boffeeen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har god erfaring med The Knottery, de er forholdsvis billige, og sender billig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Finest av gråmelert og lysegrå? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noen som driver med raw denim her? Har to bukser, ene har jeg håndvasket to ganger på to år, den andre er håndvasket to ganger på ett år. Vanskelig å la være å vaske de når en bruker de en del... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 http://thecrosbypress.jackthreads.com/2013/01/04/video-denim-mythbusters-self-edges-experts-dont-do-this-to-good-jeans/?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=crosbypress Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 http://digitaljournal.com/article/302761 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) http://digitaljournal.com/article/302761 Må si at jeg aldri har sett en lamere overskrift. Saken i seg selv var interessant, men overskriften var skikkelig agurk... Endret 6. januar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noen tips til kortholdere i brunt/natural lær med lomme til seddler? Pris rundt 200,- og ikke alt for dyr frakt. Har sett på Veja Mini Card Holder, Nudie Jonte og Saddleback Leather ID Wallet, men kunne tenke meg noe som kommer under tollgrensa samtidig som frakten ikke er like høy som verdien på kortholderen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Shait.... Hadde lyst å bestille fra nordstrom.com da de hadde mye bra, men hvis jeg kjøper for $200-250 så blir frakten $75 ... Ble litt for mye ja Edit: Kan jeg krympe en merino ull-genser ned 4cm i lengden? Endret 6. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Sadlebackleather sender småting i brev angt billigere. Send dem en mail før bestilling. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Shait.... Hadde lyst å bestille fra nordstrom.com da de hadde mye bra, men hvis jeg kjøper for $200-250 så blir frakten $75 ... Ble litt for mye ja Edit: Kan jeg krympe en merino ull-genser ned 4cm i lengden? Det ødelegger nok fibrene hvis du skal krympe genseren så mye. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ah, ja okay. Mtp prisen er 1600,- for genseren tror jeg ikke at jeg gidder å ødelegge fibrene, det var dog litt synd. Fin genser. Ihvertfall, lyseblå blazer? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ihvertfall, lyseblå blazer? Utrolig få som klarer å få det til å se bra ut. Og til og med da hadde det sett bedre ut med en annen farge, imo. Så nei for min del. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 navy er alltid en sikker vinner om det er første blazer. 2 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det ødelegger nok fibrene hvis du skal krympe genseren så mye. Det er jo bare å legge den opp. Den vil ikke ha den stramme delen nederst, men den vil bli kortere. Heller det enn å legge vekk en såpass dyr genser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 En genser uten strikken nederst? Seriøst? 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Er ute etter noen reimer til klokken min (nato, regimental og lignende), helst til en nogenlunde rimelig pris. Er det noen som kan anbefale noen nettsider, eventuelt en butikk? EDIT: Hva med www.singularstraps.com? Endret 7. januar 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Genseren er ikke lagd sånn. Hun har nok klippet den nederste delen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fy faen. Det skal jeg også gjøre med mine gensere! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 fkm: Vel, det er ikke ideelt på noen som helst måte, men er man dyktig med symaskinen er det nok en eller annen løsning som er mulig. Det er bare ikke verdt det når det bare er snakk om fire centimeter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hva? Påstår dere at at Rihanna er trashy i stilen? Hun er jo at the pinpoint of classyness! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå