Need44speed Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Noen som vet om det er veldig stor forskjell på custom fit og slim fit for PRL polo-shirts, altså ikke vanlige skjorter (der er jo forskjellen enorm). Har et par fra før i slim fit str.M som sitter veldig bra, men har aldri prøvd custom fit før. Synes utvalget i slim fit ofte er litt labert i forhold til custom fit, derfor vurderer jeg å kjøpe custom fit istedenfor. synes det er liten forskjell. det er såklart forskjell, men ikke megastor Endret 28. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Sjukt... bestilte en blazer fra Suit Supply i går klokken 17, den ble levert klokken 09 i dag. Lenge leve UPS! De kan også være grisetrege. Venter på et par sko fra Meermin, ble plukket opp og sendt fra Mallorca 19. desember. Foreløpig er leveringsdato 4. januar, nettopp flyttet fra 3. Ikke akkurat lynraskt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Bestilte noen slips og ps fra malford of London i dag klokken 3. Ble sendt nå. Wow:p Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Sjukt... bestilte en blazer fra Suit Supply i går klokken 17, den ble levert klokken 09 i dag. Lenge leve UPS! Hvilken modell ble det? Del gjerne noen fitpics når du har anledning. Når det kommer til jakten på en navy blazer i butikk (helst) så fant jeg en ganske bra en på Frislid til 2600. Får gå tilbake igjen der en annen gang å se om den kan være verdt det. Den fra CTS så jo også bra ut, men etter toll/mva så ender man vel omtrent opp på det samme. Endret 29. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Cardigan vs v-hals? Har ingen (tror jeg:P) cardigans fra før. Men noen som vet hvilket merke røde blazeren/jakke? til han duden til høyre? Endret 29. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Men noen som vet hvilket merke røde blazeren til han duden til høyre? What? 6 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Cardigan vs v-hals? En cardigan har større bruksområde. Alt fra casual til skjorte og slips inni. V-neck genser blir litt stivere og man kan ikke variere så mye. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Cardigan vs v-hals? Har ingen (tror jeg:P) cardigans fra før. Men noen som vet hvilket merke røde blazeren/jakke? til han duden til høyre? Gangstha maddafakka! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 En cardigan har større bruksområde. Alt fra casual til skjorte og slips Cardigan og slips sammen burde vært straffbart. 3 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Veldig off-topic dette, men trenger litt hjelp. Er i prosessen med å starte en bruktbil butikk og skal spesialisere meg på nyere importbiler. Prisklassen er i det øvre siktet, 500.000,- og oppover. Derfor trenger jeg et navn som kan forbindes med litt luksus og status. Liksom ikke ha etternavn eller stedsplass i navnet. Navn jeg liker er f.eks: Autostrada, Automotive, Bilpaviljongen osv.. Men alle disse er jo tatt. Noen moteeksperter som har noen gode forslag ? Fint å se andre i bilbransjen i denne delen av forumet Hva med deler av etternavnet ditt eller kombinasjon av etternavn/initialer av de som sitter som eiere? Personlig foretrekker jeg ord som "auto" og "mobile" framfor "bil". De fleste forhandlere og utsalg her i området har med navn å gjøre - også landsdekkende som Møller (Harald A. Møller) Bertel O. Steen osv Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Cardigan og slips sammen burde vært straffbart. Cardigan har fortsatt større bruksområde. Synes ikke slips til hverken det ene eller andre er fint uansett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Cardigan og slips sammen burde vært straffbart. Nei nei, kan se riktig så kult ut. Du må bare slå ut håret og bli litt mer hipstervennlig. IMO Det er ikke vits å skrive IMO, de fleste skjønner at det er din mening når det er skrevet med din bruker. 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det er ikke vits å skrive IMO, de fleste skjønner at det er din mening når det er skrevet med din bruker. Jo, det er viktig å poengtere dette. eller så trur alle at jeg mener det er fasit. Btw, jeg trur cardigan er litt hat/elsk. Enten så går det, eller så går det ikke. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg mener cardigan ser mer feminin ut enn v-necks. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg mener cardigan ser mer feminin ut enn v-necks. Enig, men jeg synes ikke det er noe negativt. Heller litt feminint, enn gammelt og gubbete. Endret 29. desember 2012 av Vowels Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 feminint, gammelt og gubbete Det er desverre disse to kategoriene som gjør at jeg enda ikke eier en eneste cardigan.. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Noen som tilfeldigvis vet hvor Uber ( uberfunction.com ) produserer jakkene sine? Siden jeg skamløst braste inn med spørsmålet mitt, tillater jeg meg å besvare det også. Viste seg at de var produsert i Kina, med stoff fra Japan. Hvorfor er det ikke flere produsenter som gjør et nummer ut av å produsere lokalt? I Uber sitt tilfelle gjør de en greie ut av å være "born in Norway" osv, og jakkene har en pris som skulle tilsi norske/vestlige produksjonskostnader, men neida. Er idealismen min på villspor, eller er det flere som irriterer seg over sånt? Endret 29. desember 2012 av Edorph Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 v-neck > cardigan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå