Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Responsen på skjortene og buksene (ja, de har startet med det for en liten stund siden) på SF er hvertfall stort sett positiv.

 

Jeg er godt fornøyd med min skjorte (classic blue oxford) derfra også.

 

Til prisen (ca 400 kr med frakt) er kvaliteten god. En PRL BD-skjorte koster fra 8-1100 kr på fullpris i Norge (og er "aldri" på salg) og er for stor rundt livet selv i slim-fit for min del, så å få gode oxford-skjorter som passer godt til ca 4-500 kr stykket er en god deal.

 

Det er klart at prisene varierer ut fra hvilke typer stoff skjorten lages av, men kvalitetsfølelsen (merk: kun ut fra en skjorte) er minst like god som den jeg får fra PRL sine varianter.

 

Hvordan var passformen på din første bestilling? Ble det en "testskjorte" eller satt den rimelig bra fra start?

 

Det vil jo selvfølgelig være avhengig av målene du tar, men som regel tar det i hvert fall en gang før ting sitter.

 

I forhold til at du kan sende inn helt spesifikke bestillinger. Er det noe sted der folk legger ut sine spesifikasjoner på krave osv som det går an å kopiere og så legge inn det resterende av kroppsmål?

Lenke til kommentar

Hvordan var passformen på din første bestilling? Ble det en "testskjorte" eller satt den rimelig bra fra start?

 

Det vil jo selvfølgelig være avhengig av målene du tar, men som regel tar det i hvert fall en gang før ting sitter.

 

I forhold til at du kan sende inn helt spesifikke bestillinger. Er det noe sted der folk legger ut sine spesifikasjoner på krave osv som det går an å kopiere og så legge inn det resterende av kroppsmål?

 

Passformen var ganske bra allerede fra første ordre. Jeg tok utgangspunkt i en PRL OCBD som passer meg relativt godt men reduserte betraktelig på liv/"waist" da de (også i slim-fit) er litt vel store der.

 

Er ikke helt fornøyd med skuldersømmen da. Den er som du ser på bildet som er vedlagt på punkt 2, mens jeg føler den egentlig bør være nærmere punkt 1. Skal også redusere waist- og neck-målene noe mer. Så helt 100% var ikke første skjorte, men bortsett fra skuldersømmen så er det bare småplukk som ikke traff helt, altså mindre justeringer på de ulike mål.

 

Ja, Luxire kan gjøre "alt", du kan f. eks si "slim forearm by 1.5 inches" (reelt eksempel). Du kan også gi all slags mulige instruksjoner, mtp. spesielle typer mansjetter, krager osv. Du kan jo også få kontrastkrage, kontrast "lining" i skjortekragen (ikke at jeg synes det er noe pent).

 

Hva synes dere forøvrig om Sky blue oxford? Den er jo en del lysere enn ""standard", men det gjør vel ikke så mye? Tenkte å bestille denne og Warzone Plus White Oxford i neste bestilling. (ja vet at hvit OCBD er diskutabelt, men synes det er ganske pent)

 

Sky_Blue_Oxford_1024x1024.jpg?1767

post-51400-0-68922300-1361954215_thumb.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...