fkm Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hva er forskjellen mellom Saphir Pommadier Cream og Pate de Luxe? At det ene er voks og det andre er krem. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hahaha.. Neeei, langt ifra!! lol. Forundrer meg ikke 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Noen som har bestillt fra Berg&Berg i det siste? De har brukt utrolig lang tid nå på å få sendt ut varene. Edit: Og der fikk jeg e-mail om shipping info. Lol. Ja, syntes de brukte litt tid på å få faktisk sendt varene. Pakken er sendt med sporing gjennom FedEx. Noe jeg synes er rart er at pakken ble sendt fra Stockholm/Arlanda flyplass til CDG Paris og pakken ble sendt videre i kveld. (aner ikke om det er direkte til Norge eller annet land først) Er det bare jeg som synes det er sært å sende (fra Sverige) gjennom Frankrike for å komme til Norge? Endret 10. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Om det er sendt med FedEx og fly så er det fordi de ikke flyr fra Stockholm til Oslo, den eneste ruten deres til Oslo er fra Paris via Amsterdam Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Noen som har bestillt fra Berg&Berg i det siste? De har brukt utrolig lang tid nå på å få sendt ut varene. Edit: Og der fikk jeg e-mail om shipping info. Lol. Bestilte tre skjerf og et ps derfra. Fikk shipping info for 2 dager siden, men ja, de er treige. Endret 11. januar 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Bor ikke direkte i sentrum (heldigvis.) Tar ca 15min å kjøre. Utrolig irriterende. Håper Vincci har tilbudene i morra også. Hvis du bor 15 min å kjøre fra sentrum nekter jeg å tro det ikke går en buss. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvis du bor 15 min å kjøre fra sentrum nekter jeg å tro det ikke går en buss. BUSS!? Scum. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Begge deler. Esquire da som du har nevnt, Josimar og Yachting World. Syns egentlig ikke Esquire er så veldig bra, men kjøpte abonnement for en stund tilbake. $32 for 32 utgaver + $1 i frakt per blad, syns det var en fair deal Endret 11. januar 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg tror AnewZ glemte en sluttagg: </sarcasm> Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Burde ikke være nødvendig... 6 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Var det referanse til noe eller? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Forundrer meg ikke Å? Høres slik ut: Hva f. er det med nordmenn? Siden når spilte det noen rolle hva folk tjener? Hvis du bor 15 min å kjøre fra sentrum nekter jeg å tro det ikke går en buss. Buss orker jeg ikke. Endret 11. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Så du mener altså at det er viktig for deg hvor mye andre mennesker tjener? For min del er det helt uinteressant hva andre mennesker tjener. Det å henge seg opp i sånt er litt smålig. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Noen lever som om de tjener flere millioner i året uten å gjøre det. Selv gir jeg vell faen i hvor mye f.eks naboen tjener. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Nei Jorgen. Ikke hva andre tjener, men ser at hfthomas mente det noen sider lengre frem. Men for en selv. Ihvertfall: Hva gjør dere med klær som blir små/ikke passer enten i lengden, bredde osv? Selger dem? Endret 11. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sånn som jeg ser det har han vel aldri skrevet at han ikke bryr seg om hvor mye han selv tjener. Han har vel bare sagt at det ikke har noe å si for ham hva andre har av penger, hvis jeg ikke har misforstått alt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 De blir liggende i skapet. Synes det er utrolig ubehagelig å ha på. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Liggende i skapet.. hmm, tar jo plass der også. Begynner snart å bli veldig fullt i skapene og skuffene her nå.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Riktig Jørgen. Jeg liker å sikre meg en stabil økonomi selv. Det sies at penger ikke gjør deg lykkelig, men en god stabil økonomi kan gjøre deg lykkelig siden det er mindre bekymringer i livet når man klarer å holde unna regninger. Om andre tjener mye eller ikke er noe jeg aldri har hatt interesse av. Selv om det er en sport her i området å vite alt om alle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå