paolo il capitano Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 er sjelden innom her og har liten oversikt, finnes det noen samletråd her for tips til klesbutikker på nett? til menn altså. gjerne norske, gjerne mye preppy. takktakktakk, godt nyttår. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Belter er noe jeg sjelden går med. Til dressen har jeg fått seler og tatt bort beltehempene. Når jeg går i det, blir jeg flau. Det eneste beltet jeg har er et 7-8 år gammelt tiger belte med en firkantet spenne. Det er en diskret logo på spennen, men det er stygt som f. Får prioritere beltekjøp nå. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 er sjelden innom her og har liten oversikt, finnes det noen samletråd her for tips til klesbutikker på nett? til menn altså. gjerne norske, gjerne mye preppy. takktakktakk, godt nyttår. Joda. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299449%20 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Belter er noe jeg sjelden går med. Til dressen har jeg fått seler og tatt bort beltehempene. Når jeg går i det, blir jeg flau. Det eneste beltet jeg har er et 7-8 år gammelt tiger belte med en firkantet spenne. Det er en diskret logo på spennen, men det er stygt som f. Får prioritere beltekjøp nå. http://www.narragansettleathers.com/ Håndlagde belter av veldig god kvalitet med klassiske spenner. De fleste modellene havner under tollgrensa - og det er jaggu billig om du måtte betale moms også. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) http://www.narragansettleathers.com/ Håndlagde belter av veldig god kvalitet med klassiske spenner. De fleste modellene havner under tollgrensa - og det er jaggu billig om du måtte betale moms også. Har 3 belter fra de, men selv om det er billig har Equus Leather betraktelig bedre kvalitet til en dyrere pris ofc. Endret 2. januar 2013 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Var en som etterlyste belter i semsket skinn. Berg & Berg har noen varianter der, de er riktignok ganske dyre men de ser bra ut. Er visstnok salg på nettbutikken deres fra i morgen av kl 09:00, mulig det blir salg på belter også. (bergbergstore.com - bilde av beltet nedenfor) Har også sett noen som så OK ut fra Morris og Corneliani hvis du vil kjøpe det i butikk. Var ikke fryktelig mye å skryte av på salget i dag men plukket opp en genser i 100% kashmir fra Casa Cashmere (på Scabal) i navy. Har to andre gensere fra samme produsent, den ene er kjøpt for ca 1 år siden og har holdt seg godt. Den har riktignok ikke blitt brukt mye men den kjennes bra ut. Ble på 30% så satt ned med 500 kr til 1150 noe som er OK imo. Plukket også opp en blazer i 95% ull og 5% kashmir fra Match faktisk. Er deres "eget" merke så kvaliteten er neppe å skryte av, men passformen var grei og prisen var grei (700 kr) så jeg slo til. Rapporterer fra salget på Vincci for å plage Lami litt senere i kveld. Endret 2. januar 2013 av Xtra 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 angående belter kan jeg anbefale equusleather Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 noen som vet når der er salg på ferner? 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 http://www.narragansettleathers.com/ Håndlagde belter av veldig god kvalitet med klassiske spenner. De fleste modellene havner under tollgrensa - og det er jaggu billig om du måtte betale moms også. Vet du om de setter ned verdien på bestillingene. De fleste beltene tikker inn akkurat over tollgrensen, og da er det ekstremt surt å betale ekstra... 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 noen som vet når der er salg på ferner? Ja, og evt. hvor mye de setter ned. Går de den samme vei som alle andre butikker? Starter med 20-30% og ender med 70%? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Trenger noen synspunkter på en jakke og eventuelt noe skredderarbeid. Jakken sitter ikke særlig godt, den er for vid i livet og ermene og jeg skulle gjerne hatt den noe slimmere og lagt opp ermene noe. Er dette noe jeg kan få gjort hos en skredder selv om det er snakk om relativt mye stoff, eller er det jeg som har gjort et bomkjøp og burde gå ned en størrelse? Bruker en relativt tjukk genser på bildet og allikevel er den for stor. Jakken er kjøpt over nettet og jeg har ikke mulighet til å prøve andre størrelser. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Rapporterer fra salget på Vincci for å plage Lami litt senere i kveld. Hahah Skal selv ta turen der rett etter middag! Frister med Goose jakke.. 40%. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 noen som vet når der er salg på ferner? 15. januar mener jeg de sa. Lenke til kommentar
K R U E G E R Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 15. januar mener jeg de sa. Gjelder det hele butikken? Hvor mange %? 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hahah Skal selv ta turen der rett etter middag! Frister med Goose jakke.. 40%. Det var til gjengjeld det beste tilbudet de hadde. Var faktisk en del folk i kø utenfor og litt løping inn for å sikre seg ting. De hadde kun to jakker fra Woolrich og det var noen relativt stygge dunjakker. PRL var det 30% på en del bra gensre, men føler jeg har nok på den fronten. Ingen "vanlige" OCBDs på salg, men ikke så overrasket over det. Var en ganske pen dress fra E. Zegna på 40%, men når vanlig utsalgspris er 13,5K ble det litt mye for min del. Endret 2. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 *snip* Der var jeg også tilbake Jepp, beste tilbudet jeg har sett de ha. Var ihvertfall sinnsykt mye folk der inne, i alle etasjen, litt irriterende nederste etasje, ser på bukse og slikt så står alle å glaner Så på de to Woolrich jakkene selv, den ene med pels var litt fin faktisk, men så var prisen også, hehe. Var usikker på kvalitet Woolrich vs Canada Goose så tok ikke sjangsen på Woolrich. PRL har jeg også så mye av at det kjøpte jeg ikke noe av, ellers var det ikke rette størrelsen. Størrelse L så veldig liten ut ift. andre PRL gensere, og de hadde ikke XL så.. Nja, de hadde noe Dolce & Gabbana OCBD's, eller så var det Dsquared som lå på bordene nede. Dress trenger jeg ikke så, selv om det var en del gode tilbud der inne. Litt irriterende at disse lommebøkene de har fra Mulberry blant annet, ALDRI er på tilbud.. Får kjøpe meg en lommebok på nettet. Ellers så fristet det med en Prada bukse de hadde. 2800,- ordinær pris, 50% så 1400,-, meeen jeg har så mange bukser og har ikke plass til alle. Selv om den var fin, type stoff eller en slags chinos. Usikker på de om de hadde størrelsen da.. Ellers kom jeg ut en jakke rikere Gikk for en Canada Goose jakke, kledde meg bra, selv om det ikke var den dyreste typen, hadde sett mye finere ut med en blå Goose men disse var mye dyrere, men er fornøyd 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva hadde de av Dsquared ? Kjøpte en cool guy slim jean med stretch der tidligere i 2012, skulle gjerne hatt en ekstra, fantastisk behagelig Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Jeg er selv ikke så fan av jakkene fra CG eller PJS, men på 40% får du noe varme for pengene. Jaja, jeg fikk ikke kjøpt noe der, men nå er endelig (har snakket om de en stund) Herring Langdale (laget av Cheaney), skotrær (HSAB-koden) og Herring Degree Belt i Cognac bestilt. De pleier jo å være rask på levering så satser på at det ikke er lenge til jeg får de. Passer godt nå som temperaturen i Bergen begynner å dra seg oppover og dermed mer regn. Jeg var også en tur innom House of Singles i ettermiddag. (mye vindusshopping på meg i dag) Sjekket ikke dressene deres men prøvde en skjorte der. Det er visstnok slik at de har en "linje" slik at dersom du har funnet riktig størrelse ut fra prøveskjortene som henger på et stativ kan du plukke fritt i din størrelse uten å prøve flere. De selger også (i Bergen, sikkert også andre plasser) 3 stk for 998 kr. Kvaliteten føles OK, grei lengde på armene. Ikke veldig slim, men relativt slimme skjorter. Mulig jeg plukker med meg tre stykker til å ha under gensre og slikt når hver skjorte kun er ca 300 kr. Endret 2. januar 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har greie på hvor det selges slips fra Stenströms på nett? (Dersom det eksisterer) De har et par jeg har lyst på, men er ikke forberedt på å gi fra meg nesten 700 kr for ètt slips. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er det slik at prisene SuitSupply oppgir på hjemmesiden inkluderer skatter og avgifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå