Rankiz Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Er alltid salg på TM Lewin. Endret 28. januar 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er i all hovedsak Brooks Brothers skjorter jeg har erfaring med. Kragene er ikke gode, for spisse, og stoffet er av dårligere kvalitet. det er også en senterlegg i ryggen, og ikke to mer mot skudrene som på engelske skjorter. Det gjør passformen dårlig på meg. hva er senterlegg? er det det her? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 ok, var den jeg mente av de. takk. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Noen som vet av om noen av de vanlige kjedene selger plaine t-skjorter med litt V-form? F.eks. de på H&M blir alt for trange over skuldrene hvis de skal passe over magen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har hørt mye bra om Everlane. Litt stress med shippinga da. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Noen som vet av om noen av de vanlige kjedene selger plaine t-skjorter med litt V-form? F.eks. de på H&M blir alt for trange over skuldrene hvis de skal passe over magen. Selected har gode basic t-skjorter. Finnes i Selected sine egne butikker eller Jack and Jones. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Fyren er en flink skjortemaker, så det han sier stemmer nok godt det. Det som er verdt å ta med seg fra det han skriver er jo hvor krevende det er å lage en limt krave av akseptabel kvalitet. Med mindre man har en meget sterk preferanse for skjorter med helt glatt krave og er villig til å betale i dyre dommer for det (skjortene fra Kabbaz koster om jeg ikke husker feil opp mot 1000 $) er man nok tjent med en ulimt krave. Forøvrig er jeg helt enig med deg i at ulimte kraver er å foretrekke. Jeg ville bare fram til at limt ikke trenger å være synonymt med dårlig i absolutt alle tilfeller (selv om det nok er det i de aller aller fleste). Han må gjerne være dyktig, men jeg tar det nå med en klype salt så lenge han reklamerer for sine egne produkter. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 40% på John Smedley for tiden. En del greit igjen. Bestilte 3 gensere selv, så får jeg se om det er så bra som folk sier. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er bedre salg hos John Smedley Outlet, der enkelte varer kan komme opp i 70% rabatt. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Noen som vet av om noen av de vanlige kjedene selger plaine t-skjorter med litt V-form? F.eks. de på H&M blir alt for trange over skuldrene hvis de skal passe over magen. Jeg bruker t-skjorter med V-hals fra Hanes. Disse bestilte jeg fra Ebay. De har ganske stor V-hals noe som gjør at de passer fint under skjorter uten at t-skjorten vises. Hvis ikke formålet er det, vet jeg ikke om de er så annvennelige. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg bruker t-skjorter med V-hals fra Hanes. Disse bestilte jeg fra Ebay. De har ganske stor V-hals noe som gjør at de passer fint under skjorter uten at t-skjorten vises. Hvis ikke formålet er det, vet jeg ikke om de er så annvennelige. Tenkte på V-form, altså i passformen. Kan være både rund og v-hals. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Stusset over hvorfor du skrev det. Javel, min feil. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva synes dere om merket Ljung? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva synes dere om merket Ljung? Har en bukse som jeg liker godt. Kanskje litt overprisa, men fikk et godt tilbud, så angrer derfor ikke på kjøpet. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ok På bilder ser det ut til at klærne har et fint snitt for oss som ikke er av den store sorten Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det er i all hovedsak Brooks Brothers skjorter jeg har erfaring med. Kragene er ikke gode, for spisse, og stoffet er av dårligere kvalitet. det er også en senterlegg i ryggen, og ikke to mer mot skudrene som på engelske skjorter. Det gjør passformen dårlig på meg. Hvordan påvirker egentlig senterleggen passformen? Ser for meg at det er med på å gjøre skjorten trangere over brystet, men er det en riktig antakelse? Tror ikke jeg har en eneste skjorte uten den type rygg.. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ok På bilder ser det ut til at klærne har et fint snitt for oss som ikke er av den store sorten Noen som kan bekrefte dette? Stemmer. Passer fint for de som er litt slanke Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvordan påvirker egentlig senterleggen passformen? Ser for meg at det er med på å gjøre skjorten trangere over brystet, men er det en riktig antakelse? Tror ikke jeg har en eneste skjorte uten den type rygg.. Blir videre over magen, for skjorten får en trakt-form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå