SIcario Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det at det er et godt avslag på noe betyr ikke at du må kjøpe det. 2 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hvis man svitsjet innom NRK1 i kveld og kom i skade for å se Vidar Busk, så er det grunn nok til å styre klar av svart skjorte. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hahaha, ja, kul han xD Boblejakke er varmt og godt, mange er fine, spørs litt hvor tykk du har. Dunjakke er fint, ser du ut som en ball derimot er det ikke fint da. Ihvertfall. Svart skjorte? Du gikk glipp av den delen med bare stilongs? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er nok en god grunn til det Haha, kanskje det ja xD Det at det er et godt avslag på noe betyr ikke at du må kjøpe det. Veldig sant. Blitt litt for mye av det i det siste.. Skal sikkert til London snart også, lite vits å reise der for å shoppe når jeg handler mye her i lands Du gikk glipp av den delen med bare stilongs? Eh nei. Jeg leste stilongs, men kanskje du gikk glipp av at boblejakke var uthevet i fet skrift? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvis man svitsjet innom NRK1 i kveld og kom i skade for å se Vidar Busk, så er det grunn nok til å styre klar av svart skjorte. Aldri lagt merke til klesstilen hans. En av de råeste gitaristene jeg vet om. Vært på flere konserter med han Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vet, men er(/var?) så utrolig bra avslag på den hos Vincci! Det hender det er mye avslag på ting fra Moods også, det gjør ikke plagget noe bedre av den grunn.. Angående lommeboken i tre, så synes jeg den var ganske kul, men ikke noe jeg hadde valgt selv. Blir litt mer kunst enn bruksgjenstand i mine øyne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Kortholderen i tre ser awesome ut, holdt på å kjøpe den selv. Men så trådte fornuften til og jeg valgte en i skinn i stedet for. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det hender det er mye avslag på ting fra Moods også, det gjør ikke plagget noe bedre av den grunn.. Angående lommeboken i tre, så synes jeg den var ganske kul, men ikke noe jeg hadde valgt selv. Blir litt mer kunst enn bruksgjenstand i mine øyne. Moods? Vincci selger ikke Moods. Hva snakker du om..? Lommebok i tre er kult, for hippier imo. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Poenget var selvfølgelig ikke om Vincci selger Moods eller ikke, men at man ikke skal kjøpe alt mulig ræl kun fordi det er på salg. 3 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Aldri lagt merke til klesstilen hans. En av de råeste gitaristene jeg vet om. Vært på flere konserter med han Vidar busk har faktisk spilt inn mye av musikken sin hos eksen min og har så og si bodd der en stund i det siste Hu er faktisk med i en sang og. Tenkte bare å nevne det siden jeg er full og vidar busk ble nevnt... Endret 20. januar 2013 av Djfreedo Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vidar busk har faktisk spilt inn mye av musikken sin hos eksen min og har så og si bodd der en stund i det siste Hu er faktisk med i en sang og. Tenkte bare å nevne det siden jeg er full og vidar busk ble nevnt... Fett. Telemark? Var litt full i går jeg og. Men, Vidar Busk sine konserter er ikke noe man kommer til skade av å se på. Han er harry og stilen er deretter. Men, han er ganske rå på å spille gitar Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Veldig lyst på denne paraplyen med whangee håndtak. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Fett. Telemark? Var litt full i går jeg og. Men, Vidar Busk sine konserter er ikke noe man kommer til skade av å se på. Han er harry og stilen er deretter. Men, han er ganske rå på å spille gitar Jessheimområdet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Med unntak av arrangementer med kleskode, når er det man "må" bruke dress, og blazer/slips/"penbukse" ikke holder? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det beror helt på familie-, jobb- og sosialkultur. Mange bruker t-skjorter og bukse i familiebursdag, andre bruker dress, smoking eller til og med kjole og hvitt. Mange har streng kleskode på arbeidsplassen, hos andre kunne det ikke betydd mindre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Bryllup, begravelse, nyttårsaften og 17. mai. De to sistnevnte vil variere noe med miljøet. Førstnevnte er vel utgangspunktet dress om du ikke får beskjed om noe annet. I andre sammenhenger (sosiale tilstelninger og jobb) får du beskjed. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Tycks? J/N på disse to parene hansker? Jeg fryser som sagt lett på fingrene og begge disse er shearling lined (saueskinn) med hhv. semsket og nappa skinn på utsiden. Prisen er hhv. 50 og 60 USD. (ebay) Dent sine tilsvarende koster så vidt jeg har fått med meg ca 3 ganger så mye og jeg har brukt vel mye på shopping nå i desember/januar så vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. I tillegg er det få uker i året hvor det er behov for slike hansker. Så ikke noe spesielt fra Madova på hjemmesiden deres og har ikke helt funnet en særlig pen modell/type fra Chester Jefferies. Endret 20. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Likte de øverste best. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Lols Endret 20. januar 2013 av Rankiz 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 er ikke så lett å ha den på hendene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå