Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Har i utganspunktet ikke noe i mot å handle på nettet, men dersom jeg må inn med proxy osv osv, syns jeg det fort blir litt stress.

Edit: Takker forresten for tipset på J&J, har dog blandet erfaring derifra, men kan jo ta turen innom :)

Endret av dTd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tipset! Må bare finne ut av størrelsen jeg trenger. Men ser at Ralph Lauren ikke sender utenfor USA, så da må jeg vel ta i bruk en "Proxy", som dere kaller det? (I min ordbok er proxy relatert med PC verden, ikke en person :p). Og det blir jo fort litt stress dersom jakken plutselig ikke passer :/ Regner med at det blir umulig å oppdrive den jakken fra RL i norge til samme pris.

Jeg prøvde Ralph Lauren losjakken i Norge, før jeg kjøpte den på nettet, type Høyer, Follestad, Sandvika storsenter, Steen og strøm oslo osv har muligens jakken inne, så da kan du jo prøve den først. Har også sett jakken billig i Norge på type 70% salg, men gj prisen er nok rundt 3-4k her til lands.

Lenke til kommentar

Er det noe forskjell på rådenim og 'vanlig' denim/jeans? Bortsett fra stoffet ser litt grovere ut med rådenim (ihvertfall på bilde en side tilbake)?

Rådenim er ubehandlet, mens type "vanlig" jeans er vasket opptil flere ganger. Rådenim er som regel helt mørkeblå i starten, men endrer seg etterhvert som du bruker den, blir lysere osv der den blir slitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg prøvde Ralph Lauren losjakken i Norge, før jeg kjøpte den på nettet, type Høyer, Follestad, Sandvika storsenter, Steen og strøm oslo osv har muligens jakken inne, så da kan du jo prøve den først. Har også sett jakken billig i Norge på type 70% salg, men gj prisen er nok rundt 3-4k her til lands.

Får ta en runde i Trondheim og se om noen av butikkene der har den inne. Selvom jeg er på østlandet nå, har jeg ikke mulgheten til å ta turen innom Oslo før jeg reiser til Trondheim på søndag.

Har aldri engang vurdert å handle der selv, da alt jeg har vært borti der har vært av forferdlig kvalitet og enda styggere igjen. Derfor jeg ble så overrasket over losjakken, var absolutt verdt pengene :)

Hehe, ja har samme oppfatning derifra. Sist jeg handlet der var vel når jeg var 14 år gammel tror jeg, og selv da var jeg ikke spesielt fornøyd med kvaliteten. Og på den tiden var jeg ikke veldig opptat av klær :p

Lenke til kommentar

Takker for svar henrikwl og Rankiz! :)

Rådenim er litt greit da, så blir den ikke så fort utslitt som en vanlig, det er veldig irriterende, men heldigvis ikke skjedd med mer enn en bukse hos meg. :wee:

Har Gucci rådenim da lami? ;)

Jepp, faktisk :)

Her er en ihvertfall:

img_1062.jpg

Var ikke så gale egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Yay kashmirskjerfene fra Highlandstore lå i postkassa når jeg sjekket den i dag. Gode produkter ser det ut til, og fine. Valgte meg ut black watch, ensfarget grå og ensfarget rød. Den røde tror jeg blir adoptert bort til madammen, men de to andre blir fine å kombinere med diverse ytterplagg.

Lenke til kommentar

Herregud? Kan du ikke svare skikkelig da?

Selv føler jeg meg veldig sikker på det er fake, men måtte spørre. Kjeda meg.

Ihvertfall!

Noen som vet om noen lommebøker som ikke ser retard ut? Alle lommebøker nå til dags er snåle på en eller annen måte! Vil ha noen HELT plain, med kun plass til kort og ikke annet dilldall. Gidd ikke å betale mer enn 1000,-

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Høyer på Strømmen har 20 og 30% ja. Snakket med han ene, og er en sjanse for enda høyere prosenter de neste dagene.

Mye pent der. Absolutt noe nytt og spennende for en som ikke oppholder seg i Oslo :)

Dog så tror jeg ikke Høyer har noen stor sjans på Strømmen. For dyrt for folk flest tror jeg. Jobber jo på senteret, og det er sjeldent jeg ser folk i butikken dems. Satser på at de holder!

Lenke til kommentar

Høyer på Strømmen har 20 og 30% ja. Snakket med han ene, og er en sjanse for enda høyere prosenter de neste dagene.

Mye pent der. Absolutt noe nytt og spennende for en som ikke oppholder seg i Oslo :)

Dog så tror jeg ikke Høyer har noen stor sjans på Strømmen. For dyrt for folk flest tror jeg. Jobber jo på senteret, og det er sjeldent jeg ser folk i butikken dems. Satser på at de holder!

på hele butikken?

Lenke til kommentar

Herregud? Kan du ikke svare skikkelig da?

Selv føler jeg meg veldig sikker på det er fake, men måtte spørre. Kjeda meg.

Ihvertfall!

Noen som vet om noen lommebøker som ikke ser retard ut? Alle lommebøker nå til dags er snåle på en eller annen måte! Vil ha noen HELT plain, med kun plass til kort og ikke annet dilldall. Gidd ikke å betale mer enn 1000,-

Se på siden, det virker for meg opplagt at dette er fakes. Se bare å design, skrifttype brukt og annet.

Kortholdere/lommebøker: Sjekk Berg&Berg (bilder under) eller Chester Mox. Har bestilt den på lenken nedenfor og venter på den. Nå høres jeg ut som en groupie for nevnte selskap men synes lommebøkene deres er ganske OK.

CM; http://www.chestermo...ual-side-wallet

Berg&Berg under;

20120823-20120823-_mg_0005-15.jpg

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...