OJ Doe Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Neiman/Marcus er den mest fancy butikken i hele NYC. 3 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har standarddekselet fra Amazon til den forrige kindelen, og det er hvertfall helt ok. Muchas gracias, slengte med standarddekselet i børkeblått. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Neiman/Marcus er den mest fancy butikken i hele NYC. Takk. Min uvitenhet er stor men det får gå Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Neiman/Marcus er den mest fancy butikken i hele NYC. Det er å ta hardt i... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ser for meg slakten hvis jeg legger ut bestillingen her haha Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det er å ta hardt i... Ja, men bare litt. De har en restaurant i butikken. Det er ikke som den på IKEA. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Fkm liker ikke så fancy butikker vettu... Er en helt syk butikk. Skjer med at de ikke shipper noe til Norge de NeimanMarcus? Står at shipping til landet ikke er tilgjengelig. Endret 15. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Som du ser Lami, gjelder det bare noen varer. Jeg liker ikke Neiman/Marcus heller, for å ha nevnt det. Man betaler en helt vill pris. Et par sko fra Prada koster fort 8000,- på N/M. Produsert av C&J Lowndes, selges for 3000,- hos dem. Det er butikken for folk med dårlig fantasi. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ingenting av det jeg ønska meg kunne bli sendt til Norge, nedtur Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Superflex buksene er kjøpt. Måtte gå ned en strl, og de sitter så utrolig fint på!! Kjøpte også flere topper på BikBok og mottok min selfridge kjole i dag og genseren. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hva syntes folkene her om aztedmønster? Har en topp som jeg fikk med det, og den syntes jeg er rå men er jeg redd jeg ikke greier å "pull it off". Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Snek seg dessverre inn en feil der. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hva syntes folkene her om aztedmønster? Har en topp som jeg fikk med det, og den syntes jeg er rå men er jeg redd jeg ikke greier å "pull it off". Ikke favoritten min. Men nå aner jeg ikke hvordan toppen din ser ut, siden det er en stilart mer enn et mønster. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det er noen aztec-mønstre jeg får litt fair isle-vibber av, og det kan jo se helt ok ut, men som regel er ikke jeg noen fan. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har et bilde av den, ettersom den er kjøpt på ebay. Jo mer jeg ser på den, jo mer får jeg lyst til å kaste den. Den ser jo helt grusom ut. Hva tenker jeg med? HAHAHA Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Støtter "kaste den". Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ligner på bestemor sin morgenkåpe. Dette er siste gang jeg prøver å være "in". 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det der er ikke verdt å brenne opp en gang. Legg det i en sånn fretex container så kan en polakk hore få den 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå