TityBoi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ser ut som en uteligger i de fillene der 2 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Noen anbefalinger på gode butikker i roma? Gjerne skobutikker! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er Barbour Heritage Liddesdale stor i størrelsen? Tok sjansen på M da det stort sett er det jeg bruker, men er litt redd for at jakken skal bli for lang i ermene. Er 179 høy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg er 180, 52 i jakker og bruker M i vanlig Liddesdale. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Heritage er vel mer slim fit enn vanlig classic. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Heritage er jo betydelig slimmere enn classic. Classic er temmelig romslige, tror heritage er ganske standard i størrelsen? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Heritage har lange ermer. Jeg er 192 og bretter de litt opp i M. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det er vel mer fordi de, som mange andre jakker, er lagd for å kunne tas opp i ermet. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Skal på en formell middag. Har bare en svart pinstripe-dress med tynne striper. Trenger en skjorte og slips som passer. Hvilke fargekombinasjoner er trygge valg? Få gjerne skotips og, har bare militærstøvler, og tror ikke det er helt akseptert. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvit skjorte med blått slips blir vel aldri feil. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Skal på en formell middag. Har bare en svart pinstripe-dress med tynne striper. Trenger en skjorte og slips som passer. Hvilke fargekombinasjoner er trygge valg? Få gjerne skotips og, har bare militærstøvler, og tror ikke det er helt akseptert. Hvor formell? Med hvem? Pinstripe er til jobb, ikke middager. Et par oxfords er greit å begynne med. Sorte til sort eller grå dress. Ensfarget skjorte, lyseblå kler alle. Finn et slips du liker, men ikke sort. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Takk for det! Det er en middag med sykehusansatte for å feire bursdagen til en eller annen overlege som har vært der i 100 år. Ikke helt middag med kongen, men heller ikke skoleballet i 9. klasse. Oxfords, ensfarget skjorte og en ålreit slips - det er notert! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Noen som har kjøpt piqué fra Kent Wang? Vurderer å kjøpe en langermet og muligens en kortermet, men er usikker på passformen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 nei, men har tenkt på å kjøpe noen selv. Har lest mye bra om de. Passformen skal visst være veldig slim. Står vel mål på siden. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Er det noen jenter her inne? Hvordan sitter super flex buksene til bik bok på? Jeg har så insaine store hofter ift resten av kroppen. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Noen som har kjøpt piqué fra Kent Wang? Vurderer å kjøpe en langermet og muligens en kortermet, men er usikker på passformen. Jeg har en kortermet piqué fra Kent Wang. Har ikke brukt den så veldig mye ennå (sesong-årsaker), men den virker å være i veldig bra kvalitet. Den er slim, men ikke ekstrem, selv om jeg registrerer amerikanere på SF og MFA synes de er veldig slimme. Det tror jeg imidlertid går mer på hva de er vant til på hjemmemarkedet med vanity sizing et al. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Er det noen jenter her inne? Hvordan sitter super flex buksene til bik bok på? Jeg har så insaine store hofter ift resten av kroppen. Se her. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Noen anbefalinger på gode butikker i roma? Gjerne skobutikker! Nå er det (for) mange år siden jeg var i Roma sist. Men mener området rundt spansketrappen skal være ganske fint. Der holder vel de store motehusene til, men mener det skal være noen gode skobutikker der også. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Shopping i Roma er ikke så veldig bra.. Det ligger en del tråder på SF som jeg fikk noen greie tips fra sist jeg var der. Personlig ville jeg dog ikke brydd meg med å sette av så mye tid til shopping. Shoppingen er middelmådig, historie og kultur er i ypperste verdensklasse. Enkelt valg. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Nå er det (for) mange år siden jeg var i Roma sist. Men mener området rundt spansketrappen skal være ganske fint. Der holder vel de store motehusene til, men mener det skal være noen gode skobutikker der også. Du finner de fleste butikkene området mellom Spansketrappen og Piazza del Popolo, og ned via del Corso (som har mest kjedebutikker). Selveste handlegaten for menn er via Condotti som går fra via del Corso og opp mot Spansketrappene. Men i flere av sidegatene finner du også herreklær, mye kjekt å se på. Mye fint. Se på hansker i mange farger hos Semoneta like foran Spansketrappen. I gatene mellom Spansketrappen og Fontena de Trevi ligger det også fler kles- og skobutikker. Alt dette er innen et relativt avgrenset område. Det ligger også noen kjekke butikker ved Patheon - det er på andre siden av via el Corso, eks Gammarelli som har flotte strømper (og ta deg tid til å se alle butikkene med nonne-, preste- og bispeklær. Artig for klesinteresserte.) Det er også noen butikker i via Nazionale, og i en del av sidegatene ut fra den. Ikke langt unna, i området mellom Ternini og Santa Maria Maggiore, er det også noen klesbutikker, men disse er ikke av så god kvalitet. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå