Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er veldig stor forskjell på custom fit og slim fit for PRL polo-shirts, altså ikke vanlige skjorter (der er jo forskjellen enorm). Har et par fra før i slim fit str.M som sitter veldig bra, men har aldri prøvd custom fit før. Synes utvalget i slim fit ofte er litt labert i forhold til custom fit, derfor vurderer jeg å kjøpe custom fit istedenfor.

synes det er liten forskjell. det er såklart forskjell, men ikke megastor

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjukt... bestilte en blazer fra Suit Supply i går klokken 17, den ble levert klokken 09 i dag. Lenge leve UPS!

De kan også være grisetrege. Venter på et par sko fra Meermin, ble plukket opp og sendt fra Mallorca 19. desember. Foreløpig er leveringsdato 4. januar, nettopp flyttet fra 3.

 

Ikke akkurat lynraskt.

Lenke til kommentar

Sjukt... bestilte en blazer fra Suit Supply i går klokken 17, den ble levert klokken 09 i dag. Lenge leve UPS!

 

Hvilken modell ble det?

 

Del gjerne noen fitpics når du har anledning.

 

Når det kommer til jakten på en navy blazer i butikk (helst) så fant jeg en ganske bra en på Frislid til 2600. Får gå tilbake igjen der en annen gang å se om den kan være verdt det. Den fra CTS så jo også bra ut, men etter toll/mva så ender man vel omtrent opp på det samme.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Veldig off-topic dette, men trenger litt hjelp.

 

Er i prosessen med å starte en bruktbil butikk og skal spesialisere meg på nyere importbiler.

 

Prisklassen er i det øvre siktet, 500.000,- og oppover.

 

Derfor trenger jeg et navn som kan forbindes med litt luksus og status. Liksom ikke ha etternavn eller stedsplass i navnet.

 

Navn jeg liker er f.eks: Autostrada, Automotive, Bilpaviljongen osv.. Men alle disse er jo tatt.

 

Noen moteeksperter som har noen gode forslag :)?

Fint å se andre i bilbransjen i denne delen av forumet :)

 

Hva med deler av etternavnet ditt eller kombinasjon av etternavn/initialer av de som sitter som eiere?

Personlig foretrekker jeg ord som "auto" og "mobile" framfor "bil". De fleste forhandlere og utsalg her i området har med navn å gjøre - også landsdekkende som Møller (Harald A. Møller) Bertel O. Steen osv

Lenke til kommentar

Noen som tilfeldigvis vet hvor Uber ( uberfunction.com ) produserer jakkene sine?

Siden jeg skamløst braste inn med spørsmålet mitt, tillater jeg meg å besvare det også.

 

Viste seg at de var produsert i Kina, med stoff fra Japan. Hvorfor er det ikke flere produsenter som gjør et nummer ut av å produsere lokalt? I Uber sitt tilfelle gjør de en greie ut av å være "born in Norway" osv, og jakkene har en pris som skulle tilsi norske/vestlige produksjonskostnader, men neida.

 

Er idealismen min på villspor, eller er det flere som irriterer seg over sånt?

Endret av Edorph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...