Xtra Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er en kamerat som skal dit. Er ikke sikker på budsjettet hans, men han kjøper jo stort sett mye av det som går her inne. Trur han har lyst på noen sko også, og da tenker jeg han vil bruke ca 2-3000. Spørs hva det er å få tak i seff Ville søkt "styleforum shopping in paris" da finner du nok mye. Ellers har Septieme Largeur en butikk i Paris. Kvaliteten er visstnok relativt god mtp. prisen, ville sjekket ut tråden på SF og nettsiden deres for mer info. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ville søkt "styleforum shopping in paris" da finner du nok mye. Ellers har Septieme Largeur en butikk i Paris. Kvaliteten er visstnok relativt god mtp. prisen, ville sjekket ut tråden på SF og nettsiden deres for mer info. Ja, har prøvd styleforum nå. Skal sjekke tråden, takk for tips Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hva slags type skinn og lining burde jeg kjøpe om jeg skal ha noen vinterhansker til hverdagsbruk fra Chester Jeffries? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 cashmere lining synes jeg. Hvis du vil ha varmere er det lamb eller rabbit fur som gjelder, men disse kan gjøre hansken litt bulkete? Skinn kommer an på hvilken "look" du vil ha. "deerskin" er den mest robuste. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har postet bilde av mine egne hansker i bildetråden. De er i "cape" og kasjmir lining, jeg liker de godt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har postet bilde av mine egne hansker i bildetråden. De er i "cape" og kasjmir lining, jeg liker de godt. Hvilken modell og skinntype har du valgt på dine? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 modell: paris skinntype: cape Kan være en god løsning å ha to par der det ene er deersking og rabbit fur. Det andre cape og cashmere. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Ser noen Burberry stuff med merkelapp det står "BURBERRY London" og noen kun Burberry. Er de det kun står Burberry på fake? Det står alt det andre, "made exclusively in Scotland" osv. Eller varierer det? Næææh, discontinued product.. :/ Endret 19. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Burberry har mange merker (lines) og det er forskjell fra merke til merke. Derfor er det vanskelig å skille mellom hva som er ekte og falsk. Burberry London er i hvert fall det vanligste av merkene. Hvis merkelappen er uten logo, svart og plagget ikke har rutene, så kan det sannsynligvis være Burberry Prorsum, som er det dyreste merket av dem alle, og som oftest har bedre kvalitet enn de andre merkene. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Etter å ha mistet lommeboken har jeg sett etter en ny lenge. Har sluttet meg til denne tror jeg, men usikker på farge, både på kortholderen og sømmen. Forslag? Natural er vel noe uaktuelt på selve kortholderen. Endret 20. februar 2013 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har utviklet et hat mot H&M i det siste. De har 2 par bukser som sitter utrolig fint på meg. Men det ene paret som jeg kjøpte i Januar ble etter første vask gjort om til batikk jeans mildt sagt. Nå får jeg absolutt ingen hjelp fra verken kundeservice eller de lokale h&m(ene). Altså, jeg trodde jeg visste hvordan jeg vasket jeans.. Men tydeligvis ikke. Neste gang kjøper jeg meg heller Dr.Denim, fordi da får jeg i hvert fall hjelp når ting går gærent. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan vasket du den da? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Vasket den alene. Vrengte buksen - og vasket på 40 grader. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ikke noe tøymykner eller tørketrommel? Personlig vasker jeg på 30 grader, men forskjellen der er vel ikke så stor. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ingen av delene. Sebdtw dog mail til hm nå og de hadde kontaktet de jeg var hos. Så får dra og reklamere på den i dag. Håper det går fintil n Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ja, det bør jo ikke være noe problem å få ny siden du har vasken den riktig. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva står det på vaskehenvisningen i buksen da? Vasket du i følge den er det bare å slenge den på bordet hos nærmeste H&M og kreve ny. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg fulgte den helt nøyaktig siden dette er min favorittbukse (all time..) Og det ser ut som jeg har sqauted(er det riktig stavet?) i flere tiår med den buksen. Uansett, fikk en ny en nå. Håper den holder seg hvis ikke griner jeg og må kjøpe dr.denim eller acne bukse. Men de gir meg ikke den rompen som jeg vil egentlig ha Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 20. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg fulgte den helt nøyaktig siden dette er min favorittbukse (all time..) Og det ser ut som jeg har sqauted(er det riktig stavet?) i flere tiår med den buksen. Uansett, fikk en ny en nå. Håper den holder seg hvis ikke griner jeg og må kjøpe dr.denim eller acne bukse. Men de gir meg ikke den rompen som jeg vil egentlig ha Hva med å bare begynne å squatte(ta knebøy) - så får du den rompen du egentlig vil ha uten klær også. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå