Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Uff. Jean Paul Gaultier er det så mange som har.

 

Hyrlen, ta deg en tur på et parfymeri, og hør litt etter hva som er nytt, snus litt rundt (:wee:) og sjekk.

 

Er ikke så gøy å lukte som halve omgangskretsen. ;p

5764401[/snapback]

Enig. Derfor jeg nå må gå til innkjøp av noe nytt... :)

 

Har vært på et parfymeri, fant liksom ingenting jeg likte. Må trekke med meg noe hokjønn for og bestemme :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må undersøkes, ting må hvertfall kjøpes inn. Han jeg alltid går på byen med, trener med og stort sett alltid er med har kjøpt seg akkurat samme parfymen som jeg bruker som standard. Han viste jo ikke det da, men det hjelper jo meg fint lite :mad:

 

To i en altså, :hmm:

Lenke til kommentar

okey... min første post i motetråden dette her :p

 

men situasjonen er så her:

 

lærer min døde forrige helg, og da skal alle i begravelse førstkommende tirsdag.

og da lurte jeg på hva jeg skal ha på meg?

 

jeg tenker på en sort dress, skjorte og et slips.

men åssen farge skal jeg ha på skjorta og slipse?

fra før av har jeg en lyse lilla skjorte, og lyse lilla slips med noe striper og ruter greier, husker ikke helt =P.

men tror ikke at det helt passer i en begravelse, så tenker kanskje hvit skjorte og svart slips? eller burde jeg gå for noe annet?

 

håper på noe bra svar her nå :)

Endret av alex91
Lenke til kommentar
okey... min første post i motetråden dette her :p

 

men situasjonen er så her:

 

lærer min døde forrige helg, og da skal alle i begravelse førstkommende tirsdag.

og da lurte jeg på hva jeg skal ha på meg?

 

jeg tenker på en sort dress, skjorte og et slips.

men åssen farge skal jeg ha på skjorta og slipse?

fra før av har jeg en lyse lilla skjorte, og lyse lilla slips med noe striper og ruter greier, husker ikke helt =P.

men tror ikke at det helt passer i en begravelse, så tenker kanskje hvit skjorte og svart slips? eller burde jeg gå for noe annet?

 

håper på noe bra svar her nå :)

5766205[/snapback]

 

Mørk dress, hvit skjorte og mørkt slips. Farger er ingen stor hit i begravelser. Thomasr kan sikkert gi mer utførlige tips ;)

Lenke til kommentar
Men likevel, ikkje kjøp dress på Dressmann eller lignande. Kjøp en dress som passer til kroppsforma di. Innen tirsdag blir det vel vanskelig å få den innom en skredder, men viss dette er mulig - gjer det.

 

Verste eg ser er dresser som berre "heng på kroppen" som ein pose. Gah.

5766328[/snapback]

Det du nevnte nettopp er min jobbdress, fordelig sak! Er noe billige saker kjøpt på nettopp dressmann. Jeg er bare glad jeg ikke eier den.

Lenke til kommentar

yee, snart dags for frisøren ;D om tre timer skal jeg klippe meg..

jeg har egentlig litt krøller, men retter de ut de ganske bra.. derfor tenkte jeg å klippe en del kortere..

har halvlangt hår nå..

 

noen som har forslag til frisyrer ? :whistle:

 

Edit; la til bilde!

 

Bildet er fra sist juleball på skolen.. har så å si samme frisyre.. men luggen har

visst blitt deformert på bildet ;P

men bildet gir vel et visst bilde x]

 

(fjernet ansiktet mitt,og hennes.. da jeg ikke så ut etter et par drinker.. og veit ikke helt om hun vil ha bildet på nettet eller ;P )

post-55085-1142597302_thumb.jpg

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...