Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yee, snart dags for frisøren ;D om tre timer skal jeg klippe meg..

jeg har egentlig litt krøller, men retter de ut de ganske bra.. derfor tenkte jeg å klippe en del kortere..

har halvlangt hår nå..

 

noen som har forslag til frisyrer ?  :whistle:

 

Edit; la til bilde!

 

Bildet er fra sist juleball på skolen.. har så å si samme frisyre.. men luggen har

visst blitt deformert på bildet ;P

men bildet gir vel et visst bilde x]

 

(fjernet ansiktet mitt,og hennes.. da jeg ikke så ut etter et par drinker.. og veit ikke helt om hun vil ha bildet på nettet eller ;P )

5767846[/snapback]

 

Har du krøller eller fall? Krøller er jo uberkult (og søtt)

Lenke til kommentar
Okey, sommeren nærmer seg og jeg trenger ny badeshorts! Noen som vet hvor jeg kan finne en blå/hvit badeshorts med blomster på? (skal matche dama sin bikini) :)

5767337[/snapback]

 

Husker ikke butikken... Den ligger mellom Aker Brygge og Carl Johan og er en surfebutikk. De har enormt utvalg av Quiksilver badeshortser, men er ganske dyre.

5767729[/snapback]

 

Antar det er Seasport i Munkedamsveien du sikter til?

Lenke til kommentar
Okey, sommeren nærmer seg og jeg trenger ny badeshorts! Noen som vet hvor jeg kan finne en blå/hvit badeshorts med blomster på? (skal matche dama sin bikini) :)

5767337[/snapback]

Er du skakk? Kanskje litt tidlig å få campingektepartendenser? Det neste blir vel matchende grilldress.

Lenke til kommentar

På lørdag skal jeg på noe bankett-greier/sosial sammenkomst etter en turnkonkurranse, og lurer på hva jeg skal gå med. Det er lagt opp til at vi skal klé oss pent. Sort dressbukse, sort skjorte og orange slips (orange er fargen til idrettslaget mitt) var noe jeg tenkte på, men jeg tenkte også at jeg skulle høre her inne om det var noen som hadde formeninger om dét, eller kanskje helt andre forslag. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Midten. Thong eller?

5783435[/snapback]

Håper da ikke det, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på før du nevnte det. Må sjekkes ut. Heller litt mot den i midten eller den siste, vet ikke helt om den siste er så gunstig i og med at jeg har litt store pupper og vil ikke at de skal se sammenklemt ut. Dilemma, fordi jeg synes begge er fine på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...