SIcario Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har også ofte opplevd at det å gidde å bruke søkefunksjonen her på forumet, eller dette fantastiske verktøyet som heter Google (som en god del mennesker vegrer seg for å bruke, av grunnen som for meg er ukjente) ofte er mer effektivt enn å stille et spørsmål her, og så håpe at noen skal gidde å ta seg tid til å svare. Det er godt mulig at jeg også har syndet på dette området, men jeg prøver ihvertfall å være bevisst på hvor mange dustete spørsmål jeg stiller her :-) 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Takk for tipset JorgenH! Noen som har erfaringer med mote.no? Har gløttet inn der for lenge siden, men så er forumet her så mye kjekkere å bruke føler jeg, så har aldri vendt tilbake noe særlig. Mote.no er søppel. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det konkluderte jeg også med en kjapp rekognosering i bildetråden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Det er da virkelig ingen som mobber her inne. Et eksempel på at du enten leser det du vil lese, eller har gått glipp av det. Tviler veldig på den siste der da du er her inne så og si hver dag. Kan du ikke ta å bla tilbake 10-11 sider i denne tråden og så komme tilbake her? PS. Jeg kjøpte aldri det Armani beltet. Morra mi fant ut at jeg heller skulle kjøpe belte i butikk. Ser forresten nå på et Dsquared2 belte (nei, ikke "harry".) Endret 11. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 En konsekvens av at jeg har ekstremt lite liv er at jeg har får med meg det meste som skjer her, og jeg har fremdeles til gode å se noen som blir mobbet her inne. Ja, folk er krasse og til tider spydige, men mobbing? Det er forøvrig hyggelig å høre at du ikke kjøpte det Armani-beltet. Et godt valg :-) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt hårspray før nå Funker så mye bedre for håret mitt når det har litt lengde enn bare voks. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 De gangene jeg har hatt litt lengde på håret, så bruker jeg først voks for å forme det, og så hårspray for å fryse det fast . 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ja, folk er krasse og til tider spydige, men mobbing? Det er forøvrig hyggelig å høre at du ikke kjøpte det Armani-beltet. Et godt valg :-) Utrolig, ikke sant? Skjønner at folk ikke liker alt jeg poster her, men så ille hadde jeg aldri trodd av relativt voksne(?) brukere som er her. Jaja.. Hehe. Har forresten funnet meg en kortholder jeg vil tro jeg klarer meg med fra Mulberry hos Vincci: Forresten, noen som vet om man kan legge inn sånn plastikk-"mappe" i denne: http://www.mulberry.com/store/products/travel%5Fcard%5Fholder/natural%5Fleather/black/RL8301_342A100/6700 Slik plastikkmappe som er i denne kortholdere: http://www.castelijnenbeerens.com/men-holders/6-card-holder-114 Endret 11. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Synes kortholderen var fin. Ville nok personlig hatt den i brun, men det er nå så. Jeg mente nok heller at jeg aldri har sett eller opplevd mobbing her. Jeg vet at folk her kan være krasse, men det er sånn sjargongen er her på forumet, og det gjelder for alle her på godt og vondt. Hvis du har opplevd at du blir mobbet her er selvfølgelig det dumt, og skal ikke skje, men jeg tviler på at noen her inne har gått inn for å mobbe noen med viten og vilje. Nå legger jeg denne ballen død for min del. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det hander nok bare om at Lami har verdens tynneste hud. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Andre punkt: Nei, ikke spesiellt interessant i seg selv, men synes det blir litt påtatt med at det er så irriterende å svare på det samme om og om igjen. Hadde det vært det så hadde man vel bare latt være. Øh, what? Hele problemet her inne nå for tiden er nettopp det at de som kan mest faktisk ikke gidder å svare (eller slutter å poste i det hele tatt), og at noobsa (det gjelder selvfølgelig ikke alle) ikke gidder å lese seg opp selv, slik som de fleste kunnskapsrike her inne har gjort. Personlig glir blikket mitt rett over det meste som postes fra alle andre enn de jeg vet har noe interessant å si nå om dagen, og i lengden skaper ikke det et spesielt godt forum. Men men, alt jeg egentlig er opptatt av er jo at nubsa dyrker meg som en motegud. Cheesus..... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Foretrekker svart lommebok altså. Usikker på om den siste kortholderen der har plass til sånn plastikkmappe. Så Herr Brun, så du mener det motsatte av adminen Jarmo? Er du idiot eller virker det bare sånn? Tynnhudet eller ei - betyr det at mobbing er OK? Har ikke ord, uff. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tror du må skille mellom mobbing og litt krass tone..Tonen her inne kan til tider være litt krass, men mobbing, det vil jeg ikke kalle det. Nettet er dessverre ikke stedet å lete etter vennlig debatt på. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg mener også det motsatte av Jarmo (hvis han har svart her, ikke noe på denne siden ihvertfall), ganske ofte er det ganske irriterende med samme spørsmål hver femte side, og poster man noe og vil ha kritikk, så forvent kritikk. Jeg ville også hatt kortholderen i brun btw. en mørk brunfarge hvis det finnes, ellers så så den jo bra ut den. Du får sikkert ikke plass til den plastmappa, man trenger jo ikke den uansett når man har kortholder. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Neivel. Jarmo som er en gammal kar av admin mener ihvertfall det motsatte av dere. Ikke noe nytt at noen av dere mener at det ikke er det. Tror han vet godt hva nettmobbing er. Multisync: ingenting med det å gjøre. Les 10 sider tilbake i tråden her. Trenger plastikkmappen for å få plass til alle kortene :/ Endret 11. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Utukt: Angående hvilken stil man liker ville jeg sett meg ut følgende tråder på SF: Whnay' good taste thread WAYWRN: MC Casual Style HOF: What are you wearing right now Oppe til høyre i disse trådene kan du klikke på "recent images" så er det bare å se om du finner noe du liker. Søk etter "tumbl" på SF (Styleforum) så finner du drøssevis av tumblere og masse bilder. Jeg kan også anbefale å søke via vår gode venn Google med søkeord "x" (det du vil finne ut av) + Styleforum, da finner man ofte en tråd eller post(er) som omhandler det man lurer på. Hvis man i tillegg søker her på forumet (i Mov-café og/eller skotråden) i tillegg finner man svar på de mest åpenbare og litt "større" spørsmål. Lami: Hvor mye måtte du ut med for kortholderen? Endret 11. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Multisync: ingenting med det å gjøre. Les 10 sider tilbake i tråden her. Uten å være så krass, så jo, jeg så det og følte bare for å facepalme over dine reaksjoner. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Litt off-topic, men hva synes dere om Nike capser? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvordan blokkerer man en annen bruker? 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Xtra: Har ikke kjøpt den ennå. Koster ihvertfall 950,-. Håper på å komme meg til Vincci en gang neste uke. Skal levere Prada buksen min til Frislid også for ny knapp. Det er de Vincci bruker også, håper det ikke koster drittmye, hehe. Multisync: tøffing du. Fkm: du må innpå profilen min, og så velge et sted der, men dette burde vel du vite etter alle disse årene? Kåt etter ryktepoeng bare? Endret 11. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå