Hefla Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Mulig jeg høres litt teit ut nå, men akkurat nå sitter jeg på flyet (litt sør for Reykjavik) på vei til New York for å shoppe... 5805072[/snapback] Kan man bruke pc på alle fly? Eller er det forbeholdt visse klasser/reiser? 5808177[/snapback] Blandt annet SAS har utstyr for wlan på sine intercontinentale flyvninger. 5808316[/snapback] Men kun uttak for strøm på economy extra og oppover, så flyr man turist begrenser surfingen seg til hvor lenge du klarer å tyne batteritiden...Og hvor lenge du orker å sitte i de utrolig trange setene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Du kan i utgangspunktet ha med ekstra batteri da. Men nå er det vel begrenset hvor mange som sitter hele flyturen på nett. Imidlertid åpner det jo for mange spennende tjenester over internet under flyturer. Men det er jo fortsatt ikke gratis. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Fifth avenue er bare deprimerende. Alt er så sinnsykt dyrt der! Men Macy's er hærlig da! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 You know you have enough pants when the cabinet door won't close. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 You know you have enough pants when the cabinet door won't close. 5816647[/snapback] You know you have to little cabinet space when the cabinet door won't close... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Til helgen blir det shopping! Lønningsdag Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Til helgen blir det shopping! Lønningsdag 5818513[/snapback] Jeg har så dritlyst å shoppe noe for tiden...... noen som har noen tips til noen gode nettbutikker hvor jeg kan finne kule jente-ting? Har lyst å shoppe bukse (levis sin sægge-ting ) kule gensre, solbriller, undertøy.... u name it Finnes det ingen nettside a'la bloomingdales eller shopbop bare på norsk? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ahh, endelig fikk jeg tak i et par lesebriller. Valget falt på et par tykke sorte/leopardmønstrede med zirkonlogo fra D&G. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har lyst på nye solbriller jeg.. Disse. Noen som vet hvor jeg får tak i de, kanskje hva de koster osv.? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 ...leopardmønstrede... 5820095[/snapback] Tviler i grunnen ikke på din smak, men dette momentet virker litt skremmende, får litt Günther-feeling. :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 jeg har 1100 spenn i gavekort på følgende butikker :Sportshuset, Baby Shop, Lady Sport og Nike Concept store, har dere forslag til noen ålreit sko, eller no annet kult? Baby Shop og Lady Sport er vel ikke så spennende for min del Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har lyst på nye solbriller jeg.. Disse. Noen som vet hvor jeg får tak i de, kanskje hva de koster osv.? 5820153[/snapback] ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, de var nice! Jeg og vil ha:( Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 De var mye bedre enn de andre Dior solbrillene som likner, men jeg liker ikke den typen solbriller. Pilotbriller for alle penga her. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har lyst på nye solbriller jeg.. Disse. Noen som vet hvor jeg får tak i de, kanskje hva de koster osv.? 5820153[/snapback] Jeg så de på Saks Fith Avenue — kostet litt i underkant av $300 USD. Jeg tenkte nemlig å kjøpe de til Damen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 ...leopardmønstrede... 5820095[/snapback] Tviler i grunnen ikke på din smak, men dette momentet virker litt skremmende, får litt Günther-feeling. :!: 5820154[/snapback] Hehe, det mønsteret er på innsiden av rammen og vises ikke ved vanlig bruk. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 jeg har 1100 spenn i gavekort på følgende butikker :Sportshuset, Baby Shop, Lady Sport og Nike Concept store, har dere forslag til noen ålreit sko, eller no annet kult? Baby Shop og Lady Sport er vel ikke så spennende for min del 5820221[/snapback] Surt at concept store bare selger hightech joggesko og ikke noen vanlige sko. Kanskje sportshuset har litt mer varierte typer. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har lyst på nye solbriller jeg.. Disse. Noen som vet hvor jeg får tak i de, kanskje hva de koster osv.? 5820153[/snapback] Jeg så de på Saks Fith Avenue — kostet litt i underkant av $300 USD. Jeg tenkte nemlig å kjøpe de til Damen. 5820464[/snapback] Noen skulle ønske de var i hennes sko akkurat nå ja. Men de var altså fine i virkeligheten og? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 jeg har 1100 spenn i gavekort på følgende butikker :Sportshuset, Baby Shop, Lady Sport og Nike Concept store, har dere forslag til noen ålreit sko, eller no annet kult? Baby Shop og Lady Sport er vel ikke så spennende for min del 5820221[/snapback] Surt at concept store bare selger hightech joggesko og ikke noen vanlige sko. Kanskje sportshuset har litt mer varierte typer. 5821021[/snapback] yea, var inne på sidene dems og titta, men er ikke hypp på løpesko med 8 ventiler og 33'er luftrom som skal gi meg superbra spenst og hele den greia, jeg skal bare gå rundt lissom... haha Veit ikke om sportshuset har no særlig fete sko heller.. skulle hatt gavekort på whats up eller stress Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kjøpte meg ny genser i dag. Bredstripet, tynn, finstrikket genser med forskjellige nyanser av blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå