Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Lenge siden sist, godt nytt år og alt det der.

Fylte nylig 23 og fikk litt penger til å bruke på hva jeg måtte ønske. Tankene går da naturligvis på div. nye klær og/eller sko siden det for tiden er mye salg rundt om i Oslo.samt litt diverse skjorter på loppemarkeder sist høst. Bilder kommer når jeg har ledig tid.

 

Du kan jo ta en titt på Steen & Strøm nå som prisene er overkommelige. Plukket selv opp losjakke fra Bruuns Bazaar i dag, og et par hvite Converse by Purcell i skinn på Sole Service til sommeren.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har mottatt pakker fra "randomkoreanguy" på SF i det siste? Hørt det har blitt litt problemer ettersom tollerne skjønner hva han holder på med. Fikk en pakke fra han for litt over en måned siden, og da brukte han et annet navn, så pakken skled igjennom.

 

Må vel da evt. finne meg en annen amerikansk proxy.

Lenke til kommentar

Jeg synes også det var gubbepreg der når jeg var skaterboy og handlet på Twin Palms som 14-åring. Men, det er faktisk en veldig bra butikk for å få tak i klassiske herreklær.

 

Bogart favoriserer stort sett mer moteklær. Men jeg har fulgt med litt i det siste, og virker som om de er blitt bittelitt bedre. Fortsatt litt hipster-feel

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

De av dere som har Beaufort, hvilke størrelse bruker dere?

 

Min tidligere erfaring med Barbour (Heritage Liddesdale) er at ermene er lange, men jeg fikk helt motsatt følelse av Beaufort. Prøvde 34, 36 og 38, hvilket ikke sier meg noe, men samtlige var flere centimeter for korte på ermene. 38 føltes ganske ok i størrelsen ellers.

 

Er det slik at man skal gå 10 ned fra vanlig jakkestørrelse?

 

De hadde ikke større størrelser inne på min lokale butikk, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe fra nettet istedenfor. Er 192.

Lenke til kommentar

Har ikke Beaufort selv, men har prøvd den på i butikk. Den passer meg greit i 40. Jeg er 186 og har relativt lange armer, så 38 ble litt kort for meg.

 

Er litt usikker på om jeg skal faktisk kjøpe denne da, er jo så dyrt i butikk, mens man får en pent brukt Beaufort til kanskje mellom 500 og 1000 kr på Ebay. Mener den koster ca 3500 kr i butikk i Bergen hvertfall.

 

Mener å ha lest at du er i Bergen, prøvd Pepper, Acne og Scabal? Sportsdepotet i Engen har vel også noe Barbour, usikker på om de har Beaufort da.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har ikke Beaufort selv, men har prøvd den på i butikk. Den passer meg greit i 40. Jeg er 186 og har relativt lange armer, så 38 ble litt kort for meg.

 

Er litt usikker på om jeg skal faktisk kjøpe denne da, er jo så dyrt i butikk, mens man får en pent brukt Beaufort til kanskje mellom 500 og 1000 kr på Ebay. Mener den koster ca 3500 kr i butikk i Bergen hvertfall.

 

Mener å ha lest at du er i Bergen, prøvd Pepper, Acne og Scabal? Sportsdepotet i Engen har vel også noe Barbour, usikker på om de har Beaufort da.

Har kun sett på Pepper, forrige gang jeg sjekket hadde de kun quiltjakker på Scabal, men det skader ikke å se én gang til. Acne selger vel kun Acne?

 

Har ikke vært på Sportsdepotet, kan ta en tur i morgen. Synes å huske at Finn de Lange har Bedale, kanskje jeg kan ta en kikk på den og. Takk!

Lenke til kommentar

Hva med den bittelille butikken i enden av gågaten? Den i murbygningen hvor de selger regntøy. Husker ikke hva den het, men de fører i alle fal barbour.

 

Aksdal i Muren heter de. De glemte jeg helt, ja de fører Barbour.

 

Ser på nettsidene at de også har Beaufort, da har de det sikkert også i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...