NgZ Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Tror du trenger et par kolabønner. Hele poenget mitt var (som du sa) at du hadde brukt det feil. et er jo samme f når du legger inn 50 som MAKSBUD hvor du gjør det. Maks er maks. Du burde ha lagt inne det du maks er villig til å betale, og da burde du selvfølgelig ikke bli skuffet om noen fikk den på et høyere bud (1$ er kjipt, men sånn blir det om dere bare er to om beinet). Du hadde tydeligvis lagt inn en sum og trodde at sniperen skulle by mer for deg? Skulle den fortsette å by inn i evigheten trodde du? Skulle den gjette hva du egentlig ville betale? Så hvis to snipet samme vare, ble årisen 99999999 milloiner USD? Det er nok du som trenger noe, stakkar, og det er nok noe grått og klissete du helst skulle hatt mer av, eller hatt mere i. Endret 17. februar 2013 av NgZ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hva faen skjer her nå? Lami, slutt og uttale deg om ting. Og mansjettknapper er helt topp samme hvor gammel en er. 4 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Så lenge mansjettknappene er ordentlige (pene), kan man bruke dem uansett alder. Se dog an anledningen. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mansjettknapper = douche 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Lami og TityBoi, ligner mye på hverandre. 9 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mansjettknapper = douche 9 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er jeg douche hvis jeg kjøper meg en Rolex submariner i gull og bærer den med oppbrettet ermer på min gucci V-neck genser uten skjorte under? På denne måten får jeg vist fram klokka til en hver tid (suksessfull) og jeg får også flashet litt av den markerte brystkassa mi (helsebevisst og viljesterk). Dessuten anlegger jeg tredagersskjegg og hiver på meg et tibetisk håndlaget smykke på innsiden av genseren slik at sexfaktoren går et ekstra hakk opp. Hva tror dere?! 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kult. Inviterer deg gjerne med på date. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) . Endret 17. februar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er jeg douche hvis jeg kjøper meg en Rolex submariner i gull og bærer den med oppbrettet ermer på min gucci V-neck genser uten skjorte under? På denne måten får jeg vist fram klokka til en hver tid (suksessfull) og jeg får også flashet litt av den markerte brystkassa mi (helsebevisst og viljesterk). Dessuten anlegger jeg tredagersskjegg og hiver på meg et tibetisk håndlaget smykke på innsiden av genseren slik at sexfaktoren går et ekstra hakk opp. Hva tror dere?! Høres ut som suksess ja 1 Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som vet om noen rimelige cable knitted gensere som kan fåes kjøpt på nettet? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som vet om bra og billig rens i Trondheim? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Marthes renseri på solsiden er ganske greit, tror det er litt dyrere enn andre alternativer i Trondheim, men har alltid fått silkedressen tilbake i god tilstand. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som vet om noen rimelige cable knitted gensere som kan fåes kjøpt på nettet? Polo Ralph Lauren har en solid en i kashmirull, standard utsalgspris er $399, men du kan få tak i nye til $100-150 på Ebay. Jeg fant en i Large til $139.99 for å ta et eksempel. Pleier å holde et øye på dette søket og plukke opp de som er i min størrelse og har rett farge. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Polo Ralph Lauren har en solid en i kashmirull, standard utsalgspris er $399, men du kan få tak i nye til $100-150 på Ebay. Jeg fant en i Large til $139.99 for å ta et eksempel. Pleier å holde et øye på dette søket og plukke opp de som er i min størrelse og har rett farge. Det er mange på SF som selger PRL cable cashmere, spesielt i store størrelser, til $100. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Er det noen som har sett den musikkvideoen hvor en gutt går ut av huset med et rullebrett, og finner en slags bit av en knust cd? Så kjører han rullebrett og møter andre folk på rullebrett og så møter de jenter og så finner de en hel haug av knuste cder som lyser opp når de blir lommelyktet. Dette høres ut som en historie jeg kunne skrevet i tredjeklasse, poenget er at jeg har prøvd å finne den sangen i to dager nå uten hell. Ble spilt på MTV for noen dager siden. Endret 18. februar 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har du brukt feil tråd - eller har du tatt en form for narkotika i kveld? 5 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg trodde det var vanlig å stille slike spørsmål i en kafétråd. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Usikker på om det er vanlig i en motetråd..... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Siden du er ny er du tilgitt Freidig, men her inne kan man spørre hva folk anbefaler til frokost eller andre like dumme spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå