Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Utukt: Angående hvilken stil man liker ville jeg sett meg ut følgende tråder på SF:

  • Whnay' good taste thread
  • WAYWRN: MC Casual Style
  • HOF: What are you wearing right now

Oppe til høyre i disse trådene kan du klikke på "recent images" så er det bare å se om du finner noe du liker. Søk etter "tumbl" på SF (Styleforum) så finner du drøssevis av tumblere og masse bilder.

 

Jeg kan også anbefale å søke via vår gode venn Google med søkeord "x" (det du vil finne ut av) + Styleforum, da finner man ofte en tråd eller post(er) som omhandler det man lurer på. Hvis man i tillegg søker her på forumet (i Mov-café og/eller skotråden) i tillegg finner man svar på de mest åpenbare og litt "større" spørsmål.

Takker så mye! Blir nok litt surfing på SF framover. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fkm: du må innpå profilen min, og så velge et sted der, men dette burde vel du vite etter alle disse årene? Kåt etter ryktepoeng bare?

 

Hvorfor burde jeg vite det? Det er ingen andre på ignorer-listen min, så jeg har ingen grunn til å kunne det... Du trenger forsåvidt ikke svare, for jeg kommer ikke til å se det uansett...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Tips for å unngå gebyrene til DHL når du handler hos Herring Shoes; spør de om de kan sende via Royal Mail.

 

Mulig det er andre her som allerede har gjort det, men de kan også sende via Royal Mail, da unngår man disse idiotiske gebyrene til DHL for "handling" eller hva de nå faktisk gjør. Var en bruker på SF som skrev, men jeg har faktisk ikke tenkt tanken før. :hmm:. :blush:

 

Og da kan man jo også hente pakken på posten når den kommer. Eneste ulempen jeg ser er at det sannsynligvis vil ta betraktelig lengre tid. (Kjøpte noe småtterier fra MoL som ble sendt med Royal Mail, tok vel en ca 10 dagers tid.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

På en annen sode er det jo ganske irriterende å gå og vente lenge på småting i posten. AFPOS sender vel med Royal Mail (tror jeg, da...), og jeg blir ganske irritert av å gå i over en uke og vente når jeg bestiller skoprodukter derfra. Nå skal det riktignok sies at jeg er ganske glad i nye ting, selv om det bare er småting...

Lenke til kommentar

Det pleier å være UPS som leverer fra Herring hos meg i Stavanger, og de tar vel 150 kr i gebyr. Ikke altfor ille, men de er ubrukelige når det gjelder selve leveringen.

 

Ser at diskusjonen egentlig har dødd litt ut, men vil gjerne ta med noen avsluttende ord.

Lami: du har garantert opplevd at tonen her inne er litt krass, og slik har den vært i evigheter. Siden du tydeligvis ikke tåler spesielt mye kritikk eller at folk er uenige med deg, revurder om du skal være på et forum der nettopp diskusjoner (og uenigheter) er en del av hverdagen.

Og hvis du velger å bli, kanskje du burde la være å slenge med leppa og gjøre det verre når noen er uenige med deg.

Lenke til kommentar

Foretrekker svart lommebok altså. Usikker på om den siste kortholderen der har plass til sånn plastikkmappe.

 

Så Herr Brun, så du mener det motsatte av adminen Jarmo? Er du idiot eller virker det bare sånn? Tynnhudet eller ei - betyr det at mobbing er OK? Har ikke ord, uff.

Jeg har da lov til å mene hva jeg vil, uavhengig av hva Jarmo måtte si? Jeg mener at enkelte kommentarer tidvis er over streken, ja, men jeg mener også at du ikke har noe som helst grunnlag for å kalle det mobbing. Det er verken nok omfang, eller skjevt nok styrkeforhold. Du inntar også offerposisjonen betydelig oftere enn du har grunnlag for, og forverrer på den måten situasjonen. Tynn hud er kjernen her, ikke slemme brukere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan blokkerer man en annen bruker?

Trykk på brukernavnet ditt øverst til høyre -> Ignorerte brukere -> Legg til en ny bruker i din liste.

 

Neivel. Jarmo som er en gammal kar av admin mener ihvertfall det motsatte av dere. Ikke noe nytt at noen av dere mener at det ikke er det. Tror han vet godt hva nettmobbing er.

Bare fordi Jarmo er admin og har vært lenge på forumet, betyr ikke det at han har en fasit på hva som er nettmobbing. Det funker egentlig ganske dårlig at en "utenforstående" kommer inn hit og kjefter, da han ikke kjenner til hvordan det skrives her inne til vanlig.

Lenke til kommentar

Lami: du har garantert opplevd at tonen her inne er litt krass, og slik har den vært i evigheter. Siden du tydeligvis ikke tåler spesielt mye kritikk eller at folk er uenige med deg, revurder om du skal være på et forum der nettopp diskusjoner (og uenigheter) er en del av hverdagen.

Og hvis du velger å bli, kanskje du burde la være å slenge med leppa og gjøre det verre når noen er uenige med deg.

 

Joa. Greit folk er uenige, men måten det blir sagt på? Høres ut som drittunger som syter.

Kan ikke skjønne at det er så jævlig vanskelig å si at man ikke liker det og hvorfor? Istedenfor at det kommer flere sider med piss og drittkommentarer og begynner å kalle folk for forumets harrytass? Hallo liksom? Høres ut som verdens moteguru som snakker. Mye av stilen her som diskuteres og postes her inne synes jeg er utrolig stygt at jeg måtte ha blitt betalt for å gå med, men jeg kommer ikke med drittslenging for de om? Hva tjener man på det liksom? Creds av de "store gutta"?

 

Og det er bare å ta til seg merkene jeg kjøper.

 

Gidd ikke mer av den diskusjonen der nå. Vet hva de fleste av dere mener om meg og klærne mine så.

 

Vowels: Man trenger ikke å kjenne hele historien for å se at det foregår nettmobbing. Så hvis han hadde visst historien/hvordan det skrives her inne, så hadde det vært greit med nettmobbing? Mener du virkelig det..? Sånn seriøst..?

 

 

Ihvertfall til mote:, ingen som kan se eller vet om jeg kan legge inn plastikkmappe i den Mulberry kortholderen på forrige side? :/ Så fin ut men må ha en plastikkmappe i den for kortene.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joa. Greit folk er uenige, men måten det blir sagt på? Høres ut som drittunger som syter.

Kan ikke skjønne at det er så jævlig vanskelig å si at man ikke liker det og hvorfor? Istedenfor at det kommer flere sider med piss og drittkommentarer og begynner å kalle folk for forumets harrytass? Hallo liksom? Høres ut som verdens moteguru som snakker. Mye av stilen her som diskuteres og postes her inne synes jeg er utrolig stygt at jeg måtte ha blitt betalt for å gå med, men jeg kommer ikke med drittslenging for de om? Hva tjener man på det liksom? Creds av de "store gutta"?

Og det er bare å ta til seg merkene jeg kjøper.

 

Du, dette her er Internett. Du må ha tykk nok hud til å tåle at alle ikke alltid er enige med deg. Jeg skjønner virkelig ikke hva det er du klager på, de fleste her sier sin mening i en saklig og ærlig tone. Folk på MoV er veldig direkte, men det er bare noe du må venne deg til. Å kategorisere uenighet som mobbing blir liksom litt for drøyt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, Lami, men i en diskusjon hvor du påstår at du blir "mobbet" presterer du først å kalle meg for en idiot, og så kaller du andre for "drittunger som syter"? Skjønner du virkelig ikke hvorfor det blir helt håpløst?

For øvrig, hva i all verden mener du med "og det er bare å ta til seg merkene jeg kjøper"? Makan til selvopphøyende piss...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...