TMB Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er det veldig shabby å gå på skolen i joggebukse (gutt VG1)? Takk for svar Nei. Nesten alle på skolen min gikk i joggebukse hver dag, vg1, vg2 og vg3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Så når nesten alle gjør det. Da er det ikke shabby.... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er det veldig shabby å gå på skolen i joggebukse (gutt VG1)? Takk for svar Det ser ille ut, men de færreste på skolen vil bry seg. Det er allmenn akseptert. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Nei. Nesten alle på skolen min gikk i joggebukse hver dag, vg1, vg2 og vg3 Yrkesfagsskole? Det er ikke så voldsomt vanlig for gutter på min skole, jenter ser jeg derimot ofte i treningtights, juicy couture og lignende... 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Både og. Hva har det med saken å gjøre? Men når du sier det så var det fler på yrkesfag som brukte det enn de på almenn. Men tror ingen brydde seg. Joggebukse er digg uansett Endret 24. februar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Joggebukse er blitt så jævlig vanlig (dessverre) så who cares! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Både og. Hva har det med saken å gjøre? Men når du sier det så var det fler på yrkesfag som brukte det enn de på almenn. Men tror ingen brydde seg. Joggebukse er digg uansett Joggebukse er vel ganske standard uniform i yrkesfagsklasser, så vidt jeg vet. Spesielt på mekk, elektro, bygg osv... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Går selv en videre utdanning etter elektrofag, og skal ikke nekte for at joggebukse var et plagg du så på de aller fleste, men det var grunner til det. (Selv om et stort flertall bare er late, og ikke gidder annet). I motsetning til elever på media som sitter på Macbook'en sin og redigerer bilder, så jobbet vi blant annet mye ute. Klærne ble dekket av støv, ble møkkete, og det var ofte kaldt. Da er ikke joggebukse en så dum ide. Var en av de få personene som aldri gikk i joggebukse, men var flere episoder hvor jeg skulle ønske jeg hadde en på meg. Endret 24. februar 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Synes ikke det høres så digg ut med joggebukse ute på vinteren. er superkjiipt om den blir våt for eksempel. Kan ikke være så varmt heller? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er jo mye varmere, elastisk, og mer komfortabelt enn jeans. Med en stilongs under holder du deg greit varm. Det beste alternativet ville jo vært en ordentlig arbeidsbukse, men var få som brukte det. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Går selv en videre utdanning etter elektrofag, og skal ikke nekte for at joggebukse var et plagg du så på de aller fleste, men det var grunner til det. (Selv om et stort flertall bare er late, og ikke gidder annet). I motsetning til elever på media som sitter på Macbook'en sin og redigerer bilder, så jobbet vi blant annet mye ute. Klærne ble dekket av støv, ble møkkete, og det var ofte kaldt. Da er ikke joggebukse en så dum ide. Var en av de få personene som aldri gikk i joggebukse, men var flere episoder hvor jeg skulle ønske jeg hadde en på meg. Når man skal gjøre sånt arbeid blir det jo selvfølgelig en helt annen sak, men har man ikke stort sett vernebukser / arbeidsbukser til sånt? Forøvrig har jeg kanskje en mistanke om at mange yrkesfagselever synes det er helt greit å møte i joggebukser på dager hvor man ikke skal gjøre fysisk arbeid også 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg gikk aldri i joggebukse når jeg gikk på elektro, men det gjorde de 2 andre jentene i de andre klassene. Guttene i klassen min gikk med det når vi var ute eller jobbet hele dagen. Og det er dessverre helt akseptert å gå med joggebukse hele tiden.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hvilke skoler gikk dere på egentlig? Tror aldri jeg så noen på min skole som gikk med joggebukse. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Tror det er nokså vanlig, så hvis ingen på skolen din brukte det så var du heldig med skolevalget. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Haha, er det rart det er krig i verden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 har en polotrøye som er litt sterk i fargen. Hvordan kan jeg vaske den for at litt farge skal fade av? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Gikk på elektro VG1. Nå går jeg studiespesialisering - men er ikke så mange joggebukser her unntatt idrettsfolka. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Idrett er jo generelt kjent som en keeg gjeng... 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Joggebuske ute blant folk som normalt plagg er trashy, uansett hvor mange som går med det. Det er i samme gate som å komme på skolen i pysj, morgenkåpe eller teletubbieskostyme, det er bare ikke like langt inn i blindveien. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Husker Björn Borg-pysjbukser var stort rundt 6-7. Klasse. Ah, minner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå