Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Har vel vokst i 14-15 dager nå, men har også trimmet det litt nå for andre gang for å få det jevnt og fint.

Sitter litt på gjerdet nå om jeg skal la det bli et ordenlig skjegg eller bare gå tilbake til 3-dagers. Av en eller annen grunn så mangler jeg hår ved soulpatchen, men vokser godt og jevnt alle andre steder i ansiktet.

 

Jeg har en skjeggløs flekk på undersiden haken, skjønner ikke hva det kommer av. Snåle greier...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også et område som ikke gror noe bra, så har lagt planene om skjegg på hyllen for all forutseelig fremtid.

 

Heldigvis er det ikke veldig fremtredende hos meg, med mindre man studere undersiden av haken min. Ingenting som hindrer meg i å kjøre skjegg med andre ord

 

 

Det virker ivertfall på tumblr-sidene som er dedisert til skjegg at helskjegg er the way to go, var ikke mye annet å se på bloggene ihvertfall, med mindre man bare har lyst på bart da :nei2:

post-290265-0-62658400-1356556977_thumb.jpg

Lenke til kommentar

*snip*

Anefaler deg å høre på Firmaforumet.no :)

Lykke til!

 

Første jeg fant. Ikke det beste bildet, men det er grenser for hvor lenge jeg gidder å lete. Ethan Desu fra The Armoury:

 

post-290265-0-00683800-1356482539_thumb.jpg

 

Min er en del mørkere, slik:

694353_7XR6IC1CD2D42YRP75KGPP1U3QEP7P_badge-blazer-midnight-tommy_H172411_L.jpg

(jajajajajaja, badge blazer)

 

jeg tar utgangspunkt i at du ikke har så fryktelig mye bukser å velge i, men de fleste har vel i alle fall én beige chino. Passer i de fleste tilfeller.

 

Jeg har mange bukser, men beige chinos har jeg ikke. Har ikke så mange chinos (eller ingen?) så vidt jeg husker.. Men har en slags veldig mørk beige Prada bukse, usikker på stoffet.

 

Da må jeg kjøpe meg ny bukse for å bruke blazeren, var det jeg tenkte på at ingenting passer til.

Har blått, mørkeblått, blått-svart, svart og lyseblå, hehe :p

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Om det er enkeltmannsforetak du tenker på så har du liksom ikke så mye valg.

Du vet, selv om ethvert ENK må ha etternavnet til innehaveren i det juridiske navnet, trenger du ikke å faktisk bruke det navnet på reklamemateriell og lignende. Det er temmelig mange butikker der ute som har et "navn" som ikke er det samme som det juridiske navnet til selskapet som driver dem.

Lenke til kommentar

^

Opplever det samme som JorgenH.

Som jeg skrev tidligere i denne tråden så merker jeg store forskjeller i modellene til PRL. Har en skjorte i custom-fit og small som passer nærmest perfekt. I mens har jeg to andre skjorter i custom-fit, også disse er small. Begge er alt for lange i ermer, og alt for store rundt hofter og bryst.

 

Vil man oppleve en størrelsesforskjell hvis man handler f.eks her i Norge istedenfor å bruke en proxy, og så handle i fra USA?

 

Burde nok videre definitivt satse på slim-fit modellene.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...