SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Likte egentlig ikke noen av dem, men synes faktisk den øverste var penet, på tross av både albuelappene og det jeg skrev i forrige innlegg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ja, skjønner ikke hva dem skal med albuelapper på! Ødelegger genseren. Hmm.. muligens dem veier opp mot den fine prisen på 599,- da. Hvis jeg ikke har nok gensere da.. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvis du allerede har en del gensere så skal jeg love deg at ingen av de Lacoste-genserne er noe "must" i garderoben din. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tror jeg har.. hmm.. 6-7 sånne typer fin-gensere (ikke merket Lacoste). Av de er vel 2-3 stykk rund hals resten v-hals. 2 er bomull resten ull/merino. Problemet er at jeg går med noen av disse på skolen, og føler "nei, fest/besøk lørdag, jeg kan ikke gå med samme fin-genser som jeg gikk med på skolen på festen" og derfor trenger jeg flest mulig slike gensere Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) dude, det finnes så mange andre finere gensere du kan kjøpe istedet. Endret 12. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tenkte å benytte meg av salgene som foregår rundt om på diverse norske og utenlandske (hvis de shipper til Norge og gjerne inkluderer toll/moms i prisen) Finner ikke så mye bra og fint. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Trenger du noe da? Lite poeng i kjøpe bare for å kjøpe... 3 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvilket klesmerke har dere best erfaring fra når det gjelder gensere(merinoull/lammeull etc) Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvilket klesmerke har dere best erfaring fra når det gjelder gensere(merinoull/lammeull etc) Spørs prisklasse. Hva er du villig til å betale? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Trenger du noe da? Lite poeng i kjøpe bare for å kjøpe... Trenger og trenger. Trenger kortholder. Og kjøper gjerne hvis det er noen gode tilbud selv om jeg ikke trenger det 100%. Hvilket klesmerke har dere best erfaring fra når det gjelder gensere(merinoull/lammeull etc) Har best erfaring med Lyle & Scott her innenfor den prisklassen. EDIT: Noen her som har lykkes med å selge klær på Finn.no blandt annet? Tenker at folk ikke gidder å kjøpe en litt brukt genser til 500,- og betale 170,- i frakt.. Endret 12. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Denne kortholderen liker jeg godt, er ikke salg da. Angående genser så tror jeg den jeg har fra Epaulet er en av de som har holdt seg best. Har ikke hatt noen problemer med nupper og passformen har holdt seg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Svært skeptisk til Lyle & Scott. Har en v-hals og en cardigan derfra, ikke særlig fornøyd med genseren, litt mer fornøyd med cardiganen. Absolutt ikke verdt fullpris, tvilsomt at det er verdt halv pris. Det er fra min erfaring da, og hverken cardigan eller v-hals var i lamme-/merinoull, men bomull. e: Jeg kan jo begrunne synet mitt. Stoffet føles dårlig, passformen er ok. Logoen er for prangende. Cardiganen er ok, men du får sikkert bedre for prisen. Endret 12. januar 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ralph Lauren har mye bra, Arsenalfan. Ellers har jo Dressmann av den billige sorten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 De vanlige RL-genserne er ikke mye å skryte av, med mindre man får dem til en jævla god pris. 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 RL cable knit'ene i kasjmir er kanon, om man får de på salg. Kjøpte 2 stk fra Styleforum til rundt $400 totalt. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Til 50-70% så er PRL-genserene greie, sett at de sitter fint på deg. Men om jeg skulle anbefalt et merke med gode gensere som er verdt utsalgsprisen i norske fysiske butikker så er jeg rimelig blank for å være ærlig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Denne kortholderen liker jeg godt, er ikke salg da. Angående genser så tror jeg den jeg har fra Epaulet er en av de som har holdt seg best. Har ikke hatt noen problemer med nupper og passformen har holdt seg. Du kan vente til ca. 15 januar, for da starter salget til Union. Hva er egentlig Epaulet? Har hørt mye bra om det, men jeg har aldri prøvd det ut. Er det en butikk som har sitt eget merke, eller er det en produsent? Endret 13. januar 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Veit ikke helt jeg. Tror det er en butikk som har sitt eget merke, men som samtidig får andre merker til å produsere for dem. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Epaulet er en butikk. De har også sitt eget merke på en del ting, samtidig som de har f. eks Epaulet x Carmina på sko. Epaulet x Carmina-monksene er dritfrekk. Synd jeg ikke rakk innom dem da jeg var i NYC sist. Neste gang, Gadget, neste gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå