Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er Barbour Liddesdale i small mye mindre enn medium? Prøvde kjapt en i medium i en Barbourbutikk i London, og synes den passet greit lengdemessig. I vidden var den derimot som et telt, og jeg vil hevde at jeg er relativt kraftig.

 

Er det forresten noen her som bruker shirt stays? Har en kompis som har det, og jeg må si at jeg lo litt når han dro dem på seg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Barbour Liddesdale i small mye mindre enn medium? Prøvde kjapt en i medium i en Barbourbutikk i London, og synes den passet greit lengdemessig. I vidden var den derimot som et telt, og jeg vil hevde at jeg er relativt kraftig.

 

Er det forresten noen her som bruker shirt stays? Har en kompis som har det, og jeg må si at jeg lo litt når han dro dem på seg. :p

Kjøp Barbour Heritage Liddesdale.

 

Noen som har en ide om hvor man kan få noen skikkelig blazere til best mulig pris? Mulig å finne noe på Zara eller HM? Budsjettet er rimelig stramt om dagen, men trenger en eller to anvendelige blazere. Det enkleste er vel blå eller grå enkeltspent. Må da være noe bra på salg om dagen.

Selected er overraskende ok, veldig god passform faktisk.

 

 

Hva synes dere forresten om disse skoene? De var på forsiden av eBay, så overraskende ok ut. Kommer ikke til å kjøpe de, men var litt spennende.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Slim fit er nok eneste veien å gå når det gjelder PRL. Vil nok tro at man skal være ganske overvektig før custom fit er noe vits. Jeg har forøvrig også merket at det er forskjell på PRL sine størrelser. Noen skjorter passer meg fint, andre er alt for store.

RL slim fit skjorter har jo ermer som er syltynne.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om skjegg her i cafèen?

Har latt det gro en del nå, tok akkurat og trimmet det ned til hakk 3 på trimmeren min (4-5mm?), men er litt usikker på om jeg vil beholde det og la det gro ordentlig.

Riktig skjegg til riktig fyr er fett. Pass bare på at du ikke er to måneder for sen til movember eller at du ser ut som en wannabe hipster :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...