Coa Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Noen som har en ide om hvor man kan få noen skikkelig blazere til best mulig pris? Mulig å finne noe på Zara eller HM? Budsjettet er rimelig stramt om dagen, men trenger en eller to anvendelige blazere. Det enkleste er vel blå eller grå enkeltspent. Må da være noe bra på salg om dagen. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jack and jones/selected pleier å ha rimelige blazere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Noen som har en ide om hvor man kan få noen skikkelig blazere til best mulig pris? Mulig å finne noe på Zara eller HM? Budsjettet er rimelig stramt om dagen, men trenger en eller to anvendelige blazere. Det enkleste er vel blå eller grå enkeltspent. Må da være noe bra på salg om dagen. Absolutt ikke kjøp en ensfarget grå blazer. Hvis den er mønstret kan det funke fint, men en ensfarget grå blazer ser ut som en dressjakke 99 av 100 ganger. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Synd at ingenting passer til en mørkeblå blazer. Har en som frista sykt, men vettafaen hva som passer.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Er da mye som passer til det Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Synd at ingenting passer til en mørkeblå blazer. Har en som frista sykt, men vettafaen hva som passer.. What? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva da? Må nesten ha samme farge på buksen, har ikke regnbuens farger i skuffen. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Samme farge på buksen? Da ser det ut som verdens dårligste forsøk på en dress. Blå blazer og grå bukser er jo en klassisk kombinasjon. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Grå bukse? :/ Har du et eksempelbilde? Takk. Liker ikke så godt grå jukser. Endret 26. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 What he said. Eller dongeribukse i hvilken som helst farge (utenom svart) eller chinos.. få plagg kan vel matches med så mye som blå blazer. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Grå bukse? :/ Har du et eksempelbilde? Takk. Liker ikke så godt grå jukser. Første jeg fant. Ikke det beste bildet, men det er grenser for hvor lenge jeg gidder å lete. Ethan Desu fra The Armoury: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 grå beige hvit osv Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 jeg tar utgangspunkt i at du ikke har så fryktelig mye bukser å velge i, men de fleste har vel i alle fall én beige chino. Passer i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Veldig off-topic dette, men trenger litt hjelp. Er i prosessen med å starte en bruktbil butikk og skal spesialisere meg på nyere importbiler. Prisklassen er i det øvre siktet, 500.000,- og oppover. Derfor trenger jeg et navn som kan forbindes med litt luksus og status. Liksom ikke ha etternavn eller stedsplass i navnet. Navn jeg liker er f.eks: Autostrada, Automotive, Bilpaviljongen osv.. Men alle disse er jo tatt. Noen moteeksperter som har noen gode forslag ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Om det er enkeltmannsforetak du tenker på så har du liksom ikke så mye valg. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Om det er enkeltmannsforetak du tenker på så har du liksom ikke så mye valg. Det er ikke enkeltmannsforetak. Er et AS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Fant et par herlige sko for vinteren, selvsagt ikke enkelt å finne nettbutikk som faktisk sender til norge. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ikke noe særlig imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå