KKake Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Er Barbour Liddesdale i small mye mindre enn medium? Prøvde kjapt en i medium i en Barbourbutikk i London, og synes den passet greit lengdemessig. I vidden var den derimot som et telt, og jeg vil hevde at jeg er relativt kraftig. Er det forresten noen her som bruker shirt stays? Har en kompis som har det, og jeg må si at jeg lo litt når han dro dem på seg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Wow, det der så ikke behagelig ut. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det virket litt voldsomt, jeg har aldri hatt så store problemet med at skjorten sklir opp at jeg har følt behovet for noe sånt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det virker ivertfall på tumblr-sidene som er dedisert til skjegg at helskjegg er the way to go, var ikke mye annet å se på bloggene ihvertfall, med mindre man bare har lyst på bart da :nei2: Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Er Barbour Liddesdale i small mye mindre enn medium? Prøvde kjapt en i medium i en Barbourbutikk i London, og synes den passet greit lengdemessig. I vidden var den derimot som et telt, og jeg vil hevde at jeg er relativt kraftig. Er det forresten noen her som bruker shirt stays? Har en kompis som har det, og jeg må si at jeg lo litt når han dro dem på seg. Kjøp Barbour Heritage Liddesdale. Noen som har en ide om hvor man kan få noen skikkelig blazere til best mulig pris? Mulig å finne noe på Zara eller HM? Budsjettet er rimelig stramt om dagen, men trenger en eller to anvendelige blazere. Det enkleste er vel blå eller grå enkeltspent. Må da være noe bra på salg om dagen. Selected er overraskende ok, veldig god passform faktisk. Hva synes dere forresten om disse skoene? De var på forsiden av eBay, så overraskende ok ut. Kommer ikke til å kjøpe de, men var litt spennende. Endret 26. desember 2012 av Jostein K. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Synes de var ganske stygge, tbh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kjøp Barbour Heritage Liddesdale. Er den veldig mye slimmere enn den vanlige varianten? Har noen her inne prøvd skjortene til MUJI? Kjøpte et par OCBD for omtrent 22 pund pr. stykk. Foreløpig virker de veldig fine til prisen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Hva synes forresten folk om sko som dette: Endret 26. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 jogge-wingtip derbys? nei takk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Synes de var litt kule jeg. Haters gonna hate. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ser litt ut som Cole Haan x LunarGlide. Jeg vet ikke helt, synes ikke de på bildet var så fine, men jeg var på nippet til å kjøpe førstnevne for et par uker siden. Gjorde det ikke, og tror jeg er glad for det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ikke tenk på den spesifikke modellen, bare fant et bilde, tenkte mest på typen, har lest dem bli kalt wedge brogues/derby evt. vibram-ettellerannet. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 T-Skjorte under skjorte, nødvendig? Why gjør mange det, og når bør det / bør det ikke gjøres? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) det kan være for å ikke få svette på skjorta. Hvis du gjør det, ikke la tskjorta synes. jeg gjør aldri det. Endret 27. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 noen som har en beaufort, bedale eller liknende med zipliner som kan si om det funker om vinteren? thanks Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ikke tenk på den spesifikke modellen, bare fant et bilde, tenkte mest på typen, har lest dem bli kalt wedge brogues/derby evt. vibram-ettellerannet. Skoene har vibram-såle. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Slim fit er nok eneste veien å gå når det gjelder PRL. Vil nok tro at man skal være ganske overvektig før custom fit er noe vits. Jeg har forøvrig også merket at det er forskjell på PRL sine størrelser. Noen skjorter passer meg fint, andre er alt for store. RL slim fit skjorter har jo ermer som er syltynne. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ikke noe som plager meg noe større, men så er vel ikke jeg først og fremst kjent for gigantiske armer heller. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hva synes folk om skjegg her i cafèen? Har latt det gro en del nå, tok akkurat og trimmet det ned til hakk 3 på trimmeren min (4-5mm?), men er litt usikker på om jeg vil beholde det og la det gro ordentlig. Riktig skjegg til riktig fyr er fett. Pass bare på at du ikke er to måneder for sen til movember eller at du ser ut som en wannabe hipster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå