Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye bryr folk seg og klær når dere reiser? Pic related.

Ikke noe jeg ville gått med her hjemme, men har et par bukser i flecktarn som jeg vurderer å reise med.

De er i bra polycotton som tåler mye og tørker raskt. (+ kostet ca. 200kr levert)

 

Eneste alternativet som ser bedre ut og vil ha samme funksjon er fra Outliers (bra stuff) men kommer på 1500kr innen de kommer til norge, og det tar nok litt tid.

 

 

 

220px-Flecktarn.jpg

Lenke til kommentar

Hva med brun eller beige/kamel?

 

Hmm.. brunt. Er ikke så veldig fan av brunfargen. Beige vet jeg ikke, har ikke sett så mye beige klær.

 

 

Ihvertfall, hvor kan jeg handle klær! Har sett gjennom mange norske nettbutikker, men ingenting spesielt. Har sett innom miinto.no, nelly.com, maximum.no, my-wardrobe.com, zalando osv osv. Men ingen har noe spesielt av designerklær.

 

Jeg er interessert i blandt annet Armani, Prada, Valentino og Versace, men ingen norske nettbutikker har slikt. HVIS de har f.eks Armani så er det boxere :p

Skulle vært noe lignende Vintageluxury for menn, men den siden er kun for damer.

 

Må være en norsk nettbutikk (men der er jeg vel litt stuck?) eller ihvertfall noen som shipper til Norge.

 

Har sett denne listen ja, Her er de beste nettbutikkene.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Backpacking over lengre tid. Australia/Asia

Mao. er det greit at den kan bli tørr i løpet av en dag og at den tåler en del.

 

Jeg får litt hipsterfeel, men tror jeg skal overleve. De er super behagelige og bra passform, brukte mål fra favorittjeansa mine og sydde dem om.

 

Blir helt sikkert slakta av å skrive det jeg skal skrive nå:

Jeg tror bukser med avtagbare ben vil være best, i litt solid bomull eller et annet naturstoff. En teknisk bukse vil også funke godt hvis det puster og er solid.

Når du backpacker ville jeg helt klart satt kvalitet og praktiske løsninger langt foran alt som heter stil.

 

Du kan jo ta med et sett med penere plagg i sekken du kan bruke til kvelder på byen!

Lenke til kommentar

Uaktuelt med avtakbare ben :nei:

For det første, de ser jævelige ut, of for det andre, de funker dårlig som både bukser og som shorts og er heller ikke veldig behagelige pga. en glidelås halvveis ned på buksebenet. (ja, jeg hadde et par da jeg var 10 ellerno)

 

Man er også et bra target for svindlere og lommetyver da det skriker førstegangsreisende.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Uaktuelt med avtakbare ben :nei:

For det første, de ser jævelige ut, of for det andre, de funker dårlig som både bukser og som shorts og er heller ikke veldig behagelige pga. en glidelås halvveis ned på buksebenet. (ja, jeg hadde et par da jeg var 10 ellerno)

 

Man er også et bra target for svindlere og lommetyver da det skriker førstegangsreisende.

 

Du har noen gode poeng. lenge siden jeg har hatt slike bukser.

Var på en 3 ukers backpackingtur i sommer og når jeg reiste brukte jeg mye en boardershorts. Anbefaler det, men ville sett etter de som faktisk er ment for surfing siden de tåler mye mer og tørker fortere enn mange andre. En som flyr rundt i badeshorts vil se litt nybegynner ut da.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm.. brunt. Er ikke så veldig fan av brunfargen. Beige vet jeg ikke, har ikke sett så mye beige klær.

 

 

Ihvertfall, hvor kan jeg handle klær! Har sett gjennom mange norske nettbutikker, men ingenting spesielt. Har sett innom miinto.no, nelly.com, maximum.no, my-wardrobe.com, zalando osv osv. Men ingen har noe spesielt av designerklær.

 

Jeg er interessert i blandt annet Armani, Prada, Valentino og Versace, men ingen norske nettbutikker har slikt. HVIS de har f.eks Armani så er det boxere :p

Skulle vært noe lignende Vintageluxury for menn, men den siden er kun for damer.

 

Må være en norsk nettbutikk (men der er jeg vel litt stuck?) eller ihvertfall noen som shipper til Norge.

 

Har sett denne listen ja, Her er de beste nettbutikkene.

Er du litt keeg eller??

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor?

 

 

 

 

 

Er det en liten

Ronaldo[/img?

på gang her?

 

 

Er du litt keeg eller??

 

Fint bilde hfthomas. :D

 

Hvorfor og keeg.. Altså er for å slippe å være så standard og å ikke se ut som en nordmann som har skapet fullt av PRL.

Ellers er Armani klærne blitt litt for små, Prada-buksen litt for stor (!!! Faen slanka meg!!) noe som suger da.

 

Noe som også suger var at Dolce & Gebbana genseren morra mi kjøpte på nett (chill!! helt plain genser!) var for liten..

Men Dolce er litt dyrt.

 

Så må ha noe nytt. Og blir non mnder til utlandet, så tips til nettbutikk? :)

Takk.

 

(noen som er interessert i en Tommy Hilfiger crew neck genser? PM)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Backpacking over lengre tid. Australia/Asia

Mao. er det greit at den kan bli tørr i løpet av en dag og at den tåler en del.

 

Jeg får litt hipsterfeel, men tror jeg skal overleve. De er super behagelige og bra passform, brukte mål fra favorittjeansa mine og sydde dem om.

Backpacking er jo litt hipster :)

Det bildet sa ikke så mye om buksen, egentlig, men en cargobukse i et mer teknisk stoff enn bomull må jo være det ultimate?

Lenke til kommentar

Har funnet et bilde som sier litt mer

 

post-116057-0-49014800-1356828466_thumb.jpg

 

Ikke helt som disse, men samme mønster.

Cargobukse i mer teknisk stoff (men de er ofte veldig rare i formen og/eller baggy), eller bare en av buksene fra Outlier hadde vært bra, men ingen av delene finner jeg i butikk her.

Outlier hadde vært best for de ser ut som vanlige bukser men laget med andre materialer for å være mer slitesterke og motstandsdyktige mot skitt + at de tørker fortere. Men som sagt, det tar tid å få dem, og de koster en god del.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...