lokeland Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Da er jo den bankers. Gruer meg til hele greia, men blir vel bra til slutt. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 De fleste her har vel et par gensere fra PRL, men personlig synes jeg de er altfor store i størrelsen. Jeg er fornøyd med den merinoullsgenseren jeg har fra J.Lindeberg, men det er sikkert ikke alle her som har så høye tanker om dem. +1 på JL sine merinoer. Liker dem godt, har tre stykker. Ellers har jeg faktisk bare en fra CT og en Filippa K. Passformen er for meg best på JL sine. Til tusingen her i butikk har jeg ikke kommet over så mye annet, faktisk. Kanskje noen fra ToS, men de er i mine øyne alt for utringet i halsen. PRL sine koster fort 1300++, om en ikke går på nett med proxy osv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Skal ta en titt på J.Lindeberg, så fremt de ikke har logoen sin over brystet. Har et par fra PRL, men har aldri blitt 100% fornøyd med passformen. Takk for tips, men Oslo-Bergen blir litt langt for et par gensere. Handler mine hos J.Crew. God kvalitet i forhold til prisene. Og de har XS + slimfit Tittet litt på J.Crew, men må ha ting i hus før mandag morgen, så går nok ikke. Hvis du skal ha noe som du kan prøve i butikk og som er greit priset kan du ta en tur innom Massimo Dutti. Jeg har riktignok bare en genser derfra, men den har holdt seg veldig greit. Tar meg en tur i morgen. Takk for tipset. Kan forresten legge til at jeg er ekstremt frustrert etter å ikke ha funnet noe som ikke har lommer, skinnlapper eller logoer. Jeg kan ikke fordra trendy. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Selv om J.Lindeberg har logo på brystet, så er det ikke mye å sukke for. Veldig liten logo på de jeg har sett og kan knapt sees fra avstand, så hvis en logo på 0.5cm i bredde plager deg, så må du kjøpe en uten. Men de har nok noen uten logo på. Kvaliteten på v-hals/rund-hals genserne er ihvertfall god. Endret 1. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvor kjøper dere genserne deres? Både med rund- og v-hals? Må oppdatere basisgarderoben. jeg er veldig fornøyd med de genserne jeg har fra brooks brothers. hvis du som meg synes det er vanskelig å fine riktig størrelse, kan du sjekke MTM gensere fra spiritofshetland. Har bestilt et par selv, jeg kan legge ut bilde når de kommer om en uke ellerno. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Skrå lommer på en dress ser sjelden bra ut, og er heller ikke helt "korrekt". Likevel klarer jeg ikke la være å synes skrå er penere. Jeg vet man kan snakke om "illusjoner" og å proporsjonere personen best mulig osv osv, men isolert sett ser skråstilte lommer så mye penere ut... 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Helt klart. Skråstilte lommer ser mye penere ut. Vannrette lommer er sinnsykt kjedelig. 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Post gjerne et eksempel på en dress med hacking pockets som ser bra ut. Jeg tror nesten aldri jeg har sett det... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Dress med skråstilte lommer høres jo bare helt merkelig ut... Edit: hva er egentlig greia med mcarthur på SF, som kaller alle andre for "nephew"? Bare jeg som synes det er litt kleint? Endret 1. februar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Dress med skråstilte lommer høres jo bare helt merkelig ut... Edit: hva er egentlig greia med mcarthur på SF, som kaller alle andre for "nephew"? Bare jeg som synes det er litt kleint? Haha! Og de svarer med thanks uncle eller unc... Også har han "alltid" sokker med argylemønster. Endret 1. februar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Cheesus guys, ikke ta alt så seriøst. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Haha! Og de svarer med thanks uncle eller unc... Også har han "alltid" sokker med argylemønster. Først så trodde jeg faktisk at det faktisk var sin nevø han pratet til, helt til jeg begynte å tenke over hvor mange nevøer en fyr egentlig kan ha som henger på SF... Endret 2. februar 2013 av JorgenH 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=sLV-FWzAdPI Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Kan forresten legge til at jeg er ekstremt frustrert etter å ikke ha funnet noe som ikke har lommer, skinnlapper eller logoer. Jeg kan ikke fordra trendy. Totalt uten logo på brystet i Norge er vanskelig. Folk er for glad i å flæshe merke. Men H&M, Zara og Massimo Dutti selger uten logo på brystkassa. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Noen som vet om ToJ skriver ned verdien på pakkene? Ja, det gjør de. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det noen som har erfaring med Luxire? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nupper genserne fra J. Crew? Har du prøvd kasjmirgenserne fra merket? Har lest at de bruker kasjmir fra Loro Piana. Jeg har ikke hatt noen problemer med min genser i kasjmir fra j.crew. Men nå skal det sies at den ikke har blitt veldig ofte brukt. thrice: tenker at lindebeg genserene er litt for små for deg! 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 thrice: tenker at lindebeg genserene er litt for små for deg! Stemmer det 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det noen som har erfaring med Luxire? Ja. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Liker Lindeberg-genseren min i merino. Logoen på brystet er vel ca 1/3 av strl på PRL sine, så det bør ikke være noe problem 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå