerer da russebuksen med bussjakken. Hva skulle man ellers hatt på seg? 4 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har sett gjennom slipsskuffen og føler at det her på tide å oppgradere litt. Har skjønt at det er kvalitet fremfor kvantitet som gjelder når det kommer til slips, men har liten peiling på hvor jeg får mest for pengene. Vil ikke kjøpe brukte slips. Har et silkeslips i burgunder med blå detaljer som jeg liker veldig godt, i tillegg til ett navy med polkadotter og ett med paisleymønster. Utover det står det dårlig til. Har en koksgrå og en navy dress som det først og fremst kommer til å bli kombinert med. Tenkte å kjøpe 2-3 slips i første omgang, maks 400kr per stk. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Man kombinerer da russebuksen med bussjakken. Hva skulle man ellers hatt på seg? Bussjakken? Ikke rare bussen hvis man bare har en jakke, for å si det sånn Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har sett gjennom slipsskuffen og føler at det her på tide å oppgradere litt. Har skjønt at det er kvalitet fremfor kvantitet som gjelder når det kommer til slips, men har liten peiling på hvor jeg får mest for pengene. Vil ikke kjøpe brukte slips. Har et silkeslips i burgunder med blå detaljer som jeg liker veldig godt, i tillegg til ett navy med polkadotter og ett med paisleymønster. Utover det står det dårlig til. Har en koksgrå og en navy dress som det først og fremst kommer til å bli kombinert med. Tenkte å kjøpe 2-3 slips i første omgang, maks 400kr per stk. Noen som har gode tips? Ett med diagonale striper, kanskje? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Kent Wang. Utsolgt, og lang tid før man får varen. Har 10 dager. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Skjer med slappe russ fra MoV!? Bare bruke buksen på kvelden, jeans og chinos på dagtid, umulig å kombinere den buksen med noe fine... Dere skal være russ, det siste man bryr seg om da er vel hvordan antrekk man går med? Kidz nå til dags... tsktsk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå