fkm Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 nå er det slik at forumet har retningslinjer, og mov er ingen unntak. Om folk ikke klarer å oppføre seg, fortjener de smekk på pungen fra modsa. 7 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 hva vil du frem til med det der? 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Skjønner du virkelig ikke det? Jeg tror brukerne her inne er den samlingen mennesker i verden som er dårligst til å ta en spøk. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2013 10 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Teacher's pet, gullunge etc. (bare for å vise at noen tar en spøk!) 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Foreslår forøvrig at alle de som føler seg mobbet og trakassert her inne kan starte en samtalegrueppe hvor de kan sitte og prate om hvor fæl fkm og resten av de syke jævlene på MOV-forumet er, så kan vi andre gå tilbake til å diskutere ting som faktisk har noe med forumets tema å gjøre. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mladic Skrevet 12. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2013 Litt mye å bruke 950,- på en kortholder? Jeg synes det er litt komisk at du avslutter alle innleggene dine med ting du har kjøpt eller vil kjøpe 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 12. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2013 Ånei, du må ikke være slik en mobber Eksboks!! 11 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er sånn som alle bloggere. Skriver om en genser, og avslutter med "hvilken genser ville DU kjøpt?". 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hva har dere gjort i dag? 7 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 http://ipad.dagbladet.no/2013/01/12/sport/idrettsgallaen/hamar/idrett/25208255/ "Jeg sitter i bil jeg, vet du. Bruker ikke tida mi på å knyte slips og sånt. Det er for andre. For finansfolk og aksjemeglere og sånt, ler Solberg". Blir pinlig berørt når jeg møter den holdningen der fra voksne mennesker. Det å kunne et par enkle ting om å kle seg i formelle anledninger faktisk noe alle burde kunne, uavhengig av om man er glad i å kle seg pent til vanlig eller ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Han har da nå på seg slipset da hvertfall... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Joda, men en enkel FIH-knute er noe alle menn burde kunne, selv om man er rallysjåfør. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Finnes det ikke en app for folk som ikke kan sånt fra før? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Det finnes apps for å lære seg slipsknuter, ja. Problemet er jo at folk ikke gidder å bruke sånt, ettersom de ser på det som unyttig kunnskap. Endret 12. januar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hahah, nice one Tsjuden. Jeg synes det er litt komisk at du avslutter alle innleggene dine med ting du har kjøpt eller vil kjøpe Why? Har jeg ikke lov til å spørre om noe her? Tror jeg tar å går for en ullgenser nå. Fint tilbud på en Lacoste ullgenser, bare usikker på om jeg skal gå for v-hals eller rund hals. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 ^synes du skal gå for rund hals. Vhals er også fint, men crewneck er best. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det kommer imo litt an på typen genser. Hvis det er en genser i plain merinoull, type genserne fra J. Lindeberg og lignende synes jeg v-has er penest. Hvis det er en grovere genser med mer tekstur synes jeg crewneck er penest. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tenker kanskje jeg skal gå for rund hals ja. Her er bilde av den med rund hals: Den med v-hals: Det er annen farge også. Synes fargen på den med rund hals er ganske så fin, og har sånne albuelapper, usikker på om dette er fint eller ei. Kan også nevne at den med rund hals koster 300,- mer til vanlig, men begge er nedsatt til samme pris. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Elbow patches på den typen ullgensere ser ikke pent ut. Ser stort sett teit ut med patches, forsåvidt, men enda teitere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå