Need44speed Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Vet ikke hva de har på høyer annet enn bagger fra filson. og de liker jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Høyer virker å være betydelig bedre på damesiden. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Synes du om skjerf med silke på den ene siden og kasjmir/ull på den andre? Endret 3. januar 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Pent til dress. For formelt til alt annet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Enig. Se på siden, det virker for meg opplagt at dette er fakes. Se bare å design, skrifttype brukt og annet. Kortholdere/lommebøker: Sjekk Berg&Berg (bilder under) eller Chester Mox. Har bestilt den på lenken nedenfor og venter på den. Nå høres jeg ut som en groupie for nevnte selskap men synes lommebøkene deres er ganske OK. CM; http://www.chestermo...ual-side-wallet Berg&Berg under; Takk for et skikkelig svar Og takk for tipset! Skal se på de merkene, foretrekker helst mørkt skinn.. Vil helst ha en slik kortholder/lommebok som jeg åpner sånn at den "strekker seg ut" så er det en plast-greie der for kort jeg stappe kort inni, så kan jeg liksom bla gjennom. Husker ikke hva den jeg har nå heter, er C&G men vet ikke hva det sto for, kan finne ut av dette og gi deg et bilde hvis du ikke skjønte Ellers vil jeg helst bestille fra Norge Sjekk også ut http://www.rawrdenim.com Rådenim er en helt egen subkultur. Takk. Skal se på den siden Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Gjerne post et bilde av hva du tenkte på men du kan gå gjennom katalogen til Chester Mox her; http://www.chestermo...collections/all De lager lommebøker i alle slags typer skinn, både lyst og mørkt, så du finner nok noe du liker der. Endret 3. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Da har jeg fått bestilt losjakken fra PRL. Jeg prøvde den i sverige, der skulle de ha eminente 5799,- SEK for den. Nå betaler jeg 200 USD for samme jakka. Latterlig. Slang på et cashmirskjerf også. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg har aldri kjøpt noe på høyer tror jeg. Det virker mest som en halvdårlig mellomting mellom Follestad og volt, og det sier jo det meste med tanke på hvilket nivå de butikkene holder... Jeg var i begge butikker i dag, og Høyer i Eger virket bedre enn Follestad som ligger i samme bygg. Høyer fører jo Canali, Mackintosh, C&J, Lanvin, Wolverine, Red Wings etc. i motsetning til Follestad som selger de typiske merkene de fleste nordmenn er kjent med. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Herregud? Kan du ikke svare skikkelig da? Selv føler jeg meg veldig sikker på det er fake, men måtte spørre. Kjeda meg. Ihvertfall! Noen som vet om noen lommebøker som ikke ser retard ut? Alle lommebøker nå til dags er snåle på en eller annen måte! Vil ha noen HELT plain, med kun plass til kort og ikke annet dilldall. Gidd ikke å betale mer enn 1000,- Jeg har en lommebok fra morris av denne typen: http://morris.no/system/search/product.asp?id=1280&b=28&page=2&rnum=15 , helt fantastisk med muligheten for å ha kort du bruker ofte som bankkort og treningkortet for min del på utsiden, med enkel mekanisme for å få de ut så du slipper å opne lommeboken for å ta ut kortene. ellers er der seddelrom, og plastlomme til f.eks førerkort og flere kortlommer. Kvaliteten er sikkert ikke det beste, men ble kjøpt da jeg hadde mista min gamle. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Angående Høyer så virker det som om de prøver å slå seg opp også på herresiden. De har jo blandt annet Canali og Incotex i butikken på Strømmen, og han ene som jobbet der fortalte meg at de fikk både Church's og RM Williams til våren. Jeg var i begge butikker i dag, og Høyer i Eger virket bedre enn Follestad som ligger i samme bygg. Høyer fører jo Canali, Mackintosh, C&J, Lanvin, Wolverine, Red Wings etc. i motsetning til Follestad som selger de typiske merkene de fleste nordmenn er kjent med. Follestad Akersgaten er utrolig kjip. Har omtrent aldri vært inne i en butikk jeg har mindre lyst til å handle i. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Da har jeg fått bestilt losjakken fra PRL. Jeg prøvde den i sverige, der skulle de ha eminente 5799,- SEK for den. Nå betaler jeg 200 USD for samme jakka. Latterlig. Slang på et cashmirskjerf også. Det kan man med rette kalle et godt kjøp! Proxy gjennom SF, Jetcarrier eller lignende tjenester? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kjenner en kar i NC som tar seg av det. Kompenserer han selvsagt for tjenesten. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Klar for ny runde der Lami klikker i vinkel! Det gjør admin også, med slike poster. Om man ikke har noe mer vettig på lager så vennligst la være.. (posten anses for å være personrelatert nettmobbing) 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Angående Høyer så virker det som om de prøver å slå seg opp også på herresiden. De har jo blandt annet Canali og Incotex i butikken på Strømmen, og han ene som jobbet der fortalte meg at de fikk både Church's og RM Williams til våren. Synd at den i Stavanger er ræva. De har Red Wings, Filson og litt annet som ikke er så vanlig å ha, men de har så mye dritt at det er synd. Sånne små hipster skandinaviske merker som bare selger dritt etc. Men liker at de hvertfall tenker litt nytt, i motsetning av de fleste andre butikker i Stavanger-området. Rolfsen f.eks kunne jo blitt veldig bra, men han som eier det og de som bestemmer hva de skal ta inn er helt ute å kjøre. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Follestad Akersgaten er utrolig kjip. Har omtrent aldri vært inne i en butikk jeg har mindre lyst til å handle i. Alle klærne er strødd utover hele butikken, masse ligger på gulvet, og de henger opp A4-ark med tilbud som får butikken til å ligne på en dagligvarebutikk. I tillegg så selger de mye random. Follestad på Strømmen senter er mye bedre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Synd at den i Stavanger er ræva. De har Red Wings, Filson og litt annet som ikke er så vanlig å ha, men de har så mye dritt at det er synd. Sånne små hipster skandinaviske merker som bare selger dritt etc. Men liker at de hvertfall tenker litt nytt, i motsetning av de fleste andre butikker i Stavanger-området. Rolfsen f.eks kunne jo blitt veldig bra, men han som eier det og de som bestemmer hva de skal ta inn er helt ute å kjøre. Jepp, de har bare små glimt av bra ting der. Jevnt over mye som er lite spennende. Cinnamon har noe bra, men de er så grisedyre at det ikke er noe gøy engang. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Synd at den i Stavanger er ræva. De har Red Wings, Filson og litt annet som ikke er så vanlig å ha, men de har så mye dritt at det er synd. Sånne små hipster skandinaviske merker som bare selger dritt etc. Men liker at de hvertfall tenker litt nytt, i motsetning av de fleste andre butikker i Stavanger-området. Rolfsen f.eks kunne jo blitt veldig bra, men han som eier det og de som bestemmer hva de skal ta inn er helt ute å kjøre. Den på Strømmen er ikke super den heller, men det virket på han jeg snakket med som om de satset litt der, og det er jo moro. Det meste blir jo selvfølgelig for dyrt til at det er noe særlig vits (type 4000 kr for et par RM Williams), men det er moro at de prøver. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Greit salg på Exquisite Trimmings, særlig på slips fra Drake's of London. http://www.exquisitetrimmings.com/products/show/saleitems Jeg hadde egentlig bestemt meg for å roe ned shoppingen betraktelig etter de siste dagers shopping. Disse to slipsene fristet for mye til at jeg kunne la være å kjøpe de. I tillegg er det få pene slips av god kvalitet å finne her i Bergen, så når det er salg på Drake's blir prisen relativt grei. (begge er grenadine) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Gjerne post et bilde av hva du tenkte på men du kan gå gjennom katalogen til Chester Mox her; http://www.chestermo...collections/all De lager lommebøker i alle slags typer skinn, både lyst og mørkt, så du finner nok noe du liker der. Jeg har en slik nå: http://www.castelijnenbeerens.com/product/6-card-holder-247 Vil ha en lignende. Jeg har en lommebok fra morris av denne typen: http://morris.no/system/search/product.asp?id=1280&b=28&page=2&rnum=15 , helt fantastisk med muligheten for å ha kort du bruker ofte som bankkort og treningkortet for min del på utsiden, med enkel mekanisme for å få de ut så du slipper å opne lommeboken for å ta ut kortene. ellers er der seddelrom, og plastlomme til f.eks førerkort og flere kortlommer. Kvaliteten er sikkert ikke det beste, men ble kjøpt da jeg hadde mista min gamle. Takk for tipset. Har sett slike, og blir nok fort tykte å ha i lommen :/ Det gjør admin også, med slike poster. Om man ikke har noe mer vettig på lager så vennligst la være.. (posten anses for å være personrelatert nettmobbing) Takk Jarmo, setter pris på det. Når man begynner å mobbe, ja da har man sunket til bunn. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Noen som har erfaring med slipsene fra Thetiebar.com? Trenger å utvide slipssamlingen min litt, men har dessverre ikke budsjett til å kjøpe Drake's-slipsene Xtra linket til, uansett om de er på salg eller ikke. Mener å ha lest et sted at Thetiebar.com er helt ok, prisen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå