Roberto Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kan vel vise frem vårjakken jeg kjøpte på Zara i Barcelona. Den ser litt rar ut i passformen her, men er ikke det i virkeligheten. http://img.photobucket.com/albums/v607/Gli...ks/Thea/eks.jpg http://img.photobucket.com/albums/v607/Gli...s/Thea/eks2.jpg Og genseren er IKKE så kort, den bare glir opp fordi jeg strekker meg. 5801033[/snapback] Så lenge du ikke knepper igjen alle knappene var den ikke så verst. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Så lenge du ikke knepper igjen alle knappene var den ikke så verst. 5801976[/snapback] Enig, alle knappene igjen gjorde ikke akkurat godt for figuren. Men synes den er fin med en kneppet eller helt åpen. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ja, den var litt regnjakke aktig med alle knappene oppe. Men den var fin da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg trenger tips til jakke jeg kan kjøpe til våren snart! Jakken må tåle litt vind, for kjører scooter om våren/sommeren.. Trenger ikke tåle vann.. for jeg har en annen jakke som er litt vannavstøtende! Noen som vil hjelpe ? post gjerne bilder osv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har en bolejakke fra J.Lindeberg's On Course som passer perfekt til våren. Den er tynn, men holder ut det meste av vind. Det er også utrolig mange strikk slik at du kan justere passformen. Et merke du bør sjekke ut er Galvin Green, bedre jakker finner du ikke på denne jord. Jeg har fleecevest, windbreaker og komplett regnutrustning fra Galvin Green. Fantastiske produkter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har en bolejakke fra J.Lindeberg's On Course som passer perfekt til våren. 5802275[/snapback] pics plis Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er ikke snakk om en "skjorte" (for de uinvidde så det er et plagg som maksimerer potensialet når man maksløfter i f.eks benkpress) her Hyrlen. Den ligner egentlig litt på en pilotjakke bare med et langt bedre snitt og pastellfarvede detaljer. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Et merke du bør sjekke ut er Galvin Green, bedre jakker finner du ikke på denne jord. Jeg har fleecevest, windbreaker og komplett regnutrustning fra Galvin Green. Fantastiske produkter. 5802275[/snapback] Helt enig der, utrolig digg å bruke når det er litt rufsevær på golfbanen. Edit: quote Endret 23. mars 2006 av Hefla Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Et merke du bør sjekke ut er Galvin Green, bedre jakker finner du ikke på denne jord. Jeg har fleecevest, windbreaker og komplett regnutrustning fra Galvin Green. Fantastiske produkter. 5802275[/snapback] Ikke for ingen ting at de representerer store deler av regnklær når det gjelder golfspillere, for å si det slik Btw, har du et bilde at J.L-jakka di? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har dessverre ingen bilder av den per dags dato. Den er veldig enkel; stram passform nedentil, videre over brystkassa, mørk glanset stoff, to lommer foran/siden, turkis Lindeberg On Course-logo nederst foran. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Okei... Da er det ikke den jeg har, trodde først at det var den, men det var det ikke Hørtes najs ut en dog.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Mulig jeg høres litt teit ut nå, men akkurat nå sitter jeg på flyet (litt sør for Reykjavik) på vei til New York for å shoppe... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ingenting galt i å shoppe i andre land. Å betale mangfoldige tusen i flybillett KUN for å shoppe er derimot noe helt annet. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Fin jakke! Jeg har også fått meg jakke, men det er en vinterjakke... Kjempedigg og myk med pels inni, lommene er fleeceaktige og den har en drøsse med innerlommer 5801650[/snapback] ooh, fresh jakke Hvor kjøpte du den? og hvilket merke er det? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan ikke gå med lue ute lenger snart, så jeg tenkte jeg skulle investere i et hårbånd, for å holde håret på plasser. (Lekeslåss en del) Men hvor f*** får man kjøpt sånt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Bredt pannebånd du tenker på? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan ikke gå med lue ute lenger snart, så jeg tenkte jeg skulle investere i et hårbånd, for å holde håret på plasser. (Lekeslåss en del) Men hvor f*** får man kjøpt sånt? 5806908[/snapback] Samme vil jeg ha å..(Hvis det er det samme som jeg tenker på) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Men hvor f*** får man kjøpt sånt? 5806908[/snapback] Butikker som fører snowboard-klær. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Mulig jeg høres litt teit ut nå, men akkurat nå sitter jeg på flyet (litt sør for Reykjavik) på vei til New York for å shoppe... 5805072[/snapback] Kan man bruke pc på alle fly? Eller er det forbeholdt visse klasser/reiser? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Mulig jeg høres litt teit ut nå, men akkurat nå sitter jeg på flyet (litt sør for Reykjavik) på vei til New York for å shoppe... 5805072[/snapback] Kan man bruke pc på alle fly? Eller er det forbeholdt visse klasser/reiser? 5808177[/snapback] Blandt annet SAS har utstyr for wlan på sine intercontinentale flyvninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå