Phelge Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 T-Skjorte under skjorte, nødvendig? Why gjør mange det, og når bør det / bør det ikke gjøres? Til OCBD til hverdags; nei Til dress/blazer: alltid. Jeg bruker noen supertighte fra E. Zegna. Dritbra greier. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvorfor? Svette? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Stort sett for svette, men også hvis man fryser lett :-) Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Hva synes dere om denne? Litt får dyp hals? http://static.smartk...6579_1_3_36.jpg Endret 27. desember 2012 av arsenalfan Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 den var ikke særlig fin Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 egentilig ganske enig. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Er den veldig mye slimmere enn den vanlige varianten? Har noen her inne prøvd skjortene til MUJI? Kjøpte et par OCBD for omtrent 22 pund pr. stykk. Foreløpig virker de veldig fine til prisen. Jeg er 192 og 85 kg. Passer meg fint. Jeg har aldri prøvd den vanlige varianten, men antar at forskjellen er nokså stor. e: Skal for øvrig kjøpe en eller to sløyfer. eBay er en jungel, kan noen anbefale noen merker? Endret 27. desember 2012 av Jostein K. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 The Cordial Churchman. Håndlagde sløyfe til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Vet ikke om alle har fått det med seg men det er salg på Malford of London (MoL) og AFPOS (afinepairofshoes.co.uk) nå. (Herring har også, men relativt utplukket der nå imo) Koder på MoL; Gant Jackets (40% Off): 'GANT40'Gieves & Hawkes Ties (30% Off): 'GIEVESTIES30' Drake's Cufflinks (30% Offf): 'DRAKESCUFFLINKS' Purdey Ties (40% Off): 'PURDEY40' Malford Pocket Squares (50% Off): 'MALFORD50' Gieves & Hawkes Outerwear (20% Off): 'GIEVES20' Tateossian Cufflinks (30% Off): 'TATE30' Gieves & Hawkes Linen Suits (50% Off): 'GHLINEN' Gieves & Hawkes OTC Socks: Buy 4, get 5th free AFPOS har noen kurante sko med ganske OK reduksjoner i pris. Hva synes dere om Sanders Olly Snuff? 105 GBP uten VAT. http://www.afinepair...ders-olly-snuff Endret 28. desember 2012 av Xtra 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Litt skeptisk til den sålen. Jeg ville nok droppet det. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Litt skeptisk til den sålen. Jeg ville nok droppet det. OK, ser den. Vurderte også noen semskede brogues. De er 145 GBP uten VAT. (skjønner ikke helt hvordan man lager direktelink lenger så link nedenfor) http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/sale-price-asc/products/alfred-sargent-exclusive-coe-milkshake-suede-brogue Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg likte dem i utgangspunktet. Det eneste problemet er at det er oxfords, som stort sett bare passer til dress og mer formelle bukser. De vil rett og slett gjøre seg dårlig til jeans og chinos, som jeg formoder at du i all hovedsak skal bruke dem til.. Synes disse ville passet bedre: http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/sale-price-asc/products/sanders-olly-buck De hadde også en ganske mye mindre prangende såle enn de første du linket til, noe som er et pluss i mine øyne. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Leathersoul har salg de og. Du må emaile dem om sko i din størrelse. Tipper de har et bedre utvalg enn AFPOS. Her er hvertfall hva de hadde for størrelse 9US: Size 8E UK (unless otherwise noted)JL Ashley, 4596 Last, Black Museum, 8D JL Ashley, 4596 Last, Black Museum JL Ashill, 7000 Last, Black Calf JL Brentwood, 2511 Last, Parisian Brown Suede JL Jermyn III, 8695 Last, Black Suede JL William II, 9795 Last, Moss Green Kendal Size 8.5E UK (unless otherwise noted) JL Brentwood, 2511 Last, Parisian Brown Suede EG Banbury, 202 Last, Walnut Country EG Beaulieu, 82 Last, Burgundy, 8.5D EG Chelsea, 82 Last, Black Calf, 8.5G EG Dover, 606 Last, Black Calf, 8.5D EG Shelton, 888 Last, Hazel EG Westminster, 888 Last, Navy Suede EG Cherwell, 82 Last, Taupe Nubuck Size 9E UK EG Banbury, 202 Last, Walnut Country EG Shelton, 888 Last, Hazel EG Westminster, 888 Last, Slate Tatt fra en fra SF Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Jeg likte dem i utgangspunktet. Det eneste problemet er at det er oxfords, som stort sett bare passer til dress og mer formelle bukser. De vil rett og slett gjøre seg dårlig til jeans og chinos, som jeg formoder at du i all hovedsak skal bruke dem til.. Synes disse ville passet bedre: http://www.afinepair...nders-olly-buck De hadde også en ganske mye mindre prangende såle enn de første du linket til, noe som er et pluss i mine øyne. Sålen er jo akkurat den samme som på de andre skoene, bare mørkere. Er det fargen du mente, så er jeg enig. Men, naturgummi pleier å være ganske bra å gå med på vinteren. Ellers, ville jeg ikke hatt det. Det er nok den type såle som slites fortest av alle såler, og den tåler ikke olje så godt Kan jo legge til det jeg egentlig burde sagt først. Jeg synes ikke sånne typer såler passer på annet enn boots. Man ser det ofte på desert boots. Endret 28. desember 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Sålen er jo akkurat den samme som på de andre skoene, bare mørkere. Er det fargen du mente, så er jeg enig. Men, naturgummi pleier å være ganske bra å gå med på vinteren. Ellers, ville jeg ikke hatt det. Det er nok den type såle som slites fortest av alle såler, og den tåler ikke olje så godt Kan jo legge til det jeg egentlig burde sagt først. Jeg synes ikke sånne typer såler passer på annet enn boots. Man ser det ofte på desert boots. Jeg er enig med deg at den typen såler ser best ut på desert boots og lignende. Tanken min var at Xtra faktisk ikke hadde linket til desert boots, to par brogues. Tenkte derfor at det var bedre å finne noen sko i den kategorien han faktisk spurte om. Og ja, det var sålene jeg reagerte på med de første skoene. Synes helt hvite såler blir litt vel prangende. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Jeg likte dem i utgangspunktet. Det eneste problemet er at det er oxfords, som stort sett bare passer til dress og mer formelle bukser. De vil rett og slett gjøre seg dårlig til jeans og chinos, som jeg formoder at du i all hovedsak skal bruke dem til.. Synes disse ville passet bedre: http://www.afinepair...nders-olly-buck De hadde også en ganske mye mindre prangende såle enn de første du linket til, noe som er et pluss i mine øyne. Det er sant nok, men herlig skinn på de jeg linket til i andre omgang (milkshake). Sanders Dirty Buck var ikke så dum da, får tenke på de. Herring Langdale har uansett pri nå rett over nyttår da jeg trenger vintersko, så får vurdere om det blir noe kjøp av disse fra Sanders. Endret 28. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
EJN Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Sjukt... bestilte en blazer fra Suit Supply i går klokken 17, den ble levert klokken 09 i dag. Lenge leve UPS! 8 Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som tilfeldigvis vet hvor Uber ( uberfunction.com ) produserer jakkene sine? Lenke til kommentar
K R U E G E R Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Noen som vet om det er veldig stor forskjell på custom fit og slim fit for PRL polo-shirts, altså ikke vanlige skjorter (der er jo forskjellen enorm). Har et par fra før i slim fit str.M som sitter veldig bra, men har aldri prøvd custom fit før. Synes utvalget i slim fit ofte er litt labert i forhold til custom fit, derfor vurderer jeg å kjøpe custom fit istedenfor. Endret 28. desember 2012 av K R U E G E R Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det ble nettopp diskutert for noen sider tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå