Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen som har en ide om hvor man kan få noen skikkelig blazere til best mulig pris? Mulig å finne noe på Zara eller HM? Budsjettet er rimelig stramt om dagen, men trenger en eller to anvendelige blazere. Det enkleste er vel blå eller grå enkeltspent. Må da være noe bra på salg om dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har en ide om hvor man kan få noen skikkelig blazere til best mulig pris? Mulig å finne noe på Zara eller HM? Budsjettet er rimelig stramt om dagen, men trenger en eller to anvendelige blazere. Det enkleste er vel blå eller grå enkeltspent. Må da være noe bra på salg om dagen.

 

Absolutt ikke kjøp en ensfarget grå blazer. Hvis den er mønstret kan det funke fint, men en ensfarget grå blazer ser ut som en dressjakke 99 av 100 ganger.

Lenke til kommentar

Veldig off-topic dette, men trenger litt hjelp.

 

Er i prosessen med å starte en bruktbil butikk og skal spesialisere meg på nyere importbiler.

 

Prisklassen er i det øvre siktet, 500.000,- og oppover.

 

Derfor trenger jeg et navn som kan forbindes med litt luksus og status. Liksom ikke ha etternavn eller stedsplass i navnet.

 

Navn jeg liker er f.eks: Autostrada, Automotive, Bilpaviljongen osv.. Men alle disse er jo tatt.

 

Noen moteeksperter som har noen gode forslag :)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...