thrice Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Ihvertfall. Svart skjorte? Ville stått over. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Den blå du tenker på? Tenkte jeg skulle prøve den her om dagen, men den var ikke in-stock. Yes korrekt - under 3000 er jo en meget anstendig pris om kvaliteten er nogen lunde. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Nei, men mener de, som de fleste andre ting fra KW har god kvalitet for en relativt lav pris. Ville prøvd å søke i KW-tråden på SF, men jeg kan ikke huske å lest noe negativt om de. Vil tro de ligger ca på linje med PRL sine polos kvalitetsmessig, men det blir antagelser fra min side. Uansett en hyggelig pris, 65 USD (ca 360 kr) pr. poloskjorte er betraktelig bedre enn PRL, hvis man ikke får kjøpt de på salg/gjennom proxy da. Regner med jeg kommer til å kjøpe et par stykker når sommeren nærmer seg. Litt om KW og poloskjortene her fra Gentlemans Gazette: http://www.gentleman...ine-tie-review/ Jeg tror frakkene o.l. på Suit Supply holder en anstendig kvalitet, men ville søkt på Styleforum eller i tråden som handler om Suit Supply der for å se om det er noen som har kjøpt frakker o.l. derfra. takk for info. Då tenker jeg kjøpe noen til påsken da jeg skal på ferie. Veldig vennlig pris om kvaliteten er så god. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Yes korrekt - under 3000 er jo en meget anstendig pris om kvaliteten er nogen lunde. Er sant det. Mulig jeg går innom igjen i starten av februar for å se om de har tatt den inn da, så kan jeg gi lyd hva jeg syns. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er sant det. Mulig jeg går innom igjen i starten av februar for å se om de har tatt den inn da, så kan jeg gi lyd hva jeg syns. Link? Har prøvd de fleste dresstypene når jeg var i Milano. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Link? Har prøvd de fleste dresstypene når jeg var i Milano. Er vel denne det er snakk om http://eu.suitsupply.com/blue-overcoat-j205/J205,en,pd.html?start=4&cgid=Coats Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er vel denne det er snakk om http://eu.suitsupply...rt=4&cgid=Coats http://eu.suitsupply.com/navy-overcoat-j206/J206,en_GB,pd.html?start=5&cgid=Coats Denne ^ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hva synes dere om denne? Lommebok skjært ut i ett stykke tre fra lønn/valnøtt. Ikke at jeg har tenkt til å kjøpe den, men synes den var litt fiffig. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Den virker ganske klumpete og stor i forhold til hvor mye plass det egentlig er i den. Den så ikke særlig praktisk ut heller. Mest for oppmerksomhetssyke hipstere. 8 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Når vi er inne på lommebøker. Noen som har en tynn kortmappe i skinn å anbefale? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 hah hipster søppel, får lyst til å slå ned noen hipstere av sånt 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Får bar så løst tel å slenge nevn inn i trynet dems!!! 5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 fy fan jævli hipsters kan brenn i hælvette for lyst å knekke kneskålene demms 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hahahah! Sykt bra Men når det gjaldt svart skjorte var det helst ikke, slik ser den ut den jeg tenkte på: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Finnes veldig mange andre farger som ser _mye_ bedre ut, Lami. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Vet, men er(/var?) så utrolig bra avslag på den hos Vincci! Endret 19. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er nok en god grunn til det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå