fredriksen85 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kunne jo selvfølgelig stått på mine krav og kjørt på, men det er begrenset hvor mye jeg gidder å krangle over 1000 kroner. Over til noe annet, hvilket klesforretninger har "dårligst" for tiden? Selv mener jeg Paragon i Tatlerhuset og Come As You Are (veldig variabelt) har dårligst service for øyeblikket. De ansetter 14-åringer som har peiling på stil (selv om de kanskje stjeler den fra andre), men de kan ikke en dritt om service. Eneste de gjør er å chillen ved kassen sammen med venner/venninder som er på besøk. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Sjekk PM, fredriksen85. Forøvrig synes jeg god service er et krav når man skal handle klær. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dersom det er en mangel ved varen, ja. Dersom du bare angrer på et kjøp ("over disk") kan du ikke kreve pengene tilbake. Men for noen år siden når jeg kjøpte en cd-spiller som var noe galt med så leverte jeg den og ville ha tilbake pengene. Men jeg fikk bare en tilgodelapp. Visste ikke bedre da Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Derfor synst jeg det er ganske sært at noen butikker ikke gir tilbake pengene men en tilgodelapp. Har man ikke egentlig krav på å få tilbake pengene? Mener det er slik at kunden skal kunne bestemme selv om han/hun vil ha nytt eller penger Hvor vidt man har krav på pengene tilbake eller ikke, er opp til hver enkelt butikk. Det kommer ofte an på antall dager det har gått siden kunden kjøpte varen.. Der jeg jobber har vi tre dagers deponering, mao pengene tilbake.. Ved en reklamasjon får som regel kunden et nytt plagg av samme slag der og da (mot kvittering som oftest) eller at vi løser det på en annen måte... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Forøvrig synes jeg god service er et krav når man skal handle klær. Tror ikke du er alene om den oppfatningen, faktisk! Det er vel helt essensielt, spør du meg! Der har mange butikker mye å hente, for å si det slik! Utrolig mange steder som virkelig ikke har peiling på service, faktisk.. Som fredriksen85 nevnte, butikker som ansetter 14-åringer bare fordi de tror at de kan kle seg korrekt.. Latterlig spør du meg! For meg er service alfa og omega når jeg er ute og handler, spesielt klær. Ved god service for man også lyst til å returnere til denne butikken ved en senere anledning, noe som igjen gagner butikken. Med god service mener jeg ikke ansatte som spør "kan jeg hjelpe deg med noe...."... Utrolig mange som benytter seg av denne frasen... uff... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Når jeg først er i gang, tenkte jeg at jeg kunne poste et par bilder av beltet jeg snakket om Closeup Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 En liten kommentar til beltet ovenfor, og det lengre opp: Begge er ganske så utrolig stygge.. Bare min lille mening! Du må jo være åndssvak for å gå med noe sånt rundt deg. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 En liten kommentar til beltet ovenfor, og det lengre opp: Begge er ganske så utrolig stygge.. Bare min lille mening! Du må jo være åndssvak for å gå med noe sånt rundt deg. Det er din mening, og den eneste jeg har hørt som har den oppfatningen, hvertfall.. Men men, det skal du selvfølgelig få lov til å ha.. Spiller liten rolle for meg siden jeg synes beltet mitt er meget stilig Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Utrolig stilig belte, OShea! Spennende og uvanlig spenne så jeg kan skjønne om ikke alle vil like det... Hvor har du kjøpt det? Endret 20. juni 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Du må jo være åndssvak for å gå med noe sånt rundt deg. Den kommentaren var vel unødvendig selv om _du_ ikke likte beltet? Selv synes jeg det var kult! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Utrolig stilig belte, OShea! Spennende og uvanlig spenne så jeg kan skjønne om ikke alle vil like det... Hvor har du kjøpt det? Takk takk Jeg fikk det faktisk av kjæresten min i ett-års-gave, hehe... Men hun kjøpte det i Østfold da.. Vet at butikket kun tok inn tre eller fire eksemplarer av det, og de forsvant rimelig fort visstnok... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, det er min mening.. Takk for at jeg får lov til å ha den.. Men hva koster et slikt belte Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, det er min mening.. Takk for at jeg får lov til å ha den.. Men hva koster et slikt belte Man må respektere andres meninger Beltet mitt kostet 1300,- tror jeg... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 masse kroner for et slikt belte har kjøpt meg nye sko i dag til 450 kroner, de var gule og kule og 2 tskjorter til 150, de var også kule Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 1300 spenn! Sykeflens! Så stygt og så dyrt! Smaken er som baken; din bak er med andre ord veldig hårete.. Sovietpig: Gult ER kult Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 1300 spenn. Ja, du må vel spare en del ukelønner for å få så mange penger Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 1300 spenn. Ja, du må vel spare en del ukelønner for å få så mange penger masse timeslønner også det var foressten et stygt belte Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen kjøper skjermkort, andre kjøper belte Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen kjøper skjermkort, andre kjøper belte jeg har fortsatt tilgode og bruke så mye på et skjermkort Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Da kan du neppe prioritere spill noe særlig. Skal du ha noe annet enn et pisskort for tiden så må du betale over 1500,-, helst 2000,-. Og ja, det spørs på oppgaven, så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå