fkm Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Cheesus fucking christ, så mye fail.... Endret 26. desember 2012 av fkm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Helt greit, smaken er som baken. I mellomtiden ble det svarte skinnsko Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Da var bedre, men jeg synes de så ganske billige ut. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Meget mulig, på bildet ser de mer grå enn svart ut. Langt mørkere på andre nettsider. Beina mine har et veldig godt forhold til tilsvarende i semsket skinn, regner med at de blir gode venner med disse også Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 fikk noe til jul fra Zara som ikke passet, men har ikke noen byttelapp - noen som vet Zara`s byttepolicy? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) I likhet med Coa så kunne jeg også tenkt meg en navy blazer. Kan vel vurdere å kjøpe på internett, men vil helst kjøpe i butikk (Bergen). Vil Frislid være et ok valg? Og er det samme som med dresser; styr unna Filippa K og ToS med mindre det er et bra salg? Vi har også Hans H. i Bergen som fører bl. a. Oscar Jacobsen, Boss og Corneliani. Ellers dersom jeg skulle kjøpe på nett hva er å anbefale når det kommer til god pris/kvalitet? Var innom yoox men der var det 7 sider med treff når jeg søkte etter navy blazer, så jeg er litt usikker hva som er aktuelt der. Ehaberdasher hadde ikke noe særlig utvalg, Malford of London hadde også ganske få navy blazere til salgs. Ser at det er noe til salgs på B&S-delen av SF også. Endret 26. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 http://www.ctshirts.co.uk/men%27s-outerwear/men%27s-blazers-and-jackets/Navy-tailored-fit-blazer?q=gbpdefault||BL038NAV||||||||||||| Jeg syns denne er allright. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 kanskje du finner noe på yoox. mye rart der tho. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva er greien med yoox? Det er helt sykt mye rart der. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Skjønner ikke at det er mulig å få noe godt inntrykk av hvordan plaggene ser ut, alt på Yoox ser jo dritstygt ut. Har hørt at det er mulig å gjøre gode kupp der, men jeg får aldri lyst til å henge der lenge når plaggene ser ut som de gjør. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 De fokuserer på å selge billige ting istedenfor å få det til å se bra ut. De fleste som handler på yoox har peiling på tingene de selger, og behøver egentlig ingen gode bilder. y/n? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen som vet hvordan Swims kalosjer er i størrelsen? Finner ingen størrelsesguide på nettsiden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva synes folk om skjegg her i cafèen? Har latt det gro en del nå, tok akkurat og trimmet det ned til hakk 3 på trimmeren min (4-5mm?), men er litt usikker på om jeg vil beholde det og la det gro ordentlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ordentlig skjegg er kult. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva synes folk om skjegg her i cafèen? Har latt det gro en del nå, tok akkurat og trimmet det ned til hakk 3 på trimmeren min (4-5mm?), men er litt usikker på om jeg vil beholde det og la det gro ordentlig. Skjegg er fett, selv om jeg har litt problemer med å se for meg hvor mye 4-5 mm er. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Har vel vokst i 14-15 dager nå, men har også trimmet det litt nå for andre gang for å få det jevnt og fint. Sitter litt på gjerdet nå om jeg skal la det bli et ordenlig skjegg eller bare gå tilbake til 3-dagers. Av en eller annen grunn så mangler jeg hår ved soulpatchen, men vokser godt og jevnt alle andre steder i ansiktet. Endret 26. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Skjegg er bra om du faktisk har skjegg. Men er en veldig hårfin grense til at det ser ut som ekkelt kjønnshår. 9 av 10 havner i sistnevnte kategori. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Altså, lar jeg det gro i et par-tre mnd. til så blir det nok et dugelig helskjegg av det, så gror godt og ikke ujevnt og pistrete. Har fått pappas gener, jeg har aldri sett han uten skjegg. Sist gang han tok alt var visst halvveis inn på 80-tallet da noen kamerater etter fylla barberte bort halve barten og halve skjegget på motsatt side. En kamerat derimot har det som mer ser ut som kjønnshår, jeg vet ikke om det er latskap eller at han tror det magisk dukker opp mer hår i ansiktet hvis han ikke shaver. Ikke at han bryr seg mye, han får seg ny dame en gang i måneden uansett. Endret 26. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå