lokeland Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk for svar, da får jeg vel prøve å bestille en testskjorte. Har litt variabel erfaring med ModernTailor, som jeg vanligvis bestiller hos, så får håpe de lever opp til ryktet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er det teit å kjøpe vintage? Funnet en fin rugby fra Burberrys som de het før, som i dag heter Burberry. Er samme merke men bare tidligere navn. Er liksom helt plain og ser ikke ut som noe hippie-greier Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er det teit å kjøpe vintage? Funnet en fin rugby fra Burberrys som de het før, som i dag heter Burberry. Er samme merke men bare tidligere navn. Er liksom helt plain og ser ikke ut som noe hippie-greier Tja. Noe "vintage" kan man jo kjøpe, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt en 30 år gammel bomullsgenser. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hahah nop. Men de skiftet fra Burberrys til Burberry i 1999, så vet ikke når genseren er fra. Men hvorfor har folk det så lenge før de selger det! Er en helt vanlig og plain rugby genser.. uff, vet ikke hva jeg skal gjøre Er fra eBay og går ut om 15min. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvis du er usikker anbefaler jeg deg å droppe det. Høres relativt usikkert ut, ikke godt å vite hva du faktisk ender opp med. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvis du er usikker, så sier jeg la vær er sjeldent lurt med spontankjøp men vintage er greit det imo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Som Bork sier, det er sjeldent lurt med spontankjøp. Å kjøpe vintage er fint det, er mange juveler å finne der, bare sørg for å gjøre forarbeidet. Og vær forberedt på bomkjøp. Angående akkurat denne auksjonen ville jeg personlig latt den være. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor formell tenker dere man skal være når man skal vitne i en rettsak? Er 18 år og føler en dress blir litt tufsete. Tenker chinos, skjorte og crewneck? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Chinos, skjorte og crewneck hørtes helt ok ut. Ville kanskje vurdert en blazer også. Viktig å se bra ut som vitne (dessverre). 3 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Stemmer for skjorte, crewneck og chinos eller dongeribukse(type mørk blå uten sær vask). Går man for dress, er det tydelig at du har tatt på deg dressen for anledningen, og det ikke representerer deg på noen måte. Det samme vil skje med blazer. Førstnevnte er et hverdagsantrekk, og vil dermed på en bedre måte gjenspeile deg og din kredibilitet og seriøsitet. Dette trakk jeg rett ut av luften, akkurat nå, basert på de fag jeg har om psykologi og adferd. 3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Da var første skjorten fra Luxire bestilt i standard blå oxford. 75 USD (ca 400 kr) med frakt. Regner ikke med at passformen er helt 100% på første runde, men satser på at jeg har målt bra nok slik at skjorten passer tålelig greit. Uansett, 400 KR for en skjorte sydd på målsøm må sies å være en god pris. Jeg har ikke prøvd andre nettbutikker som selger skjorter på MTM, så aner ikke hvordan Luxire er i forhold til de men ut ifra tilbakemeldingene på SF er det gode skjorter for prisen. Endret 3. februar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg har fått inntrykk av at arbeidet er bedre enn hos f.eks. ModernTailor ihvertfall. Får vel fort se om det er tilfelle når jeg får bestilt selv. Man treffer aldri 100% på første forsøk, så lenge man ikke kopierer mål fra en eksisterende skjorte, for man blir alltid ekstra pirkete når man faktisk har muligheten til å være det. Endret 4. februar 2013 av lokeland Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvordan er leveringstiden fra luxire? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Mener å huske at det har tatt rett i overkant 1 uke. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fra den var ferdig, regner jeg med? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Nei, fra den var bestilt. Forsendelsen kom meget raskt med en gang den var ferdig. Edit: Kan dog ha endret seg som resultat av økt etterspørsel spesielt fra SF. Endret 4. februar 2013 av cbfn Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Deltok i en konkurranse på Elle.co.uk (håper jeg kan få gutteklær da...) gjennom Barbours FB-side. Har vunnet 1000 pund (ca 8600 KR) å handle for på Barbourbymail.co.uk. Aktuelle jakker for meg er hvertfall; Barbour Beaufort eller Bedale, Heritage Liddesdale eller Chelsea sportquilt. Hva med f. eks Barbour International A7 i "racing green"? Ser også de har et par hansker og et skjerf i tartanmønster som kan være aktuelt å plukke med seg. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nice, Xtra! Gratulerer Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) gratuelrer Takk, både Bork og Vertical. Søkte forøvrig gjennom bildetråden for litt inspirasjon nå og fant posten din. Ser ut som Barbour International, men er den i svart her eller? Endret 4. februar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå