SIcario Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det er vel mer eller mindre definisjonen på en tap-tap situasjon. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fy og faen for en elendig artikkel. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fy og faen for en elendig artikkel. "Det er ikke alle dager man trenger å dress up, som det kalles" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 "En hvit skjorte bør alltid være i skapet et sted. Denne skjorten fra Otto Kern er både stilren og i god kvalitet." Herregud så dårlig. Hvorfor kommer sånt på fremsiden av nettavisen? 3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 "Noen enklere skjorter, som på utenlandsk kalles casual, er også fine å ha." "Du trenger minst ett par med såkalte pensko" Han som har skrevet dette kan umulig være over 15. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 "Dette er noen virkelig utsøkte sko i lær, og ikke skoene du bruker hver dag. En slik investering gjøres muligens bare en gang i livet, men det er nok ikke slik at man angrer ved et slikt kjøp." - Hehe. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Liker hvordan han påpeker at nordmenn er så dårlige på sko, også velger han ut de forferdelige parene der.. Damene som han sier er misfornøyde med nordmenns skovalg kan umulig ha større sans for noe sånt. Garantert en eller annen daglig leder hos Match eller J&J. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Noen som har erfaringe med Smythson her inne forresten? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Da er det bare å la vær å lese nettavisen. For et nivå.. 4 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Morsomt at han presterer å kalle en hvit skjorte med en enorm logo på brystet for stilren... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) "For skjorter er det to typer som gjelder: De virkelige formelle, og de noe mer fritidsaktige" Øøøøhhh.. Tror jeg kunne laget en mer utfyllende formalitetsliste for skjorter :/ Edit: ALT der var bare feil. Endret 24. januar 2013 av Phelge Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 "Noen enklere skjorter, som på utenlandsk kalles casual, er også fine å ha." "Du trenger minst ett par med såkalte pensko" Han som har skrevet dette kan umulig være over 15. Såkalte pensko? Enten så er det pensko eller så er ikke pensko. Det er ikke akkurat et plagg som gir rom for personlige tilkninger. Død over norsk motejournalistikk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Også reagerte jeg på uttrykket utenlandsk, det er ikke akkurat et ord som kan bli brukt i denne sammenhengen i det heletatt. Jeg går utifra at han mener på engelsk, men selv da er det en latterlig setning. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Skulle ærlig talt likt å vite hvem det er som skriver alle disse artiklene... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 hadde glemt salget på gunnar Øye. noen som har vært der? Var det noe bra? 2 Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Giovani i Sandefjord startet i dag vintersalget sitt. Ikke like imponert denne gangen, men mulig å dra med seg noe bra. Prisene er jo latterlige lave. Kjøpte en jakke som hang på et stativ over vareprøvene til 300 kroner(la merke til at det ikke var Giovani, men Ted Baker når jeg kom hjem) og en merino crew neck genser i navy til 250. Et kjapt spørsmål: Min mor har sagt seg villig til å strikke en genser til meg. Hva ville dere anbefalt av strikkede gensere? Gjerne noe jeg kan bruke til daglig sammen med skjorte. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 http://www.llbean.com/llb/shop/60845?page=heritage-sweater-norwegian-crewneck hva med en med slikt mønster? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Giovani i Sandefjord startet i dag vintersalget sitt. Ikke like imponert denne gangen, men mulig å dra med seg noe bra. Prisene er jo latterlige lave. Har aldri vært imponert, men det er så lave priser at det ikke er noe problem å ha noen plagg derfra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Apropos motejournalistikk, så er jeg ikke ekstremt imponert over denne heller: http://www.dbtv.no/?vid=2115907734001 Kanskje det først og fremst kom av hun superirriterende journalisten... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå