Need44speed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fikk sehtlandsgenserne i dag fra spiritofshetland. Kan anbefale dem, jeg er veldig fornøyd og kommer nok til å kjøpe mer fra dem. Kan poste bilde i kveld ellerno. 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 sølte oljebasert maling på et par jeans jeg har. Tror kanskje jeg må kaste de i vaskemaskinen. Det blir første gangen, så hvordan kan jeg vaske de så de blør minst mulig? er rådenim. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Vask dem alene, det burde løse problemet. Mine rådenimsbukser blødde forøvrig ikke noe særlig første gang jeg vasket dem, og jeg har egentlig aldri hørt at det skal være et problem heller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 okei, på lavest varme da? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Skal innrømme at jeg ikke vasker klærne mine selv, så jeg er ikke helt sikker på hva vi gjør med jeans. Vasker jo stort sett bare undertøy og skjorter, og da blir det så håpløst om jeg skal insistere på å ta det alene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 okei, men takk uansett. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Noen som har erfaring med disse http://mwhshirts.no/?page_id=6V Var innom butikken deres forrige helg, og jeg vet ikke. Så litt simpelt ut, limte krager/mansjetter og plastknapper. Lite utvalg i stiler, og litt ukyndig selger. Stive priser. Men noen fine stoffer i MTM-delen av utvalget. Men for alt i verden, jeg kan ta feil. Ingen blir jo som kjent profet i eget land... Hadde vært kjekt å høre erfaringer fra noen som har vært der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 du kan spørre sebastian her på forumet, han har den logoen der som avatar så han kjenner sikkert til merket. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 sølte oljebasert maling på et par jeans jeg har. Tror kanskje jeg må kaste de i vaskemaskinen. Det blir første gangen, så hvordan kan jeg vaske de så de blør minst mulig? er rådenim. Du kan prøve å "soake" dem, hvis sølet ikke er alvorlig. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Vask heller jeansene ved å bruke en balje, litt halvvarmt vann og litt milo vaskemiddel. Det er skånsomt og greit, istedenfor å slite de ut i vaskemaskinen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 takk. da prøver jeg balje først og så går jeg over til sterkere metoder om det ikke fjerner flekkene. fikk jakka i dag juhu! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Se her. Har lest den, men.. Jeg er fortsatt usikker fordi jeg har så jævlig store hofter og de eneste buksene som sitter fint er H&M sine. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Store.. sånn som dette? Vetche ass, du får nesten prøve ut Faen altså, eBay er så jævla irriterende med auksjon. Gikk glipp av et ekte fint ensfarget lyseblått Burberry skjerf som gikk for 150,-. Å sette alarm på gjorde jeg men tok på lydløst 2 min etterpå og dro for å se på film. Arrg Jaja kommer flere sjangser, kanskje.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har sånne hofter ja, litt større 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Store.. sånn som dette? Vetche ass, du får nesten prøve ut Faen altså, eBay er så jævla irriterende med auksjon. Gikk glipp av et ekte fint ensfarget lyseblått Burberry skjerf som gikk for 150,-. Å sette alarm på gjorde jeg men tok på lydløst 2 min etterpå og dro for å se på film. Arrg Jaja kommer flere sjangser, kanskje.. gixen.com 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Store.. sånn som dette? Vetche ass, du får nesten prøve ut Faen altså, eBay er så jævla irriterende med auksjon. Gikk glipp av et ekte fint ensfarget lyseblått Burberry skjerf som gikk for 150,-. Å sette alarm på gjorde jeg men tok på lydløst 2 min etterpå og dro for å se på film. Arrg Jaja kommer flere sjangser, kanskje.. Du kan jo bruke sniperauksjonsprogrammer for å vinne auksjoner. Endret 11. februar 2013 av Eksboks 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har sånne hofter ja, litt større Vanskelig å si uten .. skikkelige ... mål .. ehh.. Hehe, neida, men usikker. De fra bikbok skal jo passe så og si alle. WOW! Tusen takk for tipset dere to om sniperauksjonen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Var det slik at randomkoreandude var "flagget" av tollfolkene? isåfall, hvilke andre proxyer kan anbefales? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Har skjønt det slik at han har begynt å bruke et annet navn, så pakkene skal visst flyte fint igjennom tollen igjen. Enn så lenge i hvert fall.. Endret 12. februar 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fikk sehtlandsgenserne i dag fra spiritofshetland. Kan anbefale dem, jeg er veldig fornøyd og kommer nok til å kjøpe mer fra dem. Kan poste bilde i kveld ellerno. Post bilde da Hvilke kjøpte du, og hva ble totalprisen på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå