Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Mulig jeg høres litt teit ut nå, men akkurat nå sitter jeg på flyet (litt sør for Reykjavik) på vei til New York for å shoppe... :p

5805072[/snapback]

 

Kan man bruke pc på alle fly? Eller er det forbeholdt visse klasser/reiser?

5808177[/snapback]

Blandt annet SAS har utstyr for wlan på sine intercontinentale flyvninger. :)

5808316[/snapback]

 

Men kun uttak for strøm på economy extra og oppover, så flyr man turist begrenser surfingen seg til hvor lenge du klarer å tyne batteritiden...Og hvor lenge du orker å sitte i de utrolig trange setene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til helgen blir det shopping! Lønningsdag :love:

5818513[/snapback]

 

Jeg har så dritlyst å shoppe noe for tiden...... noen som har noen tips til noen gode nettbutikker hvor jeg kan finne kule jente-ting?

 

Har lyst å shoppe bukse (levis sin sægge-ting :love: ) kule gensre, solbriller, undertøy.... u name it

 

Finnes det ingen nettside a'la bloomingdales eller shopbop bare på norsk?

Lenke til kommentar
jeg har 1100 spenn i gavekort på følgende butikker :Sportshuset, Baby Shop, Lady Sport og Nike Concept store, har dere forslag til noen ålreit sko, eller no annet kult? Baby Shop og Lady Sport er vel ikke så spennende for min del :p

5820221[/snapback]

Surt at concept store bare selger hightech joggesko og ikke noen vanlige sko. Kanskje sportshuset har litt mer varierte typer.

Lenke til kommentar
Har lyst på nye solbriller jeg..

 

Disse.

 

Noen som vet hvor jeg får tak i de, kanskje hva de koster osv.? :)

5820153[/snapback]

Jeg så de på Saks Fith Avenue — kostet litt i underkant av $300 USD. Jeg tenkte nemlig å kjøpe de til Damen. ;)

5820464[/snapback]

 

Noen skulle ønske de var i hennes sko akkurat nå ja. :p

 

Men de var altså fine i virkeligheten og? :)

Lenke til kommentar
jeg har 1100 spenn i gavekort på følgende butikker :Sportshuset, Baby Shop, Lady Sport og Nike Concept store, har dere forslag til noen ålreit sko, eller no annet kult? Baby Shop og Lady Sport er vel ikke så spennende for min del :p

5820221[/snapback]

Surt at concept store bare selger hightech joggesko og ikke noen vanlige sko. Kanskje sportshuset har litt mer varierte typer.

5821021[/snapback]

 

yea, var inne på sidene dems og titta, men er ikke hypp på løpesko med 8 ventiler og 33'er luftrom som skal gi meg superbra spenst og hele den greia, jeg skal bare gå rundt lissom... haha

 

Veit ikke om sportshuset har no særlig fete sko heller.. skulle hatt gavekort på whats up eller stress :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...