Lami Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hva med å snurre det rundt halsen? En radikal metode som har bygd seg opp de siste 500 årene. Seriøst? Jeg har pleid å bare holde det i hånden ved siden av. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor kan jeg finne slimfit cargo-bukser i Oslo? evt. rimelig på nett? Dette vil jeg også vite. Et par sider tilbake i tråden hadde noen kjøpt cargobukser fra Luxire, så det blir kanskje løsningen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Dette vil jeg også vite. Et par sider tilbake i tråden hadde noen kjøpt cargobukser fra Luxire, så det blir kanskje løsningen. Jeg har noen fra Retro av merket Nikolaj kostet 800 kr på salg (1100 originalt). Jeg synes de er ganske slimme men stilige cargobukser. Men har du tid til å knote litt med mål, evt. sende inn en bukse for å kopiere målene (m/evt. justeringer) så er nok buksene fra Luxire langt bedre og best av alt; du kan tilpasse alt selv. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg har cargobukser fra Luxire, veldig fornøyd og prisen er absolutt ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) PS-bestilling fra Kent Wang, hva synes dere om disse; #1 og #2? Tenker å kjøpe ett av de pluss ett hvitt lin PS. I tillegg; av de mansjettknappene som er tilgjengelig hos KW hvilke synes dere er fine? Funker MOP smoke og/eller MOP white? Jeg bruker mansjettknapper ganske sjeldent, men er greit å ha et par som ser OK ut, pr. dags dato har jeg bare noen kjipe fra Dressmann. Eventuelt forslag til andre mansjettknapper som funker til det meste? Endret 2. mars 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) PS-bestilling fra Kent Wang, hva synes dere om disse; #1 og #2? Tenker å kjøpe ett av de pluss ett hvitt lin PS. I tillegg; av de mansjettknappene som er tilgjengelig hos KW hvilke synes dere er fine? Funker MOP smoke/white? Jeg bruker mansjettknapper ganske sjeldent, men er greit å ha et par som ser OK ut, pr. dags dato har jeg bare noen kjipe fra Dressmann. Eventuelt forslag til andre mansjettknapper som funker til det meste? http://www.kentwang....lver-wedge.html Men anbefaler å kjøpe noe brukt på ebay eller SF. Går mye pent for en slikk og ingenting der. Kjøpte et par tosidige i sølv og perlemor for en slikk og ingenting der i sommer. Bruker ytterst sjeldent mansjettknapper, så jeg har bare det ene paret. Endret 2. mars 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) PS-bestilling fra Kent Wang, hva synes dere om disse; #1 og #2? Tenker å kjøpe ett av de pluss ett hvitt lin PS. I tillegg; av de mansjettknappene som er tilgjengelig hos KW hvilke synes dere er fine? Funker MOP smoke og/eller MOP white? Jeg bruker mansjettknapper ganske sjeldent, men er greit å ha et par som ser OK ut, pr. dags dato har jeg bare noen kjipe fra Dressmann. Eventuelt forslag til andre mansjettknapper som funker til det meste? Usj og æsj til tørklene. De kan sikkert funke i enkelte situasjoner, men det er utrolig mye annet det lønner seg å ha i tørkle-samlingen først. Tørkler bør helst ha ganske store mønstre, slik at de blir lettere å kombinere med skjorter og slips, som som regel har små og mellomstore mønstre. De hvite mansjettknappene i perlemor er pene og passer til det meste (både sølv og gull, noe som gjør dem ekstra praktiske). Edit: hvis du absolutt er bestemt på et blått og hvitt tørkle ville jeg gått for dette: http://www.kentwang.com/pocket-squares/star-chart-elijah-burritt.html Endret 2. mars 2013 av fkm Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Usj og æsj til tørklene. De kan sikkert funke i enkelte situasjoner, men det er utrolig mye annet det lønner seg å ha i tørkle-samlingen først. Tørkler bør helst ha ganske store mønstre, slik at de blir lettere å kombinere med skjorter og slips, som som regel har små og mellomstore mønstre. De hvite mansjettknappene i perlemor er pene og passer til det meste (både sølv og gull, noe som gjør dem ekstra praktiske). Edit: hvis du absolutt er bestemt på et blått og hvitt tørkle ville jeg gått for dette: http://www.kentwang....ah-burritt.html OK, da går jeg for de hvite i perlemor. Takker for tipset angående størrelsen på mønstrene når det gjelder tørkler. Jeg er ikke bestemt på å gå for et blått/hvitt tørkle, men synes det så OK ut. Tror jeg slenger på det tørklet du linket tll. Herr Brun: Synes også de var meget stilige de du linket til, men så sjeldent som jeg bruker mansjettknapper blir det litt vel mye å bruke 150$ på det. Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvor kan jeg finne slimfit cargo-bukser i Oslo? evt. rimelig på nett? Follestad har et lite utvalg av det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har et par fra Wolsey som er helt greie. Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har cargobukser fra Luxire, veldig fornøyd og prisen er absolutt ikke noe å klage på. Luxire virker lovende, takk for tipset! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 noen soom kjenner til chinos fra jcrew? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ny blazer - gleder meg til sommeren! http://www.hackett.com/men/shop-by-product/jackets/jackets-plain-pique?color=59 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 noen soom kjenner til chinos fra jcrew? Passformmessig ville jeg ha gått for 484-modellene om du ikke har fyldige lår. Kvalitetsmessig vet jeg ikke. Tror nok de er helt greie til prisen. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Lager ikke Luxire bukser med livvide større enn 30"? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 http://custom.luxire.com/pages/pant-measurements Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Lol, hadde vært tidenes bukse hvis du hadde bestilt! 4 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Meget irriterende å gå i gjennom bestefars skreddersydde dresser bestående av 3 smokinger, 1 snippkjole og flere andre dresser/blazere, når jeg vet at jeg er litt for lang både i armer og høyde til at det passer. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Fikk russeklær i dag... Er i det såkalte russestyret, og fikk derfor alt nesten gratis, heldigvis. Kanskje jeg må skaffe meg noen hettegensere. :s Endret 4. mars 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå