thrice Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Lindeberg logoen var ikke noe problem. Men jeg endte opp med en brun jakke i lett tweed fra samme merke istedenfor. Noen som har noe tips for rimelige OCBD i lyseblå og hvit. Butikk i Oslo? Ting passer ikke lenger. Endret 2. februar 2013 av thrice Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har en hvit fra H&M, helt grei den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Skulle skrevet at det må finnes i butikk i Oslo. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva er rimelig? Luxire har hvit Oxford for 69$. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Lindeberg logoen var ikke noe problem. Men jeg endte opp med en brun jakke i lett tweed fra samme merke istedenfor. Noen som har noe tips for rimelige OCBD i lyseblå og hvit. Butikk i Oslo? Ting passer ikke lenger. Jeg er veldig fornøyd med skjorten og piquéene mine fra Lacrosse. Tror skjortene ligger på 700-800, men har alltid vært 50% når jeg har kjøpt klær fra det merket. Regner med at de har hvit og lyseblå OCBD. Selges på S&S og Follestad. Endret 2. februar 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Var utsolgt på Follestad. Får ta turen innom S&S i morgen. Takk for tips! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja. Ba vel om den. Er de like gode som de fremstår? Og setter de ned prisen når de sender til Norge, slik som f.eks. ModernTailor, eller må man beregnere å måtte betale moms? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Vet noen om noen nettbutikker som enten er i Norge eller sende til Norge som selger Lacoste bukser? Endret 2. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det er vel en Lacoste-butikk på Sandvika Storsenter om du bor på østlandet, mulig de har. Men ser ikke helt hvorfor du må ha akkurat en Lacoste-bukse. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Takk Eksboks! Skal ta en titt der nå. EDIT: Park&Bond/Gilt hadde ikke noe annet enn belte fra Lacoste Men ser ikke helt hvorfor du må ha akkurat en Lacoste-bukse. Nei, du gjør vel ikke det. Er utrolig snålt av meg å kjøpe bukse som er fine og digge å gå i, arrester meg nå! Endret 2. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nvm. de har lagt ned Park & Bond og slått det sammen med GILT, og det ser ut som den nye sammenslåingen ikke har et stort utvalg av Lacoste-ting. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nei, du gjør vel ikke det. Er utrolig snålt av meg å kjøpe bukse som er fine og digge å gå i, arrester meg nå! Wow, jeg traff visst en nerve. Pust ut nå, du behøver ikke ta alt så seriøst. Du fikk jo også et tips, gjorde du ikke? 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva var navnet på den nye ToJ-siden? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Johncoppidge.tumblr.com 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Angående PRL sine gensere så synes jeg at de har en tendens til å være for store i skuldrene, som gjør at en medium blir mer som en large pga alt det ekstra stoffet i sidene. Jeg holder meg til slim fit i både gensere og skjorter fra dem. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det sjeldent salg på den britiske RL-siden? Må nok gå over på slim-fit skjorter i fra PRL, men finnes jo ikke på den amerikanske. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ba vel om den. Er de like gode som de fremstår? Og setter de ned prisen når de sender til Norge, slik som f.eks. ModernTailor, eller må man beregnere å måtte betale moms? Jeg er fornøyd med skjortene foreløpig hvertfall. Jeg har ikke fått regning på moms, så jeg gjetter på at de setter ned verdien på eget initiativ (jeg spurte ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå