PatSharpX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Merker at jeg ikke har helt det hatet dere har, men de med nagler er jeg enig med dere, de er grusomme. 4 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvis du vil så kan du bli med meg på skolen EN dag, så skal du få se alle de "heldige" kombinasjonene. Støgt. Harry. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Finnes det en sminketråd her eller hudpleietråd? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeffrey Campbell sko er omtrent på nivå med glitrende UGGs i mine øyne. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvis du vil så kan du bli med meg på skolen EN dag, så skal du få se alle de "heldige" kombinasjonene. Støgt. Harry. Haha, tviler ikke på at det er mange lite vellykkede kombinasjoner med de skoene der Hvilken skole er det snakk om her? BI? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeffrey Campbell sko er omtrent på nivå med glitrende UGGs i mine øyne. Fordelen med JC sko er vel at det kun er den ene delen av den norske befolkningen som går med sånt (jenter) Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Haha, tviler ikke på at det er mange lite vellykkede kombinasjoner med de skoene der Hvilken skole er det snakk om her? BI? Hadde ei som gikk med disse skoene med bling på. Sånne sølv eller hva det var, hun så skikkelig klar for kroa i bø. Glittersko og kjole som så vidt dekket musen. NICE! Her jeg går ligge høgskolen i Telemark og Porsgrunn VGS og BI dør i dør egentlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Høres elegant ut! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Merker at jeg ikke har helt det hatet dere har, men de med nagler er jeg enig med dere, de er grusomme. De med studs som er fetest, de andre skoene er kjipe. 2 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hadde ei som gikk med disse skoene med bling på. Sånne sølv eller hva det var, hun så skikkelig klar for kroa i bø. Glittersko og kjole som så vidt dekket musen. NICE! Hva er gærent med Kroa? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hva er gærent med Kroa? Kroa blir helt feil i den sammensetningen der. Ellers har jeg null hat mot kroa! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 De med studs som er fetest, de andre skoene er kjipe. vet ikke om du er ironisk, men jeg er enig. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Vestkantungdom kjøper "skolesekker" til 11.000 kroner. "Det er noe med skinnet, sier Olsen". 4 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Vestkantungdom kjøper "skolesekker" til 11.000 kroner. "Det er noe med skinnet, sier Olsen". "- Eller, Statens lånekasse for utdanning har betalt den." Han tar opp lån for å kjøpe en veske til 11 000? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nei, han får stipend. Må si jeg humrer litt av han som snakket om den gode skinnkvaliteten hos LV. Kanvass og plast > kalv og cordovan, any day! 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nei, han får stipend. Må si jeg humrer litt av han som snakket om den gode skinnkvaliteten hos LV. Kanvass og plast > kalv og cordovan, any day! Men er det ikke bare folk med lite penger som får stipend på videregående? Er kanskje ikke så lurt å bruke alle skolepengene på CG-jakke og veske til 11 000? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Er ikke så vanskelig å få mye penger hvis du for eksempel har skilte foreldre. Si at pappa er stinn og du oppgir at du bor hos din ikke fullt så velstående mamma, da kaster lånekassen penger etter deg. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg vet ærlig talt ikke hva grensen er, men drugIS treffer spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå