Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Midten. Thong eller?

5783435[/snapback]

Håper da ikke det, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på før du nevnte det. Må sjekkes ut. Heller litt mot den i midten eller den siste, vet ikke helt om den siste er så gunstig i og med at jeg har litt store pupper og vil ikke at de skal se sammenklemt ut. Dilemma, fordi jeg synes begge er fine på hver sin måte.

5783458[/snapback]

tadensistetadensistetadensistetadensistetadensiste:)

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp Peo. Det er den beste JL buksa.

AnAnAs: Den i midten, definitivt!

5783742[/snapback]

Peo er jo en annen stil. Av de to du viste frem syntes jeg at den nederste var helt klart best. Både mtp vasken og passformen (er tho' vanskelig å bedømme det ut i fra bilder) var den kulest. Skulle gjerne hatt en sånn selv, men sånne bukser ser bare teit ut på meg. (Synes det er dritkult på de som kler det, og jeg har fått et inntrykk av at du gjør det)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Heller litt mot den i midten eller den siste, vet ikke helt om den siste er så gunstig i og med at jeg har litt store pupper og vil ikke at de skal se sammenklemt ut. Dilemma,

5783458[/snapback]

Hvorfor er det negativt at de ikke skal se sammenklemt ut? Likte definitivt den siste best, men det blir store skiller hvis du får mye tan. Alle var forsåvidt fine, men rangert: nederst, midt, øverst

Liker sånn jeg...

5surfermag_com-bikini-06-23-05.jpg

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Om du er brun, så er det kansje lurt å kjøpe en lys ensfarget bikini? Ensfarget lyseblå, gul eller hvit ser ikke bare bra ut, men fremhever fargen din også. Om du vil fremheve puppene dine er det ikke lurt å velge bikini med mye trykk. Da forsvinner de.

Endret av Skillpadde
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en ny Lindeberg-bukse:

*Bilde*

*Bilde*

Har mest lyst på den nederste, men har en abnormt stor penis og er redd for at den vil bli noe vel fremtredende med det snittet. :s

5783669[/snapback]

Den øverste, den øverste!

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en ny Lindeberg-bukse:

*bilde*

*bilde*

Har mest lyst på den nederste, men har en abnormt stor penis og er redd for at den vil bli noe vel fremtredende med det snittet. :s

5783669[/snapback]

Hehe ;) Tok denne jeg også! Nice one!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...