Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Å kategorisere uenighet som mobbing blir liksom litt for drøyt. Og hvem er du som braser inn i diskusjonen uten å vite noe som helst? Uenighet? Hæ? Hva snakker du om? Var det det vi sa som var nettmobbing? Nei.. PS. Si det til Jarmo hvis du er uenig dude. Unnskyld meg, Lami, men i en diskusjon hvor du påstår at du blir "mobbet" presterer du først å kalle meg for en idiot, og så kaller du andre for "drittunger som syter"? Skjønner du virkelig ikke hvorfor det blir helt håpløst? For øvrig, hva i all verden mener du med "og det er bare å ta til seg merkene jeg kjøper"? Makan til selvopphøyende piss... Uff. Hva jeg mener med det? Ja. Virker som om folk her prøver å konvertere meg til å kjøpe andre merker. Hver gang jeg tar frem klær fra Armani, Prada osv så bare "OMG faen kjøper du de merkene.. De er bare dritt, jeg har ikke hatt noe klær fra de men de er bare drit. Kjøp heller fra hipster store US" Har du mer å si ta det over PM. Begynner å bli lei nå, som å snakke til konger. Over til mote igjen. Tror dere Vincci kan ta inn kortholder for meg? Kanskje jeg skal gjøre de fleste en tjeneste, å droppe å være her. Ikke et bra sted å være i hele tatt. Ingen med samme stil som meg heller, bare hipster stuff og klær for folk som vil skille seg ut så. Endret 12. januar 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er da vitterlig ingen som ønsker deg bort fra forumet her. Alt vi sier er at folk på dette forumet ofte er krasse, og at hvis du er tynnhudet så må du vurdere om du får noe ut av å henge her inne. Det er nok ingen her som kommer til å tilpasse set for å få deg til å føle deg mer velkommen. Enten må man tilpasse seg, eller så får man finne på noe annet. Sånn er det på internett, på godt og vondt. 3 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kanskje jeg skal gjøre de fleste en tjeneste, å droppe å være her. Ikke et bra sted å være i hele tatt. Ingen med samme stil som meg heller, bare hipster stuff og klær for folk som vil skille seg ut så. Det der er komplett skivebom. De aller fleste her inne liker en stilren, klassisk stil. Det er ikke mye hipster med dét. Folk reagerer når sømmer på buksa matcher med sokkene liksom, ikke mye hipstere her altså. At folk ikke liker Prada eller Armani fordi det er utrolig overpriset, trenger du ikke å ta personlig. Folk prøver jo bare å fortelle deg at du kan få mye mer for pengene om du utvider horisonten din litt og heller fokuserer mer på kvaliteten og mindre på merket. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 12. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2013 Det er da vitterlig ingen som ønsker deg bort fra forumet her. Må innrømme at det hadde ikke akkurat blitt 1 minutts stillhet heller. 19 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 For min del er alle egentlig velkomne her, men de må forholde seg til det som gjelder for alle oss andre her, og ikke konsant innta offerroller og synes synd på seg selv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Kan ikke akkurat se så mye drittslenging eller krass kritikk når andre enn meg poster her. Så virker som om bare pga jeg poster de klærne så er det noen som er interessert i å ha meg her. Ihvertfall. Er Ralph Lauren Black Label dyrere enn Ralph Lauren? Endret 12. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 BL er high end delen ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kan ikke akkurat se så mye drittslenging eller krass kritikk når andre enn meg poster her. Så virker som om bare pga jeg poster de klærne så er det noen som er interessert i å ha meg her. Du merker ikke når andre får kritikk fordi du ikke bryr deg om det, åpenbart. Du klarer jo selv å prestere å skrive verre ting enn 90% av det du mener er "mobbing", når du f. eks. kaller meg for idiot. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Survival of the fittest. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Dette fint? Nææh ikke så fint.. Endret 12. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg foretrekker ensfargede skjerf. Wolsey i Hedgehaugsveien har en del fint på salg. Var innom en tur i dag. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 PS. Si det til Jarmo hvis du er uenig dude. MoV-delen av forumet har vel utallige ganger reagert på at moderatorer som stikker innom en gang i skuddåret begynner å slette poster og dele ut advarsler og kalle alt som skjer her for harselering og nettmobbing. Det ender som regel med at moderatorteamet finner ut at de har drete på draget, men så går det ikke så lang tid til ny moderator helt uten fartstid her kommer inn og det samme skjer på nytt. Det du er NØDT å ta til deg er: 1) Dette er internett. Folk er ikke kjent for å være snill på internett. 2) Forumet hadde sin sjargong før du kom. Det må du leve med 3) Vi har ingenting i mot at du kjøper og går i Armaniklær og tilsvarende merker. Samtidig må du tolerere at vi ikke liker det, akkurat som du helt sikkert synes de fleste her kler seg gubbete. Men vi liker ikke klærene fordi de i våre øyne er harry samtidig som kvaliteten er ganske laber og prisen er alt for høy. Vi har derimot ikke nektet deg å verken kjøpe eller gå i klærene. Vi bare sier vår mening. Det gjør man med alle her inne på forumet. 8 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kan ikke akkurat se så mye drittslenging eller krass kritikk når andre enn meg poster her. Så virker som om bare pga jeg poster de klærne så er det noen som er interessert i å ha meg her. Selvfølgelig er det ingen andre som får kritikk her, vi er jo bare ute etter å ta deg. Faktisk, når du poster fine klær så kritiserer vi de bare fordi vi ser at navnet ditt står ved siden av de klærne. Get a grip - jeg har selv blitt kritisert for klesvalg her mange herrans ganger og har ikke trengt psykologhjelp enda. Her er folk direkte og det passer ikke for alle. 3 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kjøpte denne i dag http://ohsnapbacks.com/2012/05/26/nixon-x-starter-%E2%80%9Clook-closer%E2%80%9D-snapback-cap/ Deilig snapback 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Vi bare sier vår mening. Det gjør man med alle her inne på forumet. Hahah, ja det skal være sikkert og visst. Har det slått deg inn at det er kanskje på tide å kritisere kun plagget, og ikke folk som person? Før det kommer en ala Herr Brun kommentar som: "Lami, nå må du gi deg. Ingen har ikke som har kritisert deg som person." Forumets harrytass.. Intelligensen er på topp her ja.. Han skal bare ha klær med logo på brystet uansett.. Åååååå så gøy å komme sent hjem fra arbeid til en pakke fra Herring og alle innleggene til Lami - Phelge (bra at du har det gøy da.) Dere kritiserer jo ikke bare plagget heller, det er det som er hele poenget. Hadde mange av dere bare gjort det så, men neida. Dere skal være så tøffe og være blandt de store og ta alt et hakk videre. Dere tjener sikkert et par og ti ryktepoeng her, men i det sosiale livet, neidu. Det å være krass er en ting, men mange av dere burde virkelig klare å oppretteholde OP's 1 av 2 regler: Det er greit å ikke like andres klær eller produkter. Imidlertid har alle brukere krav på respekt. Ha dette i bakhodet når du poster. --- Litt mye å bruke 950,- på en kortholder? Endret 12. januar 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 12. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2013 Kan du ikke bare slutte? Jeg er drit lei at du spammer hvor mye du synes synd på deg selv! 11 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Gratulerer, du fant to innlegg som var noenlunde slemme med deg (de to første. At du overhodet nevner de to siste er vanvittig latterlig). Mobbing, ass! 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Gi deg nå, Lami. Du kommer ingen sted med dette her. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 12. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2013 Det er da vitterlig ingen som ønsker deg bort fra forumet her. Tja... 11 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 MoV-delen av forumet har vel utallige ganger reagert på at moderatorer som stikker innom en gang i skuddåret begynner å slette poster og dele ut advarsler og kalle alt som skjer her for harselering og nettmobbing. Det ender som regel med at moderatorteamet finner ut at de har drete på draget, men så går det ikke så lang tid til ny moderator helt uten fartstid her kommer inn og det samme skjer på nytt. nå er det slik at forumet har retningslinjer, og mov er ingen unntak. Om folk ikke klarer å oppføre seg, fortjener de smekk på pungen fra modsa. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå