Phelge Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Idrett er jo generelt kjent som en keeg gjeng... Idrettskeegen er den keegeste keegen. Denne buksen + UGGs, CG og sleik. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Joggebukse er uansett stygt imo, enten du går i Goose eller Adidas jakke. Nå må dere ikke se på NRK1!! Der viser de fra Grammy røde løper av menn i Armani, Gucci, Valentino dress osv! Se på eget ansvar liksom... Endret 25. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Idrettskeegen er den keegeste keegen. Denne buksen + UGGs, CG og sleik. Umbro-joggebukse? Pleier det ikke å være Champion? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Der viser de fra Grammy røde løper av menn i Armani, Gucci, Valentino dress osv! Se på eget ansvar liksom... Damene veier opp for det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) grammy? mener du academy awards? edit - blæblæblbæ Endret 25. februar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hadde folk bare gått i Isaia, Kiton, Anderson & Shepard osv (de tre første jeg kom på...) hadde alt vært så mye bedre. Skal dog sies at det er en viss forskjell på Armani-konfeksjon som brukes på den røde løperen og griseharrye Armanibelter med svære spenner... Noen som har sett antrekket til Odd-Magnus Williamson, forresten? Swag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Vi kan ikke alle gå på VGS kledd i PRL skjorte Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvorfor ikke? Hvis ikke PRL passer er det jo mange andre alternativer å velge mellom. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Swag... Gud så harry, blir flau! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Gråter litt over valget av sneakers til dress. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Gråter litt over valget av sneakers til dress. Det er ikke en dress, men en smoking. Det er enda verre. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det er ikke en dress, men en smoking. Det er enda verre. Da skal jeg gråte enda litt mer når jeg legger meg ikveld. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Noen som har sett antrekket til Odd-Magnus Williamson, forresten? Swag... Prøver seg på en "Turtle" fra Entourage eller? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Beklager alle fashionistash/toppbloggere. Men nå er jeg så dritt lei de JC skoene at jeg spyr. De er stygge! Og de blir enda styggere når du ikke greier å gå på de. Det er stygt å ha på seg tights, collegejakke og JC sko. DU er ikke MOTEBLOGGER. Beklager utbruddet. Men det er så mange som går med de her nå, og det verste er at sikkert 60% av de er sånne ebay litas også. Ikke ekte.... 7 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Haha! Du er på skolen eller noe? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ja, dessverre.... Jeg dreper nesten hver eneste jente jeg ser med disse skoene. Det ser ut som de skal på fest eller så går de med joggebukser(!!) og disse skoene. Dør litt inni meg av dette. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Også har du den modellen med nagler og de som er fulle av glitter eller hva fader det er. Utrolig stygge sko. Ser ut som de er veldig populære blant VG1 og VG2-elever som ikke makter så høye hæler. Ser så dumt ut. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jepp. Modellen med NAGLER!!! Helt grusomt å se på. Det brenner i øya mine. OGSÅ de fargene da. Her er det "in" med sorte, røde, hvite med mønster, sorte med studs og gule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå